Hoevaak wissel jij je banden?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ze moeten bij de Optimus het beeld versnellen![]()
Vooralsnog kun je beter een robot inzetten die ontworpen is voor een specifieke taak.
Jij begint als een kleuter in te hakken op een reactie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bevriend: goede vrienden zijn met iemand.
Maar goed, geconfronteerd met dat je weer eens de plank compleet mis hebt geslagen ga je gewoon door met nieuwe definities.
Echt, rot op met je kleutergedrag.
Goh, wie zou die hele haat campagne gestart zijn tegen Elon Musk.. de olie industrie die als de dood is voor Elon's goddelijke innovaties en groene energie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:40 schreef Digi2 het volgende:
Media Blames 3000 Car Ship FIre on EVs With Zero Proof!
Bekijk deze YouTube-video
Mja, wordt Tesla hier genoemd?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goh, wie zou die hele haat campagne gestart zijn tegen Elon Musk.. de olie industrie die als de dood is voor Elon's goddelijke innovaties en groene energie.
Het ergste is dan dat mensen er nog intrappen ook.
Ah, ja, volgens onze favoriete elektrische messias lulde iedereen maar uit hun nek. Statistisch gezien komen EV branden maar zelden voor, dus het was geen EV. En er waren helemaal geen EVs aan boord, het waren allemaal hybrides. Blijkbaar zonder accu's. En het vuur was ontstaan door een onbekende oorzaak, maar dus geen EV.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:40 schreef Digi2 het volgende:
Media Blames 3000 Car Ship FIre on EVs With Zero Proof!
Ja, mensen zoals jij en @VEM2012quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goh, wie zou die hele haat campagne gestart zijn tegen Elon Musk.. de olie industrie die als de dood is voor Elon's goddelijke innovaties en groene energie.
Het ergste is dan dat mensen er nog intrappen ook.
Het enige wat hij zegt is dat er nog geen bewijs is geleverd dat de oorzaak van de brand werd veroorzaakt door EV's of hybrids.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, ja, volgens onze favoriete elektrische messias lulde iedereen maar uit hun nek. Statistisch gezien komen EV branden maar zelden voor, dus het was geen EV. En er waren helemaal geen EVs aan boord, het waren allemaal hybrides. Blijkbaar zonder accu's. En het vuur was ontstaan door een onbekende oorzaak, maar dus geen EV.
Hij veegt even van tafel dat een Lithium-accu brand, ongeacht hoe die accu in brand is geraakt is vrijwel niet te blussen, zeker niet aan boord van een schip. Einde oefening.
Maar wat weet ik er nu van? Ik ben ook maar een leek. Laten we het eens aan een expert vragen:
Die heb ik ook opgezocht om mijn info te controleren. Ik lul niet zomaar wat uit mijn nek. Maar ik ga geen YouTube video posten als ik het kan voorkomen, want daar kijkt toch niemand naar.
En dat beantwoord ook de vraag wat tegenwoordig de grootste oorzaak is van zinkende schepen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het enige wat hij zegt is dat er nog geen bewijs is geleverd dat de oorzaak van de brand werd veroorzaakt door EV's of hybrids.
Er kunnen vele oorzaken van een brand zijn, zomaar aannemen dat het door EV's of hybrids komen zonder enig bewijs is tegen de beginselen van de meeste westerse rechtsorden. Omkering van bewijslast lijkt me hier niet van toepassing.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]![]()
De oorzaak. En waarom is dat ding gezonken?
![]()
Dit soort dingen irriteren me wel.
Ok. Dus, als het heel normaal is dat brandstofauto's regelmatig in brand raken op zo'n schip, waarom zinken ze dan sinds er elektrische auto's tussen staan? Heeft dat er misschien mee te maken dat je zo'n brand niet kan blussen en dat de andere EV's in de buurt dan ook in de fik gaan, waardoor het vuur zelfs niet meer uit gaat als je het schip laat zinken? Pas als de accu's opgebrand zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:50 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Er kunnen vele oorzaken van een brand zijn, zomaar aannemen dat het door EV's of hybrids komen zonder enig bewijs is tegen de beginselen van de meeste westerse rechtsorden. Omkering van bewijslast lijkt me hier niet van toepassing.
Een brand kan ook andere oorzaken hebben dan bij de lading zelf. Ik wacht liever af tot er bewijs wordt geleverd dan voorbarige conclusies te trekken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok. Dus, als het heel normaal is dat brandstofauto's regelmatig in brand raken op zo'n schip, waarom zinken ze dan sinds er elektrische auto's tussen staan? Heeft dat er misschien mee te maken dat je zo'n brand niet kan blussen en dat de andere EV's in de buurt dan ook in de fik gaan, waardoor het vuur zelfs niet meer uit gaat als je het schip laat zinken? Pas als de accu's opgebrand zijn?
Ik begrijp al helemaal niet waarom ik deze post zit te typen, je bent gewoon aan het trollen en hebt dat filmpje helemaal niet bekeken, want je weet al hoe het in elkaar zit.
Ja, en als het toch iets met de accu van een EV te maken zou kunnen hebben, wacht je nog even wat langer tot er weer iemand komt die dat van tafel veegt. En dan geloof je die.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:09 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Een brand kan ook andere oorzaken hebben dan bij de lading zelf. Ik wacht liever af tot er bewijs wordt geleverd dan voorbarige conclusies te trekken.
Een verzekeraar zal de oorzaak graag boven tafel willen hebben. Als er bewijs boven tafel komt dat aan de criteria van de betrokken rechtsorde voldoet zal ik dat respecteren, zoals te doen gebruikelijk. Wat mensen beweren is wat anders dan bewijsvoering.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, en als het toch iets met de accu van een EV te maken zou kunnen hebben, wacht je nog even wat langer tot er weer iemand komt die dat van tafel veegt. En dan geloof je die.
Whatever. Ik ben er klaar mee.
Het is de zoveelste duidelijke verzinsel die jij verdedigt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij begint als een kleuter in te hakken op een reactie.
Door die zo letterlijk mogelijk te nemen.
Alsof we hier voor de rechtbank staan of iets dergelijks.
En er staat niet 'goede vrienden zijn met iemand '.
Dus jij gebruikt banden die voor verschillende taken ingezet kunnen worden, in plaats van banden die voor een specifieke taak zijn ontworpen.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het enige wat hij zegt is dat er nog geen bewijs is geleverd dat de oorzaak van de brand werd veroorzaakt door EV's of hybrids.
Ik heb je een paar vragen gesteld. Waarom beantwoord je die niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok. Dus, als het heel normaal is dat brandstofauto's regelmatig in brand raken op zo'n schip, waarom zinken ze dan sinds er elektrische auto's tussen staan? Heeft dat er misschien mee te maken dat je zo'n brand niet kan blussen en dat de andere EV's in de buurt dan ook in de fik gaan, waardoor het vuur zelfs niet meer uit gaat als je het schip laat zinken? Pas als de accu's opgebrand zijn?
Ik begrijp al helemaal niet waarom ik deze post zit te typen, je bent gewoon aan het trollen en hebt dat filmpje helemaal niet bekeken, want je weet al hoe het in elkaar zit.
Hebben robots banden?quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt banden die voor verschillende taken ingezet kunnen worden, in plaats van banden die voor een specifieke taak zijn ontworpen.
Maar met robots snap je dat niet.
Ach, de ‘ik doe maar weer of ik dom ben’ routine weer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 06:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hebben robots banden?
Het wordt steeds gekker hier...
Er zinken juist steeds minder zeeschepen. Wel een beetje bij de feiten blijven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok. Dus, als het heel normaal is dat brandstofauto's regelmatig in brand raken op zo'n schip, waarom zinken ze dan sinds er elektrische auto's tussen staan?
Er is helemaal geen discussie. Dit is niet meer dan het laatste woord willen hebben. Even los van dat deze topicreeks (want dat is het later geworden) ook nooit gestart is om het daadwerkelijk objectief over Tesla te hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ga elkaar maar lekker pb- en om de discussie uit te vechten.
Dat is een domme vergelijking, en dat snap je zelf ook wel. De meeste mensen gebruiken hun auto maar voor een ding, en dat kan prima met een set banden. Als je al per se een vergelijking met de auto zou willen maken, dan zou je kunnen vragen of je dezelfde auto gebruikt om een snelweg te asfalteren, om een akker om te ploegen, om winkels te bevoorraden, om over een golfbaan te rijden en om naar je werk te rijden. Ik denk dat ik daarop het antwoord wel weet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt banden die voor verschillende taken ingezet kunnen worden, in plaats van banden die voor een specifieke taak zijn ontworpen.
Maar met robots snap je dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |