Verdommequote:
tafelkont?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:15 schreef Qarrad het volgende:
Die Kluivert had echt niet zo'n tafelkont toen ie wegging uit Nederland. Die heeft even aan zijn fysiek gewerkt zeg.
Ja, jammer.quote:
Had je dat verhaal over dat blauwtje nou al verteld of heb ik het gemist?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De wereld draait alleen om Wout.
@klaasweetallesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn er ook users die denken dat de hele wereld om hen draait?
Kan ook op je onderbuik.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dat verhaal over dat blauwtje nou al verteld of heb ik het gemist?
Dit durf ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je dat verhaal over dat blauwtje nou al verteld of heb ik het gemist?
Sterkte makker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben gewoon een gevoelige jongen met een beetje liefdesverdriet.
Ook jij mag iemand een blauwtje laten lopen.quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben gewoon een gevoelige jongen met een beetje liefdesverdriet.
Akkoord.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las laatst Johnny Schijtinga. Dat kan echt niet.
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds?
Alweer: ach dombo. Sterkte maat
Nog steeds: Get over it.
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.
Nog meer duiding nodig? Of zitten we nu in de fase "Mama help laat het stoppen?"
Klinkt als de kont van Koeman. Die oude.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon een goeie, stevige, machtige, licht uitstekende stierenkont.
Het erge is dat ik mensen die het posten altijd met een glimlach inbeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik las laatst Johnny Schijtinga. Dat kan echt niet.
😭🤣quote:
Ik ben blij voor Ajax dat dit seizoen af is. Weg met die pyjama.quote:
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het erge is dat ik mensen die het posten altijd met een glimlach inbeeld.
Soort medelijden voel ik dan.
Graag ontopicquote:
Alle joden aan xtc.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.
Fietstas, Ajakkes, Hoerenveen...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die ‘pisvee’, ‘feyenooit’ of van die andere slechte bijnamen gebruiken mogen wat mij betreft met een steen de zee in.
VERTEL NOU MANquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ga jij met Pinksteren doen?
Helaas is het wettelijk verplicht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze wedstrijd 'analyseren' lijkt me verder overbodig.
Die middelste bedoel jequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als de kont van Koeman. Die oude.
Geen idee of Koeman junior ook gezegend is met die bumper.
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
VERTEL NOU MAN
Je kan hier niet een half verhaal ophangen en dan je keutel intrekken
Sorry, we moeten helaas ontopic.quote:
Volgende week.quote:
Okequote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.
Het laatste deel is enkele weken geleden al besproken. Het blauwtje deel van vandaag is gewoon wat ingewikkeld, maar uiteraard heel lief afgewezen overladen met complimentjes.
Eigenlijk stel ik mij dus, nu ik dit zeg, gigantisch aan.
Geen notes gepakt afgelopen weekend.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, we moeten helaas ontopic.
[..]
Volgende week.
Ben erbij.
In Canada?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, we moeten helaas ontopic.
[..]
Volgende week.
Ben erbij.
F1 is eldersquote:
Beest.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen notes gepakt afgelopen weekend.
Geen zorgen hoor mij boeit het gewoon niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WELK DEEL.
Het laatste deel is enkele weken geleden al besproken. Het blauwtje deel van vandaag is gewoon wat ingewikkeld, maar uiteraard heel lief afgewezen overladen met complimentjes.
Eigenlijk stel ik mij dus, nu ik dit zeg, gigantisch aan.
Hoezo? Scoort nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Jammer Frenkie...
Daar had ik meer van verwacht
Je moet deuren nooit sluiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Nou bedankt voor deze leuke anekdote.
Er is altijd wel een olifantenpaadje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet deuren nooit sluiten.
Behalve je voordeur danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet deuren nooit sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |