SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ibnobiWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ah, nog mensen wakker hier.
Maar heel veel zinnigs komt er niet uit?
Hier wel zinnigs gedaan: de was in de machine gestopt, elders op FOK! nog wat geplaatst...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
VermoeiendIk zeg tegen een oude date dat ik geen behoefte heb meer aan contact omdat alles een discussie is, en er voor ons niks meer in zit en haar niet aan een lijntje wil houden en valse hoop wil geven. Dus ik wens d'r succes in d'r leven en klaar.
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?Well, life can be a riot
Vermoeiendquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:40 schreef Grotetijd het volgende:
VermoeiendIk zeg tegen een oude date dat ik geen behoefte heb meer aan contact omdat alles een discussie is, en er voor ons niks meer in zit en haar niet aan een lijntje wil houden en valse hoop wil geven. Dus ik wens d'r succes in d'r leven en klaar.
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?
Die zoekt een Vaderfiguur of zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Precies mijn punt dus "alles is een discussie"quote:
Vervolgens komt er een reactie van uit haar die sowieso een discussie aanwakkert
Well, life can be a riot
Zie mn editquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies mijn punt dus "alles is een discussie"
Vervolgens komt er een reactie van uit haar die sowieso een discussie aanwakkert
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
uhuhmOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:40 schreef Grotetijd het volgende:
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zou het gewoon helemaal niet doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.
Zeggen: Toedels.
En op de block.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik reageerde met "waarom is aangeven dat het tussen ons niet gaat werken en voor mezelf kiezen weglopen voor angst? Ik wens je het beste, hopelijk respecteer je mijn keuze" en daarna heb ik d'r berichten op de block gezetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.Het is wel goed zo. Hou niet van mensen blokkeren, maar als je zo hardleers bent...
Well, life can be a riot
Jouw Belgische vissen houden niet van poep?quote:Well, life can be a riot
Ze poepen tegen de sterren opquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw Belgische vissen houden niet van poep?Werewolf![]()
Dus je bent er wéér ingetrapt. Ze vindt wel een manier om je te bereiken en een reactie uit te lokken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik reageerde met "waarom is aangeven dat het tussen ons niet gaat werken en voor mezelf kiezen weglopen voor angst? Ik wens je het beste, hopelijk respecteer je mijn keuze" en daarna heb ik d'r berichten op de block gezetHet is wel goed zo. Hou niet van mensen blokkeren, maar als je zo hardleers bent...
Ik ga nu wel echt voet bij stuk houdenAnders word het ook wat sneu
Well, life can be a riot
Maar waarom dan toch een antwoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:50 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga nu wel echt voet bij stuk houdenAnders word het ook wat sneu
Zelfde als wat KiWi ook zegt
Tsja....quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch een antwoord.
Zelfde als wat KiWi ook zegt
Well, life can be a riot
je laat je wel erg kennen zo.quote:
Je stelt een wedervraag - maar hopelijk is dat wel een trigger voor haar om terug te reageren en zo erachter te komen dat je haar geblokkeerd hebt
Ik vind het wel een goed antwoord voordat je iemand blokkeert. Nu houwen zoquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:53 schreef Sally het volgende:
[..]
je laat je wel erg kennen zo.
Je stelt een wedervraag - maar hopelijk is dat wel een trigger voor haar om terug te reageren en zo erachter te komen dat je haar geblokkeerd hebt
Well, life can be a riot
Ja ga er mijn tijd en energie niet meer insteken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed antwoord voordat je iemand blokkeert. Nu houwen zoWell, life can be a riot
Daar hoop je dus opquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee, maar ik ben dan wel iemand die zich afvraagt "wat is haar reactie"Well, life can be a riot
Gvdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:03 schreef Grotetijd het volgende:
Nee, maar ik ben dan wel iemand die zich afvraagt "wat is haar reactie"
Ja ik hoef haar reactie niet zo nodig meer te zien of zo, en wil ook geen contact meer. Maar vraag mij wel af hoe ze initieel reageert dan op zo'n afsluitende tekst + blokquote:![]()
Well, life can be a riot
Ja dat snap ik wel, waar vind je al die crazy chics gast.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:03 schreef Grotetijd het volgende:
Nee, maar ik ben dan wel iemand die zich afvraagt "wat is haar reactie"Iedereen is een kutlultrut
Meestal zijn ze niet zo gek als de ander doet voorkomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, waar vind je al die crazy chics gast.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Deze was via Bumblequote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, waar vind je al die crazy chics gast.
Well, life can be a riot
Er zit wel een soort herhaling inquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meestal zijn ze niet zo gek als de ander doet voorkomen.Iedereen is een kutlultrut
Ja precies. Net zoals m'n ex "Mijn exen behandelde mij zo en zo en zo en zo. Dat doe jij niet, toch?"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meestal zijn ze niet zo gek als de ander doet voorkomen.
Dus nee... Dat deed ik inderdaad niet. Maar guess what? Eind v/d relatie, zoals ze zei dat haar exen haar behandelde, behandelde ze mij.Well, life can be a riot
Oh geen idee wat dat is (ja dating site) maar wat daar rondloopt weet ik nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Als jij net zo vaak lult over je ex tegen de dames is het al een verloren strijd. Volgens mij zit die scharrel (nauwelijks een ex gezien 2 maanden) je nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja precies. Net zoals m'n ex "Mijn exen behandelde mij zo en zo en zo en zo. Dat doe jij niet, toch?"
Dus nee... Dat deed ik inderdaad niet. Maar guess what? Eind v/d relatie, zoals ze zei dat haar exen haar behandelde, behandelde ze mij.Iedereen is een kutlultrut
Ze was ook oprecht wel lief en leuk hoor. Maar alles werd een discussie. Als ik zei, ik heb 1700 kcal gegeten vandaag dan zei ze "maar je wil afvallen toch? Waarom dan niet 1600" ? Terwijl ik al 800 onder m'n behoefte zatPuur een discussie voeren om het discussie voeren.
Zelfs toen we het hadden over onzekerheden en ik zei "ik ben echt niet zo onzeker als jij denkt dat ik ben..." zei ze "nou... Daar denk ik dan anders over want..." en als ik daar dan op in ging was 't altijd "waarom verantwoord jij jezelf, ik heb gewoon een gesprek met je, wil geen discussie" maar ze vroeg / benaderde dingen altijd op zo'n manier dat een wedervraag eigenlijk de enige optie was
Well, life can be a riot
Ik heb het absoluut nooit meer over m'n ex (ex was 5 maanden) alleen hier nog sporadisch. Verder is ze uit m'n systeem. Alleen als ik vind dat iets relevant is voor 't gesprek komt ze hier omhoog. Maar in m'n dagelijks leven absoluut niet meer, gelukkig. Alleen af en toe als herinnering, maar niet meer als OH MY GOD MIJN EX DIT EN DAT EN BUBUBUquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij net zo vaak lult over je ex tegen de dames is het al een verloren strijd. Volgens mij zit die scharrel (nauwelijks een ex gezien 2 maanden) je nog steeds dwarsWell, life can be a riot
Ik heb nu al een banquote:
Oh Killem, grote kans dat ze er op zit. Ze zoekt een donor want ze heeft een kinderwens. Ze wil voor d'r 40e een kind.Well, life can be a riot
Ik denk dat je "ex" hier al honderdduizend keer ter spraken is gekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb het absoluut nooit meer over m'n ex (ex was 5 maanden) alleen hier nog sporadisch. Verder is ze uit m'n systeem. Alleen als ik vind dat iets relevant is voor 't gesprek komt ze hier omhoog. Maar in m'n dagelijks leven absoluut niet meer, gelukkig. Alleen af en toe als herinnering, maar niet meer als OH MY GOD MIJN EX DIT EN DAT EN BUBUBUIedereen is een kutlultrut
Dat is correct.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je "ex" hier al honderdduizend keer ter spraken is gekomen
Also, is het wel degelijk m'n ex. Ja het was een korte relatie. Maar wel daadwerkelijk een relatie, en geen date/fwb/whatever.
Maar goed.Well, life can be a riot
Iets voor Tot misschien is ze onder de 30?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:15 schreef Grotetijd het volgende:
Oh Killem, grote kans dat ze er op zit. Ze zoekt een donor want ze heeft een kinderwens. Ze wil voor d'r 40e een kind.Iedereen is een kutlultrut
![]()
Ik had graag kinderen gewild, maar heb geaccepteerd dat het er niet meer inzit. Je zal maar kinderen hebben met een ex met wie je niet door één deur kunt. Dan toch liever kinderloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:15 schreef Grotetijd het volgende:
Oh Killem, grote kans dat ze er op zit. Ze zoekt een donor want ze heeft een kinderwens. Ze wil voor d'r 40e een kind.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
37quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets voor Tot misschien is ze onder de 30?
Well, life can be a riot
Te oudquote:
Oh ja shitWell, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:20 schreef Grotetijd het volgende:
Anyway. Nu even FUNKEN
Bekijk deze YouTube-video
Deze man hequote:
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-06-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 530 / +9 / +0 / 182 / 224
2. Lovely / 459 / +80 / +0 / 919 / 1095
3. loveislikeakiss / 275 / +80 / +0 / 670 / 812
4. RedShoe / 223 / +9 / +0 / 747 / 854
5. Fogel / 119 / +63 / +0 / 116 / 152
6. greysbones / 102 / +16 / +0 / 797 / 845
7. devzero / 83 / +65 / +1 / 165 / 194
8. drakin / 66 / +5 / +0 / 363 / 403
9. Dr.Mikey / 60 / +44 / +0 / 54 / 76
10. hemarookworst / 60 / +17 / +7 / 183 / 222
11. mario390 / 51 / +35 / +6 / 121 / 162
12. gebrokenglas / 50 / +26 / +0 / 296 / 327
13. aeque / 47 / +34 / +0 / 289 / 332
14. Harrie / 45 / +27 / +0 / 69 / 89
15. Pinnenmutske / 45 / +27 / +1 / 76 / 104
16. kree / 33 / +6 / +2 / 159 / 181
17. Grotetijd / 28 / +4 / +23 / 56 / 68
18. KillemWieft / 28 / +10 / +5 / 74 / 94
19. Borrelnootje00 / 27 / +0 / +0 / 28 / 38
20. maily / 26 / +2 / +0 / 119 / 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik denk niet dat hij het vergeten is. Hij wil onvoorspelbaar blijven.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Man manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Aerosmith - Dude (Looks Like A Lady)Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: