De enige users die er hier voor uitkomen PVV te stemmen komen niet verder dan asielzoekers zijn kut dus ik denk zoietsquote:Op zondag 8 juni 2025 19:09 schreef capricia het volgende:
Waarom zou de PVV zo groot zijn?
Zijn er misschien redenen of issues die andere partijen niet goed adresseren?
Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het zijn mensen die vooral niet willen nadenken over de politiek. Niet voor niets dat je zelden tot nooit een PVV stemmer in een politiek café of op een politiek forum ziet.
Ze trappen in de snelle, goedkope leugens van Wilders. Of voor hem Baudet, Verdonk, Fortuyn. Of europees die van een Le Pen, AfD. Het is ook best aantrekkelijk: we lossen op een simpele manier alle problemen op en u gaat er aan alle kanten op vooruit.
Nee, je kunt niet echt erover nadenken en denken dat asiel echt een significante oplossing biedt voor bijvoorbeeld het woningtekort.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens.
Die mensen denken ook gewoon na. Maar maken een andere afweging dan jij.
In 2024 kwamen er 44055 asielzoekers naar Nederland, het totale opgelopen woningtekort in 2021 was 279000. De druk van asielzoekers is vooral op het lagere segment van de woningmarkt. Jij denkt dat zonder deze asielzoekers de woningnood niet significant minder zou zijn?quote:Op zondag 8 juni 2025 19:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet echt erover nadenken en denken dat asiel echt een significante oplossing biedt voor bijvoorbeeld het woningtekort.
Alleen was religie voor Nazi's van geen enkel belang.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
https://www.tiktok.com/@:pvvfrontnl/video/7512305514898787606
Wilders op 55 seconden "Als Jeruzalem valt, zijn Athene, Parijs en Amsterdam de volgende."
oei... wat zit die islamietenhaat diep bij die man.... Hij fantaseert een heel sterk islamitisch leger die Europa wil bezetten. Dat leger is er nooit geweest... alswel, dan was er nooit een staat Israel geweest.
Deze diepliggende haat doet me denken aan de jodenhaat van de nazi's.
Jaquote:Op zondag 8 juni 2025 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus de mensen die op de PVV stemmen zijn een beetje simpele mensen?
Nou, van loopholes gebruik maken om alles dusdanig te rekken dat ze wel moeten. Hogere huizenprijzen voor de rest van de Nederlandersquote:Op zondag 8 juni 2025 18:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vrije markt hč... Zij willen jou uitkopen.
O zeker wel..... was de jodenhaat van de nazi's ook het gevolg van een religieus geschil.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen was religie voor Nazi's van geen enkel belang.
Is je al eens verteld.
Dag Bluesdude.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
O zeker wel..... was de jodenhaat van de nazi's ook het gevolg van een religieus geschil.
Maar net zoals als bij Wilders was het vooral etnische haat...... en de frame was dat joden/íslamieten slechte mensen waren, die de wereld wilde domineren/veroveren cq de Europese cultuur vernietigen.
De haat van Wilders is ook niet primair religieus...
In de eerste jaren van Wilders had ik dit nog kunnen volgen. Ik had er niks mee maar er lag een doorgerekend programma met heldere keuzes die niet de mijne waren.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens.
Die mensen denken ook gewoon na. Maar maken een andere afweging dan jij.
Zou hij het Yesilgoz ook kwalijk nemen dat ze niet terug verhuist naar het veilige Turkije?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Mikeytt het volgende:
Het zou zomaar de speld kunnen zijn
Na een paar dagen alweer de nieuwe minister van Asiel uitschelden omdat hij niet de maatregelen heeft uitgevoerd die zijn eigen partij ook niet heeft ingevoerd
![]()
[ x ]
Is er in jouw universum al een opvolger voor minister Faber dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:49 schreef Mikeytt het volgende:
Het zou zomaar de speld kunnen zijn
Na een paar dagen alweer de nieuwe minister van Asiel uitschelden omdat hij niet de maatregelen heeft uitgevoerd die zijn eigen partij ook niet heeft ingevoerd
![]()
[ x ]
Van Weel is waarnemend minister van Asiel en Migratie nu dus in die zin inderdaad opvolger van Faber.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:19 schreef quo_ het volgende:
[..]
Is er in jouw universum al een opvolger voor minister Faber dan?
In de media waar ik toegang toe heb zie ik nog 3 partijen die bijna rollebollend over straat gaan om die post in tte mogen vullen.
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:19 schreef quo_ het volgende:
[..]
In de media waar ik toegang toe heb zie ik nog 3 partijen die bijna rollebollend over straat gaan om die post in tte mogen vullen.
Van Weel heeft die portefeuille tijdelijk ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:19 schreef quo_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En dat is dan nog maar 2024. Behalve asielzoekers, heb je ook nog arbeidsmigratie, gezinshereniging...quote:Op zondag 8 juni 2025 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In 2024 kwamen er 44055 asielzoekers naar Nederland, het totale opgelopen woningtekort in 2021 was 279000. De druk van asielzoekers is vooral op het lagere segment van de woningmarkt. Jij denkt dat zonder deze asielzoekers de woningnood niet significant minder zou zijn?
Daarom ook het wereldvreemd deelquote:Op maandag 9 juni 2025 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het toch een fascinerend iets, die totale afkeer richting GroenLinks die ik hier regelmatig zie. Alsof het een soort vleesgeworden kwaad is dat Nederland hoogstpersoonlijk de afgrond in duwt.
Wereldvreemd, elitair, hypocriet, kan niet zeggen dat ik me er zelf in kan herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, op rechts projecteren ze hun eigen fascistische trekken op GroenLinks en pushen dat narratief dwars door alles heen.quote:Op maandag 9 juni 2025 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het toch een fascinerend iets, die totale afkeer richting GroenLinks die ik hier regelmatig zie. Alsof het een soort vleesgeworden kwaad is dat Nederland hoogstpersoonlijk de afgrond in duwt.
Wereldvreemd, elitair, hypocriet, kan niet zeggen dat ik me er zelf in kan herkennen.
Heb je die helemaal zelf bedacht?quote:Op maandag 9 juni 2025 00:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, op rechts projecteren ze hun eigen fascistische trekken op GroenLinks en pushen dat narratief dwars door alles heen.
Etnisch zuiveren, etnisch monitoren, Trump-fanboyisme... er loopt een hoop wappievolk bij PVV/VVD.quote:Op maandag 9 juni 2025 01:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelf bedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |