We hebben hier wat deelnemers die er op toezien dat er alleen positieve dingen gepost worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
af en toe kom ik in dit topic kijken of er nog iets boeiends gepost wordt, maar het is nog steeds proberen te winnen van elkaar / het laatste woord proberen te hebben.
Jammer.
Bedankt voor het bevestigen van het punt dat ik maak.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We hebben hier wat deelnemers die er op toezien dat er alleen positieve dingen gepost worden.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van het punt dat ik maak.
Als Wantie het doet is het al slaapverwekkend, als jij dit soort flauwe opmerkingen maakt is het te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:53 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van het punt dat ik maak.
Nou, laten we dan eens afwachten wat ze in Austin gaan laten zien. En eventueel nog de impact van het gebeuren in de VS op Tesla en SpaceX.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Wantie het doet is het al slaapverwekkend, als jij dit soort flauwe opmerkingen maakt is het te sneu voor woorden.
Ik post wel Tesla nieuws en stats hoor, maar toegegeven gaat het af en toe helemaal nergens meer over.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
af en toe kom ik in dit topic kijken of er nog iets boeiends gepost wordt, maar het is nog steeds proberen te winnen van elkaar / het laatste woord proberen te hebben.
Jammer.
Het aftellen is begonnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik post wel Tesla nieuws en stats hoor, maar toegegeven gaat het af en toe helemaal nergens meer over.
De optimus discussie was leuker en naar mars gaan.
Over 2 dagen de Cybercab release als we het mogen geloven tho!
EV zijn juist veel minder kwetsbaar als het gaat om in de hens vliegen. Als het zover is, dan is het wel weer lastiger om de kettingreactie te stoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
Booming business: schepen bouwen om auto's te transporteren. Die blijven maar in brand vliegen. (Niet Tesla-specifiek, elektrische auto's zijn blijkbaar nogal kwetsbaar.)
Wat heeft Errol nou weer met Tesla te maken? Overigens: ook niet bevriend met Poetin. Misschien dat Errol dat graag zou willen, maar dat verandert er niets aan.quote:
Er is nooit beweerd dat Musk bevriend is met Poetin.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat heeft Errol nou weer met Tesla te maken? Overigens: ook niet bevriend met Poetin. Misschien dat Errol dat graag zou willen, maar dat verandert er niets aan.
Ja, dat je net doet alsof je mijn reactie niet begrijpt had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Man, inhoudelijk heb je niets anders naar voren gebracht dan misinformatie en verder speel je vrijwel iedere dag op de man en tussendoor klaag je dat ik het doe terwijl ik dan gewoon reageer op wat je hebt gezegd.
Kleuter.
Ps: ik heb meermaals gezegd dat ik de posts van hem zie als over the top reacties waar sommigen keer op keer een rode waas van krijgen. Grappig om te zien. Meer niet.
En dat weet je best. Maar je liegt nogal graag.
Ik denk, dat het vooral een kwestie is dat ze bij slecht weer kunnen gaan schuiven en er overal obstakels zijn. En inderdaad, als er 1 in brand vliegt, is het meteen een probleem. Dat trekt de brandblusinstallatie niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
EV zijn juist veel minder kwetsbaar als het gaat om in de hens vliegen. Als het zover is, dan is het wel weer lastiger om de kettingreactie te stoppen.
Jeuh, tesla kan dingetjes sorteren!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het hoofd van Optimus stopt, wegens "persoonlijke redenen".
Ze kunnen wel iets, maar je moet ze niet naast de competitie zetten. Maar inderdaad, humanoïde zijn vooral leuke PR en niet heel praktisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:46 schreef knoopie het volgende:
[..]
Jeuh, tesla kan dingetjes sorteren!
Bekijk deze YouTube-video
Ondertussen elk postsorteercentrum, al sinds tien jaren:
Een humanoid robot moeten inzetten voor taken waarvoor ze helemaal niet geschikt zijn, daar zou ik ook moedeloos van worden. Dingetjes sorteren of opstapelen is daar een van.
Uh-huh...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is nooit beweerd dat Musk bevriend is met Poetin.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 06:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk is een hele grote vriend van poetin
Wat zijn de cijfers dan? Hoeveel branden zijn er per maand? Hoevaak was dat 10 jaar geleden? Hoeveel daarvan zijn begonnen met een BEV?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik denk, dat het vooral een kwestie is dat ze bij slecht weer kunnen gaan schuiven en er overal obstakels zijn. En inderdaad, als er 1 in brand vliegt, is het meteen een probleem. Dat trekt de brandblusinstallatie niet.
Ze zullen daar wel wat op moeten verzinnen, want het is tegenwoordig regelmatig prijs.
Beetje hetzelfde als met de Fremantle. Overal in de media werd gewezen naar de EV's aan boord. Toen bleek dat het geen EV was, was het geen nieuws meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:40 schreef Digi2 het volgende:
Media Blames 3000 Car Ship FIre on EVs With Zero Proof!
Ja, ze moeten bij de Optimus het beeld versnellenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ze kunnen wel iets, maar je moet ze niet naast de competitie zetten. Maar inderdaad, humanoïde zijn vooral leuke PR en niet heel praktisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |