quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja oke, hakken heeft veel betekenissen
Alsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heeft straks 600 notificaties als d'r ban opgeheven wordt.
Over het algemeen een jaartje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, hoe perma zijn permabans tegenwoordig nog?
Ik zag vandaag op het werk dit soort boxen https://amaboxsystems.com/nl/quote:
Volgende keer speculaaskruiden toevoegenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren die insta-havermout banaan ei dingens gemaakt, het is ok maar dat is dan ook alles
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik wat meer afgevallen ben en beter in m'n vel zit lijkt me dat soort dingen leren nog wel grappig.
Gaat op de stapel voor later. Net zoals überhaupt leren dansen.
quote:
Fuck, wat zeg je nouquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer speculaaskruiden toevoegen
Ja soms ben ik nog handig. 😆quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op het werk dit soort boxen https://amaboxsystems.com/nl/
tenzij er tijdens dat jaartje meermaals pogingen worden gedaan om terug te komen zonder overlegquote:
quote:
Datwashaarkloon dusquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij er tijdens dat jaartje meermaals pogingen worden gedaan om terug te komen zonder overleg
Nou volgens mij is dat nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij er tijdens dat jaartje meermaals pogingen worden gedaan om terug te komen zonder overleg
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck, wat zeg je nouik had die speciaal hiervoor gekocht maar alweer vergeten
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wordt altijd al raar aangekeken, dus zou geen probleem moeten zijn
Kun je je username aanpassen naar DeGabberquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik wat meer afgevallen ben en beter in m'n vel zit lijkt me dat soort dingen leren nog wel grappig.
Gaat op de stapel voor later. Net zoals überhaupt leren dansen.
Had wel vanille extract gebruikt maar mag er volgende keer ook meer inquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan smaakt het niet echt ergens naar
En dan wel genoeg toevoegen, niet alleen een miezerig theelepeltje
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je je username aanpassen naar DeGabber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |