Nou dat is dus het punt. Er zitten massa's legalen tussen. En geboren en getogen Amerikanen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb geen papieren en ik verblijf illegaal in de VS. Ik eis een rechtszaak omdat ik mezelf wil kunnen verdedigen over het feit dat ik illegaal ben maar ik kan op geen enkele manier het tegendeel bewijzen.
Zie je zelf niet in hoe krom dat is?
Ook prima.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die bemoeien zich er nog niet mee(toch?), dit was nog de ICE-gestapo.
Dat is Newsom ook met je eens:quote:Op zondag 8 juni 2025 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook prima.
Die hebben een vreedzaam protest dus geëscaleerd tot rellen.
Ik dacht even dat ik naar Larry the Cable Guy keek die een scheerapparaat heeft gevondenquote:Op zondag 8 juni 2025 12:39 schreef V. het volgende:
Tom Homan wil ook cosplayen![]()
Die man is een treurig, wandelend spraak- en denkgebrek![]()
[ afbeelding ]
Huh wat? Het was geen demonstratie, het waren relschoppers die ICE-agenten aanvielen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Relschoppers? In de volgens de LAPD vreedzame demonstratie?
Heb je dan bewijs dat ze ook al aan het rellen en vernielen waren voor de National Guard zich ermee ging bemoeien?
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:48 schreef Jojoke het volgende:
Daar is hij dan: de Insurrection Act. Daarna nog even de noodtoestand uitroepen en de Supreme Court negeren, en de VS is vervallen tot een autocratische staat.
Het enige wat de VS eraan kan doen is Trump afzetten, maar daarvoor is een meerderheid nodig in het Huis van Afgevaardigden en 2/3de meerderheid in de Senaat.
Net zoals de vorige keer, met "Black lives matter", staan de meeste mensen die een heel arsenaal in huis hebben en staan te popelen om dat in te zetten, aan de kant van de regering.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja hoor, deze keer is het écht zo. De wanhoop!
Omdat: The backstory leading up to this includes the fact that ICE raids over the last few days escalated in Los Angeles to reportedly include a raid on an elementary school graduation that left children traumatized as they were separated from their parents.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh wat? Het was geen demonstratie, het waren relschoppers die ICE-agenten aanvielen.
Ja dat soort hysterische retoriek is voor mensen vaak aanleiding om te gaan rellen. Daarom hoeven we het nog geen 'demonstratie' te noemen.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat: The backstory leading up to this includes the fact that ICE raids over the last few days escalated in Los Angeles to reportedly include a raid on an elementary school graduation that left children traumatized as they were separated from their parents.
quote:https://www.volkskrant.nl(...)os-angeles~b370a739/
In het centrum van de stad bleven de demonstraties volgens de politie vreedzaam, maar op sommige plaatsen, waaronder in de wijk Paramount waar ‘hispanics’ wonen, liep het zaterdag uit de hand. De oproerpolitie vuurde traangas- en flitsgranaten af en demonstranten gooiden met stenen en molotovcocktails. Enkele auto’s werden in brand gestoken.
Misschien wilden die mensen niet met zijn allen in dezelfde cel in El Salvador, op water en brood? En met weinig uitzicht op vrijlating?quote:
Ik mag toch hopen dat ze hier niet ook het leger inzetten bij oud&nieuw relletjes, want die zien er zo uit. Ook met plunderingen en vernielingen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kies bewegend beeld boven een politiek statement van de LAPD.
Waarom geloof je die beelden niet? Een aantal jaar geleden waren in dit topic ook figuren zoals jij die wat een ieder kan zien glashard zaten te ontkennen of bagatelliseren.
Je moet zelf weten hoor of je het gelooft of niet, het komt alleen nogal idioot over om te ontkennen wat een ieder met ogen kan zien.
Godskolere, dat is toch ook weer niet te volgen? Geen hele volzinnen met totaal andere onderwerpen tussen haakjes zetten, geen idee wat hij nou wil schreeuwenquote:
J6 was gewoon een vreedzaam toeristisch uitstapje door bezorgde burgersquote:Op zondag 8 juni 2025 19:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Masks waren alleen toegestaan op J6.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2025 18:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie had gedacht dat de man die in zijn eerste termijn gemiddeld ruim 20 leugens PER DAG vertelde het nu niet zo nauw met de waarheid zou nemen?quote:Op zondag 8 juni 2025 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Trump heeft 'het maakt niet uit of het waar is, als IK het heel hard roep dan geloven ze me toch wel' wel echt tot kunst verheven hè?
Klopt, dat is de post truth politiek van Maga.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Trump heeft 'het maakt niet uit of het waar is, als IK het heel hard roep dan geloven ze me toch wel' wel echt tot kunst verheven hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |