Godmiljaarquote:Op maandag 9 juni 2025 09:56 schreef Fred_B het volgende:
Het wordt de komende dagen Strani-weer trouwens.
Dat heb ik alleen maar gedaan omdat jij daarom vroegquote:Op maandag 9 juni 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
@:redefine weer, en die is dan verder de hele avond stil. Gewoon kijken wat er gebeurt. Schrijnend vind ik het!
En als ik jou vraag om een afgrond in te springen, doe je het dan ook??quote:Op maandag 9 juni 2025 11:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen maar gedaan omdat jij daarom vroeg
en doe jij altijd wat @Strani vraagt?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen maar gedaan omdat jij daarom vroeg
Echt hè, totaal geen persoonlijkheid die jongen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en doe jij altijd wat @:Strani vraagt?
Hup hup, naar de kerk!quote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is maandag maar het voelt als een zondag
Volgens mij heeft hij de sprong gewaagdquote:Op maandag 9 juni 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En als ik jou vraag om een afgrond in te springen, doe je het dan ook??
Nee ik doe geen dingen die mijzelf schadenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En als ik jou vraag om een afgrond in te springen, doe je het dan ook??
Ik krijg daar goed voor betaaldquote:Op maandag 9 juni 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en doe jij altijd wat @:Strani vraagt?
Daarin spiegel ik mij ook in jou.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, totaal geen persoonlijkheid die jongen.
Dat halen we wel ergens anders vandaanquote:Op maandag 9 juni 2025 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Iedereen hier kan wel een momentje spiritualiteit gebruiken
Mijn vader vond het een dinsdag.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is maandag maar het voelt als een zondag
Nah, ik kijk wel naar mijn eigen kruisquote:
Ah de heiligie Timotheus.quote:
Rare jongens die Zeeuwenquote:Op maandag 9 juni 2025 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader vond het een dinsdag.
Haha ja jij met je hele verzameling consumablesquote:Op maandag 9 juni 2025 14:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat halen we wel ergens anders vandaan
Maak kennis met je eigen chakra met de genezende kruiden van HealingQueen. Nu 3 voor de prijs van 2. Een koopje!quote:Op maandag 9 juni 2025 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja jij met je hele verzameling consumables
Gelukkig zijn het geen @Hamlapjes, dat zou voor rare roddels en scheve gezichten zorgenquote:Op maandag 9 juni 2025 17:57 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
@:Arizona Vertel ons meer, meer, meer!!!![]()
![]()
Nou ja. Misschien is er wel een user speklapjes. Dus Ari is nog niet vrij van ophef.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen @:hamlapjes, dat zou voor rare roddels en scheve gezichten zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |