SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ibnobiWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ah, nog mensen wakker hier.
Maar heel veel zinnigs komt er niet uit?
Hier wel zinnigs gedaan: de was in de machine gestopt, elders op FOK! nog wat geplaatst...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
VermoeiendIk zeg tegen een oude date dat ik geen behoefte heb meer aan contact omdat alles een discussie is, en er voor ons niks meer in zit en haar niet aan een lijntje wil houden en valse hoop wil geven. Dus ik wens d'r succes in d'r leven en klaar.
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?Well, life can be a riot
Vermoeiendquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:40 schreef Grotetijd het volgende:
VermoeiendIk zeg tegen een oude date dat ik geen behoefte heb meer aan contact omdat alles een discussie is, en er voor ons niks meer in zit en haar niet aan een lijntje wil houden en valse hoop wil geven. Dus ik wens d'r succes in d'r leven en klaar.
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?
Die zoekt een Vaderfiguur of zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Precies mijn punt dus "alles is een discussie"quote:
Vervolgens komt er een reactie van uit haar die sowieso een discussie aanwakkert
Well, life can be a riot
Zie mn editquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies mijn punt dus "alles is een discussie"
Vervolgens komt er een reactie van uit haar die sowieso een discussie aanwakkert
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
uhuhmOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:40 schreef Grotetijd het volgende:
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zou het gewoon helemaal niet doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.
Zeggen: Toedels.
En op de block.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik reageerde met "waarom is aangeven dat het tussen ons niet gaat werken en voor mezelf kiezen weglopen voor angst? Ik wens je het beste, hopelijk respecteer je mijn keuze" en daarna heb ik d'r berichten op de block gezetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.Het is wel goed zo. Hou niet van mensen blokkeren, maar als je zo hardleers bent...
Well, life can be a riot
Jouw Belgische vissen houden niet van poep?quote:Well, life can be a riot
Ze poepen tegen de sterren opquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw Belgische vissen houden niet van poep?Werewolf![]()
Dus je bent er wéér ingetrapt. Ze vindt wel een manier om je te bereiken en een reactie uit te lokken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik reageerde met "waarom is aangeven dat het tussen ons niet gaat werken en voor mezelf kiezen weglopen voor angst? Ik wens je het beste, hopelijk respecteer je mijn keuze" en daarna heb ik d'r berichten op de block gezetHet is wel goed zo. Hou niet van mensen blokkeren, maar als je zo hardleers bent...
Ik ga nu wel echt voet bij stuk houdenAnders word het ook wat sneu
Well, life can be a riot
Maar waarom dan toch een antwoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:50 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga nu wel echt voet bij stuk houdenAnders word het ook wat sneu
Zelfde als wat KiWi ook zegt
Tsja....quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch een antwoord.
Zelfde als wat KiWi ook zegt
Well, life can be a riot
je laat je wel erg kennen zo.quote:
Je stelt een wedervraag - maar hopelijk is dat wel een trigger voor haar om terug te reageren en zo erachter te komen dat je haar geblokkeerd hebt
Ik vind het wel een goed antwoord voordat je iemand blokkeert. Nu houwen zoquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:53 schreef Sally het volgende:
[..]
je laat je wel erg kennen zo.
Je stelt een wedervraag - maar hopelijk is dat wel een trigger voor haar om terug te reageren en zo erachter te komen dat je haar geblokkeerd hebt
Well, life can be a riot
Ja ga er mijn tijd en energie niet meer insteken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed antwoord voordat je iemand blokkeert. Nu houwen zoWell, life can be a riot
Daar hoop je dus opquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee, maar ik ben dan wel iemand die zich afvraagt "wat is haar reactie"Well, life can be a riot
Gvdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:03 schreef Grotetijd het volgende:
Nee, maar ik ben dan wel iemand die zich afvraagt "wat is haar reactie"
Ja ik hoef haar reactie niet zo nodig meer te zien of zo, en wil ook geen contact meer. Maar vraag mij wel af hoe ze initieel reageert dan op zo'n afsluitende tekst + blokquote:![]()
Well, life can be a riot
Ja dat snap ik wel, waar vind je al die crazy chics gast.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:03 schreef Grotetijd het volgende:
Nee, maar ik ben dan wel iemand die zich afvraagt "wat is haar reactie"Iedereen is een kutlultrut
Meestal zijn ze niet zo gek als de ander doet voorkomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, waar vind je al die crazy chics gast.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Deze was via Bumblequote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, waar vind je al die crazy chics gast.
Well, life can be a riot
Er zit wel een soort herhaling inquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meestal zijn ze niet zo gek als de ander doet voorkomen.Iedereen is een kutlultrut
Ja precies. Net zoals m'n ex "Mijn exen behandelde mij zo en zo en zo en zo. Dat doe jij niet, toch?"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meestal zijn ze niet zo gek als de ander doet voorkomen.
Dus nee... Dat deed ik inderdaad niet. Maar guess what? Eind v/d relatie, zoals ze zei dat haar exen haar behandelde, behandelde ze mij.Well, life can be a riot
Oh geen idee wat dat is (ja dating site) maar wat daar rondloopt weet ik nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Als jij net zo vaak lult over je ex tegen de dames is het al een verloren strijd. Volgens mij zit die scharrel (nauwelijks een ex gezien 2 maanden) je nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja precies. Net zoals m'n ex "Mijn exen behandelde mij zo en zo en zo en zo. Dat doe jij niet, toch?"
Dus nee... Dat deed ik inderdaad niet. Maar guess what? Eind v/d relatie, zoals ze zei dat haar exen haar behandelde, behandelde ze mij.Iedereen is een kutlultrut
Ze was ook oprecht wel lief en leuk hoor. Maar alles werd een discussie. Als ik zei, ik heb 1700 kcal gegeten vandaag dan zei ze "maar je wil afvallen toch? Waarom dan niet 1600" ? Terwijl ik al 800 onder m'n behoefte zatPuur een discussie voeren om het discussie voeren.
Zelfs toen we het hadden over onzekerheden en ik zei "ik ben echt niet zo onzeker als jij denkt dat ik ben..." zei ze "nou... Daar denk ik dan anders over want..." en als ik daar dan op in ging was 't altijd "waarom verantwoord jij jezelf, ik heb gewoon een gesprek met je, wil geen discussie" maar ze vroeg / benaderde dingen altijd op zo'n manier dat een wedervraag eigenlijk de enige optie was
Well, life can be a riot
Ik heb het absoluut nooit meer over m'n ex (ex was 5 maanden) alleen hier nog sporadisch. Verder is ze uit m'n systeem. Alleen als ik vind dat iets relevant is voor 't gesprek komt ze hier omhoog. Maar in m'n dagelijks leven absoluut niet meer, gelukkig. Alleen af en toe als herinnering, maar niet meer als OH MY GOD MIJN EX DIT EN DAT EN BUBUBUquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij net zo vaak lult over je ex tegen de dames is het al een verloren strijd. Volgens mij zit die scharrel (nauwelijks een ex gezien 2 maanden) je nog steeds dwarsWell, life can be a riot
Ik heb nu al een banquote:
Oh Killem, grote kans dat ze er op zit. Ze zoekt een donor want ze heeft een kinderwens. Ze wil voor d'r 40e een kind.Well, life can be a riot
Ik denk dat je "ex" hier al honderdduizend keer ter spraken is gekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb het absoluut nooit meer over m'n ex (ex was 5 maanden) alleen hier nog sporadisch. Verder is ze uit m'n systeem. Alleen als ik vind dat iets relevant is voor 't gesprek komt ze hier omhoog. Maar in m'n dagelijks leven absoluut niet meer, gelukkig. Alleen af en toe als herinnering, maar niet meer als OH MY GOD MIJN EX DIT EN DAT EN BUBUBUIedereen is een kutlultrut
Dat is correct.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je "ex" hier al honderdduizend keer ter spraken is gekomen
Also, is het wel degelijk m'n ex. Ja het was een korte relatie. Maar wel daadwerkelijk een relatie, en geen date/fwb/whatever.
Maar goed.Well, life can be a riot
Iets voor Tot misschien is ze onder de 30?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:15 schreef Grotetijd het volgende:
Oh Killem, grote kans dat ze er op zit. Ze zoekt een donor want ze heeft een kinderwens. Ze wil voor d'r 40e een kind.Iedereen is een kutlultrut
![]()
Ik had graag kinderen gewild, maar heb geaccepteerd dat het er niet meer inzit. Je zal maar kinderen hebben met een ex met wie je niet door één deur kunt. Dan toch liever kinderloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:15 schreef Grotetijd het volgende:
Oh Killem, grote kans dat ze er op zit. Ze zoekt een donor want ze heeft een kinderwens. Ze wil voor d'r 40e een kind.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
37quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets voor Tot misschien is ze onder de 30?
Well, life can be a riot
Te oudquote:
Oh ja shitWell, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:20 schreef Grotetijd het volgende:
Anyway. Nu even FUNKEN
Bekijk deze YouTube-video
Deze man hequote:
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-06-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 530 / +9 / +0 / 182 / 224
2. Lovely / 459 / +80 / +0 / 919 / 1095
3. loveislikeakiss / 275 / +80 / +0 / 670 / 812
4. RedShoe / 223 / +9 / +0 / 747 / 854
5. Fogel / 119 / +63 / +0 / 116 / 152
6. greysbones / 102 / +16 / +0 / 797 / 845
7. devzero / 83 / +65 / +1 / 165 / 194
8. drakin / 66 / +5 / +0 / 363 / 403
9. Dr.Mikey / 60 / +44 / +0 / 54 / 76
10. hemarookworst / 60 / +17 / +7 / 183 / 222
11. mario390 / 51 / +35 / +6 / 121 / 162
12. gebrokenglas / 50 / +26 / +0 / 296 / 327
13. aeque / 47 / +34 / +0 / 289 / 332
14. Harrie / 45 / +27 / +0 / 69 / 89
15. Pinnenmutske / 45 / +27 / +1 / 76 / 104
16. kree / 33 / +6 / +2 / 159 / 181
17. Grotetijd / 28 / +4 / +23 / 56 / 68
18. KillemWieft / 28 / +10 / +5 / 74 / 94
19. Borrelnootje00 / 27 / +0 / +0 / 28 / 38
20. maily / 26 / +2 / +0 / 119 / 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik denk niet dat hij het vergeten is. Hij wil onvoorspelbaar blijven.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Man manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Aerosmith - Dude (Looks Like A Lady)Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Jij ook?quote:Don't follow me. I am lost too
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMOquote:![]()
Hey Lovelyquote:
Hey Mutskequote:
Geen idee.quote:Don't follow me. I am lost too
Morguh Paul
Fijnquote:
Don't follow me. I am lost too
....... hier gratis en voor nietsquote:
BolkDon't follow me. I am lost too
JajohDon't follow me. I am lost too
JawohlDon't follow me. I am lost too
Ok zal het niet meer doenquote:
Maar dan moet je mij ook niet bolken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou ik weet niet of dat luktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ok zal het niet meer doen
Maar dan moet je mij ook niet bolkenHow can I make this topic about me?![]()
Just BolkDon't follow me. I am lost too
Hey AQquote:
Morguh KW lekker gewerkt gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OJDon't follow me. I am lost too
Nope, ben naar bed gegaan gisterenmiddag. Was niet goed in orde. :/quote:
Hele nacht geslapen en nu gaat t wel weer.![]()
O fijn dat het nu wel gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ben naar bed gegaan gisterenmiddag. Was niet goed in orde. :/
Hele nacht geslapen en nu gaat t wel weer.Wat ontzettend kut toch dat het op werkdagen altijd fouteboel is.
![]()
Hoe is het verder met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel oke op zich. Lang geslapen. Zit nu aan mijn eerste koffie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O fijn dat het nu wel gaat.Wat ontzettend kut toch dat het op werkdagen altijd fouteboel is.
![]()
Hoe is het verder met je?
Hoe is het met jou?![]()
Sodequote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, eindelijk weer eens een dagje rustig aan doen.![]()
Mogge
Lekker bakkie. Fijn te horen KW dat het oke met je gaat. Heb je eindelijk de juiste medicatie?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel oke op zich. Lang geslapen. Zit nu aan mijn eerste koffie.
Hoe is het met jou?
Hier gaat alles zijn gangetje en hobbelen vrolijk verderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Greysquote:
Heb een nieuw leven gekregen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie. Fijn te horen KW dat het oke met je gaat. Heb je eindelijk de juiste medicatie?
Hier gaat alles zijn gangetje en hobbelen vrolijk verder
Is denk ik van alles hoor, medicatie maar ook wat dingen in mijn leven die mee zitten. Dus al met al gaat het me best goed op gisteren dan even na.![]()
Moggelllll.
heb je al een tijd?quote:
dat je hem mag ophalen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die slaapt ook niet veelHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Wauw, dat is helemaal fijn te horen. Wie had dat een paar maanden geleden kunnen bedenken he.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een nieuw leven gekregen.
Is denk ik van alles hoor, medicatie maar ook wat dingen in mijn leven die mee zitten. Dus al met al gaat het me best goed op gisteren dan even na.
Ben echt blij voor je
Morguh Sallyquote:
@aeque je bent een peuter nu
Hey there sunshine lift my heart
Mwa dat wil je nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was bang dat ie per ongeluk in mijn neus terecht kwam bij het inademen
Swjquote:Hey there sunshine lift my heart
Oh dus de kat is van huisquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die ligt misschien nu wel weer te snurken
Oké de kat is van fokquote:Hey there sunshine lift my heart
Op naar de sportschoolHey there sunshine lift my heart
Nee morgen weerquote:
Vandaag benen trainen
Ga wel een paar oefeningen overslaan om mijn knie te ontzienHey there sunshine lift my heart
Nu lekker zonnetjequote:
Hier zondag veel regen..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja hier ook denk ik.
Hopelijk is het zondag goed weer want Red Bull event."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zaterdag ookquote:Hey there sunshine lift my heart
Hij piept er af en toe tussen doorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
12.30 landt het vliegtuig, half tot uur later is het zoverquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je al een tijd?
dat je hem mag ophalen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
12.30 landt het vliegtuig, half tot uur later is het zover![]()
Heb je een vlucht nummer? Kun je flight trackenHey there sunshine lift my heart
7 kleine visjes die zwommen naar de zee, moeder zij ik ga beslist niet met je mee.quote:
Want in de zee zit een haai en die bijt je Blub blub blubblubblub![]()
6 kleine visjes etc etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
7 kleine visjes die zwommen naar de zee, moeder zij ik ga beslist niet met je mee.
Want in de zee zit een haai en die bijt je Blub blub blubblubblub![]()
6 kleine visjes etc etcWerewolf![]()
Oké, tijd voor de warming upHey there sunshine lift my heart
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Heb je een vlucht nummer? Kun je flight trackenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vind het nu al niet meer leukquote:![]()
Is altijd als ik een slechte week heb, dan is sporten bijna altijd een zure appelHey there sunshine lift my heart
Achteraf ben je vast blij dat je het hebt gedaan. Knap dat je zo doorzet altijd!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vind het nu al niet meer leuk![]()
Is altijd als ik een slechte week heb, dan is sporten bijna altijd een zure appel![]()
Als ik niet iets doe dan is volgende week ook kutquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Achteraf ben je vast blij dat je het hebt gedaan. Knap dat je zo doorzet altijd!Hey there sunshine lift my heart
Goed ideequote:
Maar dan wel met aircoHey there sunshine lift my heart
HugDon't follow me. I am lost too
Nogal dik ja. Ik ben een zweter.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goed idee
Maar dan wel met airco
Tedju
Werewolf![]()
Ik heb geen deken meer op het bedHey there sunshine lift my heart
Alleen de hoes is genoeg nuHey there sunshine lift my heart
Ik ben bezigquote:
Heb nu de deadlift kooi klaar gemaaktHey there sunshine lift my heart
Bikkel!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben bezig
Heb nu de deadlift kooi klaar gemaakt![]()
Hoeveel kilo is dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat bij elkaar zetten is ook een workout
En dan over twee sets weer afbreken![]()
Ik wil een personal trainer gewoon zodat iemand anders de stangen voor me laad en lostHey there sunshine lift my heart
Iets onder 70quote:
Weet niet zeker hoeveel de kooi weegt, mijn gok is dat de lege kooi rond de 10 is
En dan 60 kilo aan platenHey there sunshine lift my heart
Zo dat is nogal wat, dat krijg ik niet omhoogquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iets onder 70
Weet niet zeker hoeveel de kooi weegt, mijn gok is dat de lege kooi rond de 10 is
En dan 60 kilo aan platen( denk ik )
Ik lig b ijna zomer en winter alleen onder een lakenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
Ik een zomerdekbed maar soms ook nog wel warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ongeveer mijn lichaamsgewicht, wil kijken of ik nog naar 100 kan een keer maar bij benen ligt de focus op het moment niet op meer kilo maar op meer repsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat is nogal wat, dat krijg ik niet omhoog( denk ik )
Nou in de winter sowieso een dikkere dekbed..met alleen een laken heb ik die geborgenheid gevoel nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig b ijna zomer en winter alleen onder een laken
Weighted blankets
Wat zijn reps?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is ongeveer mijn lichaamsgewicht, wil kijken of ik nog naar 100 kan een keer maar bij benen ligt de focus op het moment niet op meer kilo maar op meer repsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wat zijn reps?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is ongeveer mijn lichaamsgewicht, wil kijken of ik nog naar 100 kan een keer maar bij benen ligt de focus op het moment niet op meer kilo maar op meer reps"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O ik voel mij niet geborgen door een dekbed of zo. Heel af en toe lig ik er wel onder, maar 90% van de tijd is het mij te warmquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou in de winter sowieso een dikkere dekbed..met alleen een laken heb ik die geborgenheid gevoel nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij weet ook alles hequote:
mijn hoofd zit vol met dingen waar ik niks aan hebquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
delete die handel. Even je harde schijf ruimen Greysquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn hoofd zit vol met dingen waar ik niks aan heb
Dat wist ik, maar in de sport rep had ik geen ideequote:
kon dat maarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
delete die handel. Even je harde schijf ruimen GreysThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aantal keer dat je een oefening doet in een setquote:
Ik ga nu meestal voor 12 keer de beweging doen en dan 3 sets
Dus 12 keer kooi oppakken en laten zakken
Pauze
Nog een keer 12
Pauze
Nog een keer 12Hey there sunshine lift my heart
Ah ok..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Aantal keer dat je een oefening doet in een set
Ik ga nu meestal voor 12 keer de beweging doen en dan 3 sets
Dus 12 keer kooi oppakken en laten zakken
Pauze
Nog een keer 12
Pauze
Nog een keer 12"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Rep is kort voor repetitieHey there sunshine lift my heart
Kuitjes ook weer even martelenHey there sunshine lift my heart
Meer zeemeerminnen in mijn gevalquote:Hey there sunshine lift my heart
Ohquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Meer zeemeerminnen in mijn geval"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
I need some sleep![]()
We can't go on like this
Tried counting sheep
But there's one i always miss
Mensen nog weekend plannen?Hey there sunshine lift my heart
Moet nog verzinnen wat ik ga eten vanavondHey there sunshine lift my heart
Welke sporten doen ze?quote:
En ga je deelnemen of alleen kijken?Hey there sunshine lift my heart
https://www.redbull.com/be-nl/events/veleauquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welke sporten doen ze?
En ga je deelnemen of alleen kijken?Werewolf![]()
Mijn plan is 48 uurslapenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Met voedsel naast je bed voor af en toe een snack?quote:Hey there sunshine lift my heart
In tarot is dat de kaart voor de doodquote:Hey there sunshine lift my heart
denk wat chinees bestellenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met voedsel naast je bed voor af en toe een snack?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:aeque je bent een peuter nu [ link | afbeelding ]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh soort ter land ter Zee en in de luchtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.redbull.com/be-nl/events/veleau
Zag ik van de week ook in de EftelingHey there sunshine lift my heart
Ik deed ooit een keer mee aan red bull crashed ice
Leggen ze ijs op een berg en met je heel jard naar beneden schaatsen tegen een paar andere gasten
Das totaal niet gezondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog een keer een goede afhaal Chinees vinden hier in Utrechtquote:
Hier is nog een echte ouderwetse met babi pang gang enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een goede afhaal Chinees vinden hier in UtrechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
AsiaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wij gingen altijd in Oisterwijk, die heeft een geweldige kip in knoflookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hier is nog een echte ouderwetse met babi pang gang enzo
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
Three, four, better lock your door
Forum Opties Forumhop: Hop naar: