Als je maar extreem rechts genoeg bent, vind je alles extreem links. Zelfs partijen die andere mensen extreem rechts vinden. Dan wordt je ook meteen kwaad als iemand verwacht dat je iets moet doen of inleveren "omdat we hier met zijn allen samen moeten leven". Zij misschien, maar jij toch zeker niet! Jij bent er alleen voor jezelf!quote:Op maandag 9 juni 2025 16:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik vind VVD zelfs links terwijl jij wellicht D66 als rechts beschouwt.. Die Jan van de Paternotte is precies diegene die extreem links steunde ten tijde van corona tijdperk bijvoorbeeld. Dat zegt genoeg.![]()
Rutte was net zo'n kwakzalver, is altijd een marionet vanuit EU/WEF/Bilderberg gebleken, rechts lullen links vullen. VVD heeft nog maar paar rechtse standpunten, die ze vaak niet eens kunnen handhaven.
PVV is ook niets hoor daar niet van, zeker omdat daar ook mensen worden omgekocht door de EU lobby. Voor je het weet is Agema van anti vaccinatie plicht 360graden gedraaid en krijgt ze miljoenen binnen via louche bedrijfjes die weer gesponsord worden door de farmaceutische industrie en andere industrieën.
DEN HAAG (ANP) - De VVD sluit een coalitie met GroenLinks-PvdA niet uit. Dat heeft VVD-prominent Henk Kamp gezegd in WNL Op Zondag.zeg dan gewoon dat je links bent VVD.
Maar alles is extreem rechts tegenwoordig. Als je de waarheid verteld of iets andere mening hebt wordt je ook vaak beticht van extreem rechts te zijn. Iedereen is Hilter en fascist, ga zo maar door.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je maar extreem rechts genoeg bent, vind je alles extreem links. Zelfs partijen die andere mensen extreem rechts vinden. Dan wordt je ook meteen kwaad als iemand verwacht dat je iets moet doen of inleveren "omdat we hier met zijn allen samen moeten leven". Zij misschien, maar jij toch zeker niet! Jij bent er alleen voor jezelf!
Zijn punt is dus precies andersom... Ontgaat jou dat echt?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je maar extreem rechts genoeg bent, vind je alles extreem links. Zelfs partijen die andere mensen extreem rechts vinden. Dan wordt je ook meteen kwaad als iemand verwacht dat je iets moet doen of inleveren "omdat we hier met zijn allen samen moeten leven". Zij misschien, maar jij toch zeker niet! Jij bent er alleen voor jezelf!
Net was D66 nog extreem links.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar alles is extreem rechts tegenwoordig.
Nee, daar is meer voor nodig.quote:Als je de waarheid verteld of iets andere mening hebt wordt je ook vaak beticht van extreem rechts te zijn. Iedereen is Hilter en fascist, ga zo maar door.
Tja, Elon steunt openlijk extreem rechts en probeert de politiek in Europees landen te beïnvloeden.quote:Het is zo vaak geroepen ondertussen dat zelfs iemand voor Hilter uitmaken niets meer betekent. Zoals Elon dat ook nog genoemd wordt.
Ben jij zijn advocaat?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn punt is dus precies andersom... Ontgaat jou dat echt?
Nee. Ik heb een hekel aan mensen die opzettelijk dom uit de hoek komen.quote:
Nee, niet iedereen. Maar jij wel. Je voelt je aangesproken.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar alles is extreem rechts tegenwoordig. Als je de waarheid verteld of iets andere mening hebt wordt je ook vaak beticht van extreem rechts te zijn. Iedereen is Hilter en fascist, ga zo maar door.
Het is zo vaak geroepen ondertussen dat zelfs iemand voor Hilter uitmaken niets meer betekent. Zoals Elon dat ook nog genoemd wordt.
Nee, mij niet. Maar hem wel. En jou ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn punt is dus precies andersom... Ontgaat jou dat echt?
Nee, je hebt een hekel aan mensen die beweren slimmer te zijn dan jij. Zo slim als Musk ben je natuurlijk niet, maar je staat wel op de tweede plaats en je hebt er een grafhekel aan als anderen dat niet onderkennen!quote:Op maandag 9 juni 2025 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan mensen die opzettelijk dom uit de hoek komen.
Verklaart ook meteen waarom ik zo vaak op jou reageer.
Nouja als je met asielcijfers + influx criminaliteit gaat strooien ben je al snel een nazi. Er is ook helemaal niets extreem rechts aan Musk, die stempel wordt hem gegeven door de extreem linksen om hem te "schaden"quote:Op maandag 9 juni 2025 22:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen. Maar jij wel. Je voelt je aangesproken.
Het valt je allemaal wat zwaar, is het niet?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, je hebt een hekel aan mensen die beweren slimmer te zijn dan jij. Zo slim als Musk ben je natuurlijk niet, maar je staat wel op de tweede plaats en je hebt er een grafhekel aan als anderen dat niet onderkennen!
Laten we eens kijken. Als ik zeg dat ik slim ben, post jij hoeveel berichtjes om even flink te schoppen dat ik maar een domme lul ben, omdat ik mezelf zo slim vind?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het valt je allemaal wat zwaar, is het niet?
De enige hier die beweert bijzonder slim te zijn ben jij. Nou ja, de laatste tijd niet meer, maar dat zal wel te maken hebben met dat je je neus wat dat betreft wel heel vaak heb gestoten.
Ah, Musk is naast het grootste genie ooit ook de liefdadigheid zelve. Vandaar dat hij het budget voor de meeste liefdadigheid van de VS heeft opgeheven. Het is hem alleen (nog) niet gelukt om dat geld via subsidies of opdrachten over te hevelen naar hemzelf. Dat Trump het nu gewoon aan alle rijken geeft en niet alleen aan hem, vond hij duidelijk totaal onacceptabel.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja als je met asielcijfers + influx criminaliteit gaat strooien ben je al snel een nazi. Er is ook helemaal niets extreem rechts aan Musk, die stempel wordt hem gegeven door de extreem linksen om hem te "schaden"
Hij heeft zo veel bedrijven die helemaal niet naar kleur kijkt maar naar classificatie. Alleen omdat hij het andere geluid steunt in Duitsland en dit door "nieuws" of gekleurde inlichtingendiensten wordt bestempeld als extreem rechts is dit natuurlijk helemaal niet de realiteit. Maarja alles wordt uit verband getrokken tegenwoordig.
Musk zorgt er voor dat meer dan 160,000 FTE brood op de plank krijgen, ongeacht welke kleur,geloof of etniciteit. Wat een Hitler zeg.
Nee, als jij beweert zeer slim te zijn, dan houd ik jouw posts tegen het licht en blijk je gewoon dat totaal niet waar te maken. Daar wijs ik je dan op. Vooral omdat je het heel erg koppelt aan een zeer misplaatste grootheidswaanzin… Daarmee wek je allesbehalve sympathie bij mij op.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Laten we eens kijken. Als ik zeg dat ik slim ben, post jij hoeveel berichtjes om even flink te schoppen dat ik maar een domme lul ben, omdat ik mezelf zo slim vind?
Je gaat op tilt als iemand vind dat hij of zij slimmer is dan jij. Onacceptabel!
Dit is echt wederom een verzinsel van jouw kant. De afgelopen dagen is van meerdere kanten duidelijk gemaakt dat Musk in het geheel nooit heeft gevraagd om bevoordeling.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, Musk is naast het grootste genie ooit ook de liefdadigheid zelve. Vandaar dat hij het budget voor de meeste liefdadigheid van de VS heeft opgeheven. Het is hem alleen (nog) niet gelukt om dat geld via subsidies of opdrachten over te hevelen naar hemzelf. Dat Trump het nu gewoon aan alle rijken geeft en niet alleen aan hem, vond hij duidelijk totaal onacceptabel.
Hij heeft dat geld vrijgemaakt, dus het is zijn geld! Wat denkt die stomme Trump wel niet? Is dat nu een beloning? Fuck him!
Fair enough. De hoeveelheid aandacht die de media eraan gegeven heeft staat inderdaad niet in verhouding tot het aantal Tesla's dat ik met zo'n sticker heb zien rijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb tientallen, zo niet ruim 100, berichten in de pers gelezen over Tesla rijders die stickers plakken over Elon. In de praktijk heb ik welgeteld 1 Tesla zien rijden met zo'n sticker (en de bestuurder zag er ook uit als zo'n droeftoeter die daadwerkelijk meent hier iets anders mee te zeggen dan 'ik ben een enorme simp').
Verder heb ik heel veel met auto's en rijd ik als DD een Tesla. Dezelfde auto als Jay Leno als daily driver heeft gekocht enkele jaren terug.
Niet een ander geluid, maar extreem rechts.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja als je met asielcijfers + influx criminaliteit gaat strooien ben je al snel een nazi. Er is ook helemaal niets extreem rechts aan Musk, die stempel wordt hem gegeven door de extreem linksen om hem te "schaden"
Hij heeft zo veel bedrijven die helemaal niet naar kleur kijkt maar naar classificatie. Alleen omdat hij het andere geluid steunt in Duitsland en dit door "nieuws" of gekleurde inlichtingendiensten wordt bestempeld als extreem rechts is dit natuurlijk helemaal niet de realiteit. Maarja alles wordt uit verband getrokken tegenwoordig.
Musk zorgt er voor dat meer dan 160,000 FTE brood op de plank krijgen, ongeacht welke kleur,geloof of etniciteit. Wat een Hitler zeg.
Musk is een hele grote vriend van poetin en dat is voor mij gevaarlijk genoegquote:Op maandag 9 juni 2025 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alleen als je extreem links bent kun je serieus denken dat Musk extreem rechte is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 06:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet een ander geluid, maar extreem rechts.
Bevriend met Poetin? Bron?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 06:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk is een hele grote vriend van poetin en dat is voor mij gevaarlijk genoeg
Op zich was Hitler ook wel goed voor de werkgelegenheid in Duitsland.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je extreem rechts bent, vind je Musk heel gematigd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen als je extreem links bent kun je serieus denken dat Musk extreem rechte is.
Tsja, als jij het zegt…quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je extreem rechts bent, vind je Musk heel gematigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |