SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Elke keer hoor ik deze tt met de stem van de Swedish chef.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
knackebrödequote:Op donderdag 5 juni 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
Elke keer hoor ik deze tt met de stem van de Swedish chef.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
Elke keer hoor ik deze tt met de stem van de Swedish chef.![]()
Stomme kut week op het werkquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geen flauw idee wie de swedish chef isIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Watquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen flauw idee wie de swedish chef is
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stom.quote:
Kusje op dan.
Misschien kan iemand de tekst veranderen in bolkie bolk bolkquote:
OMWquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan iemand de tekst veranderen in bolkie bolk bolkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
gewoon stoppen met werkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik deed dit soort dingenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan iemand de tekst veranderen in bolkie bolk bolk
Meer tijd om te bolkuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
daarna altijd gewoon bij het deurtje naar binnen, dat welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.![]()
Ik zag de fout al idd.quote:
Wel Alfred jodokus kwak?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Godver. Watskeburt springt aan op Spotify. In dat deuntje hoor ik nu ook elke keer 'bolk' 'bolk bolk' 'bolk'.
Of de smurfen, david de kabouter, snorkels, teddy rugspin..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die laatste blijf ik verkeerd lezenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de smurfen, david de kabouter, snorkels, teddy rugspin..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rukspin jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die laatste blijf ik verkeerd lezen
Ik heb geleerd dat dat de schuld is van kpd. Ik ben ook verpest op die manier.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die laatste blijf ik verkeerd lezen
Jaaah David de kabouter, dat mocht ik zien!quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de smurfen, david de kabouter, snorkels, teddy rugspin..
Verder was het vooral spelen en knutselen en weinig tvIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
De bron van vele vele vele nachtmerries bij 6 jarigequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mja ik haal nu het gemis aan tv in mn jeugd ruimschoots in
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ah wellicht dat ik het daarom niet mocht zienquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De bron van vele vele vele nachtmerries bij 6 jarigeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Tegenwoordig beginnen ze bij het ontbijt al tv te kijken of filmpjes op mobiel/ipadquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah David de kabouter, dat mocht ik zien!
Verder was het vooral spelen en knutselen en weinig tvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was ook veel buiten weer of geen weer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah David de kabouter, dat mocht ik zien!
Verder was het vooral spelen en knutselen en weinig tv
Maar ik keek ook best wel wat tv"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij kregen het eens in de week op schoolquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah wellicht dat ik het daarom niet mocht zien
Kwam die kar met de tv de klas in
Woordjes leren
Bang zijn van karbonkelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij kregen het eens in de week op school
Woordjes leren
Bang zijn van karbonkel
Mik is wel flink wat ouder inmiddels.
Ik heb er ook 30 jaar bij intussen dus de rekensom werktquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:41 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wie is dat?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:41 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wij hadden ook zo'n kar!quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij kregen het eens in de week op school
Woordjes leren
Bang zijn van karbonkel
Maar keken jeugdjournaalIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik zit meestal mobielquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb de waterfietsmevrouw alweer eventjes. Speciaal voor @:StevenHydeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, al die frivoliteiten had je niet in mijn jeugd. Gewoon educatieve programma's, of anders niets!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Op mobiel zijn de plaatjes minuscuulSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik voel jequote:Op donderdag 5 juni 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al die frivoliteiten had je niet in mijn jeugd. Gewoon educatieve programma's, of anders niets!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik mik loraland was educatiefquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al die frivoliteiten had je niet in mijn jeugd. Gewoon educatieve programma's, of anders niets!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit altijd mobiel, maar zie ook daar de ui's, soms zoom ik even inquote:
Betaal jij mijn vaste lasten en leuke dingen geld?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey Paul
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lik moralandquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik mik loraland was educatiefOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik wil zeggen maar ik denk neequote:Op donderdag 5 juni 2025 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Betaal jij mijn vaste lasten en leuke dingen geld?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je mag wel op de bank slapen iedere dagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beetje het huishouden doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kokenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
niet zoveelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vuil buiten zetten kan gewoon in de bak buiten elk moment van de dag dus das ook geen dingetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ah wat zonde dan van het weer, maar hopelijk valt het nog mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje weg naar de natte Belgische kust
Veel plezier gewenst.![]()
![]()
zo ben ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ach je past je een beetje aan, komt goed.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah wat zonde dan van het weer, maar hopelijk valt het nog mee.
Veel plezier gewenst.
2 jaar terug een keer geluk met weekendje pinksteren, nu ietwat minderSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het erge is dat is dat nu wel redelijk ben voor dud0r
*Lust geen koffie*![]()
soms als ik pakketje bestelt heb moet je wachten tot het er is van 08:00 tot 16:00 als je geluk hebt
maar niet zoveelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@dudorquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het erge is dat is dat nu wel redelijk ben voor dud0r
klopt dit?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je hebt het maar zwaarquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:57 schreef sp3c het volgende:
soms als ik pakketje bestelt heb moet je wachten tot het er is van 08:00 tot 16:00 als je geluk hebt
maar niet zoveel![]()
niet als mickeytjuh op de bank komt slapen en in ruil een paar dingetjes gaat doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heel weinigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sommige mensen hebben het zwaar
Andere mensen zijn zwaar
Anderen zijn en hebben het
En sommigen zijn en hebben het beide nietIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
that escalated quicklyquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als mickeytjuh op de bank komt slapen en in ruil een paar dingetjes gaat doenSame shit, different day
SC hopper present![]()
je kan het ook zwaar hebben en zwaar zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Andere mensen zijn zwaar
En sommigen zijn en hebben het beide niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is regel 3quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan het ook zwaar hebben en zwaar zijn
Sommige mensen dragen zwaar,quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Andere mensen zijn zwaar
En sommigen zijn en hebben het beide niet
lasten diep, verdriet voorwaar.
Anderen zijn zwaar van lijf,
maar licht van hart en zonder kijv.
Weer anderen — een dubbel lot —
zijn én zwaar én gaan kapot.
En dan zijn er, stil en klein,
die lichter leven dan ze schijn.![]()
![]()
Ja, die regel 3quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan het ook zwaar hebben en zwaar zijnOh, spuit 11quote:![]()
![]()
niet veelquote:
de was en de afwas was ik vergetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
de meet was qua weer aanmerkelijk beter dan m'n weekendje wegSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik weet bijna zeker dat dat niet mijn kloon isquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wilde je aan bijna spec gaan noemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
meet was een feestjequote:Op donderdag 5 juni 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
de meet was qua weer aanmerkelijk beter dan m'n weekendje wegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. Morgen gewoon thuis werken, dus het voelt al een klein beetje als weekend![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:07 schreef devzero het volgende:
En als @:swj het niet vergeet, zal DTS wel dicht zijn als ik thuis kom. Dus
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik heb niet echt weekend, want morgen storingsdienst in voor week 24/7 en dus ook de eigenlijk vrije maandag niet vrij. wel kut. maarja het wisselt dat af met feestdagen dit keer ik de lul.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:07 schreef devzero het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. Morgen gewoon thuis werken, dus het voelt al een klein beetje als weekendDo what you love, love what you do!![]()
Hier werkt ook iedereen thuis morgen want de trein doet t nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:07 schreef devzero het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. Morgen gewoon thuis werken, dus het voelt al een klein beetje als weekendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
opvallend hier is is bij mooi weer werkt ook iedereen thuis, althans werkvoorbereiding vooral.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier werkt ook iedereen thuis morgen want de trein doet t niet
Opvallend altijd als je ze dan belt dan nemen ze eerst niet op en na half uur bellen ze je terug.
Dikke lul dat die klaar zitten thuiswerkend achter hun computer.
snap ook wel ojeeeeeee wordt gebeld ff snel computer opstarten en net doen of ik druk aan het thuiswerken ben.Do what you love, love what you do!![]()
ik trek die conclusie gewoon en denk echt is ook zo ook.quote:
het valt wek aardig op nl. en niet alleen bij mij.
Ik moet wel ter plaatse zijn ergens iig.Do what you love, love what you do!![]()
Iets met denken.
Veroordelend hoor.
Dat heb ik meer gehoord - elders![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
goed verhaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mocht je je afvragen waarom?
ik kreeg ze al eens aan de lijn, weet je gewoon werkdag is het in feite he.
Huilende kinderen op de achtergrond. ergens wat totaal niet in de buurt van bij een computer is waar ze achter zitten.
iemand in badjas toevallig door foutje op video ipv alleen bellen. etc etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
ik baseer het op waargebeurde verhalenquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:13 schreef Sally het volgende:
Iets met denken.
Veroordelend hoor.
Dat heb ik meer gehoord - elders![]()
![]()
Do what you love, love what you do!![]()
vroeg letterlijk niemand zich afOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar werk je?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
opvallend hier is is bij mooi weer werkt ook iedereen thuis, althans werkvoorbereiding vooral.
Opvallend altijd als je ze dan belt dan nemen ze eerst niet op en na half uur bellen ze je terug.
Dikke lul dat die klaar zitten thuiswerkend achter hun computer.
snap ook wel ojeeeeeee wordt gebeld ff snel computer opstarten en net doen of ik druk aan het thuiswerken ben.
Asking for a friendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik werk morgen ook thuis
Maar als de zon schijnt ga ik natuurlijk gewoon in de tuin zitten
Hopelijk maakt die presentatie die ik dinsdag moet geven zichzelf danIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
oeh, spannend?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik werk morgen ook thuis
Hopelijk maakt die presentatie die ik dinsdag moet geven zichzelf danSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik wel? want niet eerlijkquote:
maargoed zal er collega's niet op aanvallen, maas soms denk ik en zeker als hun dan dingen niet op orde hebben, want daarom moet ik ze bellen vaak. Ja lekker makkelijk wel he.....Do what you love, love what you do!![]()
nee jij ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel? want niet eerlijk
maargoed zal er collega's niet op aanvallen, maas soms denk ik en zeker als hun dan dingen niet op orde hebben, want daarom moet ik ze bellen vaak. Ja lekker makkelijk wel he.....
niemand vroeg zich dat afOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af hoe dudje altijd zo snel in slaap kan vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neuh is maar voor een paar man, maar om een logisch verhaal te houden wel zo makkelijk en dan kan ik wat plaatjes laten zienquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
moe van jou?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vraag me af hoe dudje altijd zo snel in slaap kan vallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nog niet eens zo moeite mee dat, als je maar te bereiken bentquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik werk morgen ook thuis
Hopelijk maakt die presentatie die ik dinsdag moet geven zichzelf dangelijk ook en niet dat je nog ff onderhand in het park of supermarkt loopt of bij de kindercrèche onder je werktijd.
Ze verwachten ook van mij dat ik gelijk te bereiken ben en verwacht ik ook van werkvoorbereiding dus.Do what you love, love what you do!![]()
kan he
weet ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Das best liefquote:Dat wil je echt nietquote:Ja dat kan ik welquote:Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet als mickeytjuh op de bank komt slapen en in ruil een paar dingetjes gaat doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, je zegt net: "denk ik"quote:
Edit:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wil ik juist welquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Das best lief
[..]
Dat wil je echt niet
[..]
Ja dat kan ik wel
[..]
Precies
dan hoef ik het niet te doen, lijkt mij gemakkelijkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heus kan er bij thuiswerken dat de computer in de huiskamer staat en dat er dan bijvoorbeeld op de kinderen gelet moet worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:14 schreef kree het volgende:
mocht je je afvragen waarom?
ik kreeg ze al eens aan de lijn, weet je gewoon werkdag is het in feite he.
Huilende kinderen op de achtergrond. ergens wat totaal niet in de buurt van bij een computer is waar ze achter zitten.
iemand in badjas toevallig door foutje op video ipv alleen bellen. etc etc etc.
En als je eerst nog even wat moet afronden, dan kan die badjas ook nog aan de orde zijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik kan het nooit 100% bewijzen. maarre ik zou het best vinden om ook morgen ook gewoon thuis te blijven?quote:
helaas kan het niet want mij verwachten ze wel op werk,Do what you love, love what you do!![]()
nee johOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mjah dat kan, maar is dat eerlijk dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Heus kan er bij thuiswerken dat de computer in de huiskamer staat en dat er dan bijvoorbeeld op de kinderen gelet moet worden.
En als je eerst nog even wat moet afronden, dan kan die badjas ook nog aan de orde zijn.
want ik kan dat niet, en toch zitten we in zelfde loonschaal.Do what you love, love what you do!![]()
ik ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan ook wel ff uurtje uitslapen enzo en als ik dan gebeld wordt zeggen oke kom eraan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
mjah dat kan, maar is dat eerlijk dan?
want ik kan dat niet, en toch zitten we in zelfde loonschaal.
maar nee ijk moet er wel optijd zijn. is niet eerlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik beloof je,quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
wil ik juist wel
dan hoef ik het niet te doen, lijkt mij gemakkelijker
Dan moet je het alsnog doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ligt aan het soort werk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
mjah dat kan, maar is dat eerlijk dan?
want ik kan dat niet, en toch zitten we in zelfde loonschaal.
NIET aan hoeveel iemand betaald krijgt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of misschien weten ze hoe Kree op badjassen reageert en deden ze het expresquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Heus kan er bij thuiswerken dat de computer in de huiskamer staat en dat er dan bijvoorbeeld op de kinderen gelet moet worden.
En als je eerst nog even wat moet afronden, dan kan die badjas ook nog aan de orde zijn.
dan is mijn bank off limitsquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik beloof je,
Dan moet je het alsnog doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je hoeft niet te stofzuigen want ik heb een robotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
klopt maar ik kan me wel dood irriteren als iemand van werkvoorbereiding dus dingen niet goed geregeld heeft en ik er optijd ben. en daarom dus bel he? want anders doe ik het niet eens en dat ik met een aannemer uur sta te wachten voor we iets kunnen doen omdat de werkvoorbereider thuiswerk en zich nog ff aan moet kleden en computer moet opstarten. terwijl ze wel zelfde werktijden hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt aan het soort werk.
NIET aan hoeveel iemand betaald krijgt.Do what you love, love what you do!![]()
met een boos gezichtje en de naam van een exOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wil een huishoudrobot
Die ook mn zooi opruimtIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ook....quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
je hoeft niet te stofzuigen want ik heb een robot
Maar ik heb ook gewoon een huishoudster.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
iedere dag zuigen
maar is niet grappig meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zeg maar aannemer met 5 man. uur plus mezelf, we wachten, dat kosten ze door die vertraging terwijl ze bereikbaar moeten zijn vanaf mijn zelfde tijden. thuiswerk of niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar ik kan me wel dood irriteren als iemand van werkvoorbereiding dus dingen niet goed geregeld heeft en ik er optijd ben. en daarom dus bel he? want anders doe ik het niet eens en dat ik met een aannemer uur sta te wachten voor we iets kunnen doen omdat de werkvoorbereider thuiswerk en zich nog ff aan moet kleden en computer moet opstarten. terwijl ze wel zelfde werktijden hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Jammer weer ditquote:De mijne heet Suckeltjequote:Op donderdag 5 juni 2025 23:24 schreef sp3c het volgende:
met een boos gezichtje en de naam van een ex
Dat is bijna hetzelfdeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Meld het bij je hogere manager.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar ik kan me wel dood irriteren als iemand van werkvoorbereiding dus dingen niet goed geregeld heeft en ik er optijd ben. en daarom dus bel he? want anders doe ik het niet eens en dat ik met een aannemer uur sta te wachten voor we iets kunnen doen omdat de werkvoorbereider thuiswerk en zich nog ff aan moet kleden en computer moet opstarten. terwijl ze wel zelfde werktijden hebben.
Of wellicht beter - als de lijntjes zó lopen - bij hun eigen manager.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
sowieso is die al kapot, uitgezogen
nu heb ik een nieuwe, die heeft nog geen naamOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bedtijd voor mij, anders heb ik het morgen ook zwaar
Ik ben moe trouwensOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
slaap lekker
Wij hebben er een maar die heb ik nog nooit iets zien doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vind dat weer zo nsb achtig enzo. maar ik heb het wel eens subtiel laten vallen. want persoonlijk vind ik dat niet kunnen, wij staan klaar voor hun ook altijd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Meld het bij je hogere manager.
Of wellicht beter - als de lijntjes zó lopen - bij hun eigen manager.Do what you love, love what you do!![]()
Maar als het is zoals jij schetst, dan verzaken zij hun taak, en kost het 't bedrijf alleen maar geld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
vind dat weer zo nsb achtig enzo. maar ik heb het wel eens subtiel laten vallen. want persoonlijk vind ik dat niet kunnen, wij staan klaar voor hun ook altijd.
Je geeft dat zelf net ook aan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En terwijl kreeg rant over de oneerlijkheid in de wereld, ga ik slapen
*Lust geen koffie*![]()
slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als ik eerlijk ben, ja dat is het ook zeker weten. veels te vrijblijvend dat thuiswerken, iig in mijn sector. want kan me voorstellen in anderen moet je doelen halen of dingen weet ik veel iets waar controle op is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar als het is zoals jij schetst, dan verzaken zij hun taak, en kost het 't bedrijf alleen maar geld.
Je geeft dat zelf net ook aan.
hier boeit t niet zo als het werk maar gedaan wordt. en oke wordt gedaan, maar beetje over mijn (onze) ruggen om omdat veel veranderingen en oke kan je ff dit of dat.
Naaaaaaaah ik ben het er niet zo over eens.Do what you love, love what you do!![]()
sowieso en we hebben werkvoorbereiders die er wel gewoon zijn en daar werkt alles stuk vlotter mee als anderen die alleen 90% thuiswerken, dat is de praktische ervaring dus ermee.Do what you love, love what you do!![]()
kan er nog op solliciteren wss, zonder probleem. maar ik wil niet alleen achter computer zittenquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:34 schreef Shii het volgende:
Dan had je maar werkvoorbereider moeten worden.
althans nog niet nu. maar ga me er beetje over bedenken mss voor de toekomst.Do what you love, love what you do!![]()
Dat hoeft pas als ze bellenquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
kan er nog op solliciteren wss, zonder probleem. maar ik wil niet alleen achter computer zitten
althans nog niet nu. maar ga me er beetje over bedenken mss voor de toekomst.![]()
![]()
ja je zegt t met lach, maar zo lijkt het soms wel, kan niks bewijzen natuurlijk omdat ze thuis zitten. Maar ik geloof niet hoe dit gaat dat ze klaar zitten achter hun computer of het met iets anders zo druk hebben dat ze niet telefoon gelijk op kunnen nemen van iemand uit werkveld.quote:Do what you love, love what you do!![]()
is ook genoeg erover, vind mijn werk nog steeds leuk, maar ff stukje frustratie uitgelucht
Nee dat zeg je al heel lang.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja je zegt t met lach, maar zo lijkt het soms wel, kan niks bewijzen natuurlijk omdat ze thuis zitten. Maar ik geloof niet hoe dit gaat dat ze klaar zitten achter hun computer of het met iets anders zo druk hebben dat ze niet telefoon gelijk op kunnen nemen van iemand uit werkveld.
Kun je daar straks als OR-lid iets aan veranderen?![]()
ja kwam 10 stemmen te kort he en eindigde op 2e van de 3. dus nee helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat zeg je al heel lang.
Kun je daar straks als OR-lid iets aan veranderen?Do what you love, love what you do!![]()
Lekker een beetje buiten werken, beetje lummelen en lang doen over een klusje en die werkvoorbereiders zitten alleen maar binnen zich uit de naad te werken.![]()
dat zeg ik niet, maar het is soms heel opvallend, vooral met mooi weer enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:42 schreef Shii het volgende:
Lekker een beetje buiten werken, beetje lummelen en lang doen over een klusje en die werkvoorbereiders zitten alleen maar binnen zich uit de naad te werken.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon vaker bellenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* Homijn wil weleens een monsterscoreMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
of boken
ik had er nog best een hoop mee. voor de OR. en goed nu werken er 600 man ofzo geloof ik.
Niet iedereen had gestemd ook.
Maargoed net niet genoeg en het liep op aantal stemmen uit eigenlijk.
Was eigenlijk nog verbaasd zoveel op me gestemd hadden.
Mss had mijn eigen verhaaltje en beetje die ik ken nog gewerkt, ben er nog soort van trots op dat ik zover kwam.
Maar het was net niet genoeg net eentje meer.Do what you love, love what you do!![]()
okOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wees blij dat je een leuke baan hebt waar je veel buiten bent. En wat de thuiswerkers betreft, ik heb collega's gehad die blij waren dat ze naar hun werk konden gaan. Lekker weg van de jengelende kinderenquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja je zegt t met lach, maar zo lijkt het soms wel, kan niks bewijzen natuurlijk omdat ze thuis zitten. Maar ik geloof niet hoe dit gaat dat ze klaar zitten achter hun computer of het met iets anders zo druk hebben dat ze niet telefoon gelijk op kunnen nemen van iemand uit werkveld.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
![]()
wat ik ook nog maar wil zeggen, want jullie kennen mijn verhaal, in hoeveel weinig tijd je eigenlijk van zeg maar 1000 euro rood kunt staan tot naar zoiets te werken. en mss onderschatten jullie dat wel eens?
Denk het is aardige prestatie. en boeit me niet hoe jullie erover denken, maar doe het maar eens na?
Ik had het toen niet echt gedacht 5 jaar terug. Tis allemaal toch wel snel gegaan.Do what you love, love what you do!![]()
is ook zo, maar oke, mag ik nog wel ff commentaar leveren op rest denkquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je een leuke baan hebt waar je veel buiten bent. En wat de thuiswerkers betreft, ik heb collega's gehad die blij waren dat ze naar hun werk konden gaan. Lekker weg van de jengelende kinderen
![]()
ik haat mijn baan niet he zeker niet. en denk neit kan wat beters vinden nu. ja althans in salaris wel.
Maar wil ik niet eens, het gaat me er wel om moet eerlijk blijven enzo en soms irriteer ik me er wel eens aan hoe dat dan gaat.
tis niet eerlijk in mijn idee, maar weegt nog niet op tegen hoe leuk ik de rest van mijn baan wel vind.Do what you love, love what you do!![]()
Wat kom je toch weer lekker lief over.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:48 schreef kree het volgende:
wat ik ook nog maar wil zeggen, want jullie kennen mijn verhaal, in hoeveel weinig tijd je eigenlijk van zeg maar 1000 euro rood kunt staan tot naar zoiets te werken. en mss onderschatten jullie dat wel eens?
Denk het is aardige prestatie. en boeit me niet hoe jullie erover denken, maar doe het maar eens na?
Ik had het toen niet echt gedacht 5 jaar terug. Tis allemaal toch wel snel gegaan.
Overigens voor jou echt tof dat het zo is gelopen ~ als dat is wat je wilde horen?
Ja hoor, maar als het mogelijk is thuis te werken dan snap ik dat je wel eens met andere dingen bezig bent. Ik zou ook onder werktijd even de ramen of de was gaan doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo, maar oke, mag ik nog wel ff commentaar leveren op rest denk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik dacht dat je net dit zei?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:51 schreef kree het volgende:
ik haat mijn baan niet he zeker niet. en denk neit kan wat beters vinden nu. ja althans in salaris wel.
Maar wil ik niet eens, het gaat me er wel om moet eerlijk blijven enzo en soms irriteer ik me er wel eens aan hoe dat dan gaat.
tis niet eerlijk in mijn idee, maar weegt nog niet op tegen hoe leuk ik de rest van mijn baan wel vind.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:41 schreef kree het volgende:
is ook genoeg erover, vind mijn werk nog steeds leuk, maar ff stukje frustratie uitgeluchtOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je bent weer lekker aan het uitlokken he?quote:Iedereen is een kutlultrut
Jij niet, nu?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent weer lekker aan het uitlokken he?
P.S. nee, was niet aan het uitlokken, aangezien ik het net ook met @kree eens was.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hmm neeeee ik wil eerlijk zeggen hoe het is of was.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat kom je toch weer lekker lief over.
Overigens voor jou echt tof dat het zo is gelopen ~ als dat is wat je wilde horen?
en jij reageert er wel sarcastisch op beetje. wat mag hoor.
Maar nee laat ik duidelijk zijn, ben blij met mijn baan, maar zoals elke NL er is altijd wel wat te klagen wss. dus haal er details uit waarvan ik denk mss kan beter en zeg ik ook gewoon in vergaderingen zelfde eigenlijk als hier.
Maar zijn verbeter dingen waarvan ik denk iemand moet ze zeggen. dat is niet dat ik mijn werk zit af te zeiken he of niet leuk meer vindt. helemaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ach hou toch op. Je zoekt kree overal op. Boehoe ik zet je foequote:Op donderdag 5 juni 2025 23:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij niet, nu?
P.S. nee, was niet aan het uitlokken, aangezien ik het net ook met @:kree eens was.
neuh valt wel mee denk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent weer lekker aan het uitlokken he?
maar wat ik wil zeggen, met tegen alles ja en amen zeggen enzo???? als ik dat had gedaan dan was ik niet gekomen met waar ik nu ben na uit totale shit en bijstand etc met gemeente.
wss was ik dan verkeersregelaar nu geweest. dus oke je moet ook wel tegen dingen durven in gaan want niet altijd alles volgen en zeker niet vanuit bijstand, werkt in je voordeel (wel in het voordeel van ambtenaar, want weer eentje weggezet enzo)Do what you love, love what you do!![]()
Maar wacht - kijk of lees nou zelf eens wat je schrijft.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmm neeeee ik wil eerlijk zeggen hoe het is of was.
en jij reageert er wel sarcastisch op beetje. wat mag hoor.
Op donderdag 5 juni 2025 23:48 schreef kree in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18651] Bolkie bolk bolk kree het volgende:[/b]
"en mss onderschatten jullie dat wel eens?"
Denk het is aardige prestatie. "en boeit me niet hoe jullie erover denken,"
" maar doe het maar eens na?"
-------------
Hoe komt het over?
Dát is waar ik het over heb.
Niet eens over dat jij je werk aan het 'afzeiken' bent - ook je eigen woorden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
weten jullie niet hoe boos de gemeente op me was. dat ik met een oke MBO4 diploma zei toen tegen ze ik ga dit werk niet doen???????? tegen een minimum loon?
Nou goh toen was er drama he, gelukkig was ik zelf al bezig en kreeg aanbod zeg maar keer 2,5 ofzo over dat wat ik toen had moeten aannemen van hun???
je moet wel zelf beetje blijven denken ook. en vanwaaruit verder en nu is het keer 3 ongeveer en zit ik redelijk oke denk gemiddeldDo what you love, love what you do!![]()
Al eerder...:quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:01 schreef kree het volgende:
weten jullie niet hoe boos de gemeente op me was. dat ik met een oke MBO4 diploma zei toen tegen ze ik ga dit werk niet doen???????? tegen een minimum loon?
Nou goh toen was er drama he, gelukkig was ik zelf al bezig en kreeg aanbod zeg maar keer 2,5 ofzo over dat wat ik toen had moeten aannemen van hun???
je moet wel zelf beetje blijven denken ook. en vanwaaruit verder en nu is het keer 3 ongeveer en zit ik redelijk oke denk gemiddeldquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
Overigens voor jou echt tof dat het zo is gelopen
Nee valt niet mee, maar hou je oogkleppen maar op.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
neuh valt wel mee denk.
maar wat ik wil zeggen, met tegen alles ja en amen zeggen enzo???? als ik dat had gedaan dan was ik niet gekomen met waar ik nu ben na uit totale shit en bijstand etc met gemeente.
wss was ik dan verkeersregelaar nu geweest. dus oke je moet ook wel tegen dingen durven in gaan want niet altijd alles volgen en zeker niet vanuit bijstand, werkt in je voordeel (wel in het voordeel van ambtenaar, want weer eentje weggezet enzo)
dreigementen brieven dingen, we gaan je uitkering stoppen. blabla. dat is best angstig he als je dus geen geld hebt en wel je huur moet betalen volgende maand.Do what you love, love what you do!![]()
oogkleppen in de zin van?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee valt niet mee, maar hou je oogkleppen maar op.Do what you love, love what you do!![]()
Je liet een stukje wegquote:quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat kom je toch weer lekker lief over.
Overigens voor jou echt tof dat het zo is gelopen ~ als dat is wat je wilde horen?Iedereen is een kutlultrut
Ah, hallohet gaat nu over de OR waar 2-3 maanden geleden al over gepost werd door Kree dat 'ie het niet werd?!
Welkom bij DGKS*Introtune start*
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zouden @Trump en @musk een lesje hebben geleerd van DTS met hun ruzie?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:07 schreef Shii het volgende:
Misschien kunnen we het beter over Trump en Musk hebben.![]()
tja ik begon daar niet over he? blijkbaar was het nog niet duidelijk hoe dat afgelopen was?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
Ah, hallohet gaat nu over de OR waar 2-3 maanden geleden al over gepost werd door Kree dat 'ie het niet werd?!
Welkom bij DGKS*Introtune start*
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Zouden @:trump en @:musk een lesje hebben geleerd van DTS met hun ruzie?
Well, life can be a riot
maargoed maakt niet uit, ik leg het nog wel keer uit enzo
hoop ook beetje dat jullie het van mijn kant snappen enzp. en ja weet ik zal ook hele andere kanten aan zitten dan mensen die ik pijn heb gedaan ermee met alchohol teveel enzo.
maar al met al heb ik dat wel aardig bijgelegd. dus oke mogen jullie ook wel beetje positief over mij vinden.Do what you love, love what you do!![]()
over paar dagen ben ik weer even korte vakantie voordat ik weer aan het werk mag, dus mag even open blijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
Ik ben thuis en zie dat DTS open is. Of zit @:swj met een bak popcorn te smullen van alle @:kree posts.Uw ADH vitamine Worst
's Nachts een slotje op Twitter (oeps X).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Zouden @:trump en @:musk een lesje hebben geleerd van DTS met hun ruzie?![]()
Ben voor het eerst alleen elders over de grens overnacht in mijn leven en dat is eigenlijk echt superlekkerUw ADH vitamine Worst
![]()
quote:Hier is een samenvatting van de berichten van Kree:
Kree uit frustratie over het thuiswerken van collega's, vooral de werkvoorbereiders.
Hij merkt dat bij mooi weer veel mensen thuiswerken, maar dan slecht bereikbaar zijn — telefoontjes worden vaak pas na een half uur beantwoord. Volgens Kree doen sommigen alsof ze aan het werk zijn, maar starten hun computer pas zodra ze gebeld worden. Hij vermoedt dat ze in badjas zitten, kinderen om zich heen hebben of in de supermarkt lopen tijdens werktijd.
Hij vindt het oneerlijk dat hij wél fysiek aanwezig moet zijn op locatie, op tijd en bereikbaar, terwijl werkvoorbereiders dezelfde loonschaal hebben maar thuis veel flexibeler lijken te werken. Vooral vervelend vindt hij dat door hun traagheid aannemers (en hijzelf) moeten wachten, wat tijd en geld kost. Hij stelt dat thuiswerken in zijn sector te vrijblijvend is, en dat de kwaliteit van samenwerking merkbaar beter is met collega's die wel fysiek aanwezig zijn.
Tegelijkertijd benadrukt hij dat hij zijn baan waardeert.
Hij klaagt niet uit negativiteit, maar omdat hij vindt dat dingen eerlijker en beter kunnen. Hij zegt ook dat hij trots is op hoe ver hij gekomen is — van bijstand en schulden naar een stabiele baan, tegen de verwachtingen van instanties in. Hij vertelt hoe hij zich heeft verzet tegen druk vanuit de gemeente om werk te accepteren onder zijn niveau en hoe hij daarmee uiteindelijk succes heeft geboekt.
Kree wil dat mensen zijn verhaal begrijpen en erkennen hoe moeilijk zijn weg omhoog was.
Hij geeft toe fouten gemaakt te hebben (bijvoorbeeld met alcohol), maar is daar eerlijk over en heeft het naar eigen zeggen goedgemaakt. Ondanks sarcasme of kritiek blijft hij erbij: hij is blij met zijn werk, maar vindt dat je problemen gewoon moet benoemen als je dingen wilt verbeteren.![]()
Moe?Well, life can be a riot
ChatKreePTquote:
Well, life can be a riot
Denk dat je morgen niet meer terug wilt naar Nederland.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ben voor het eerst alleen elders over de grens overnacht in mijn leven en dat is eigenlijk echt superlekkerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
moet wel om mijn centjes te verdienen en zo slecht heb ik het hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Denk dat je morgen niet meer terug wilt naar Nederland.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Dit voelt bijna net als de downtime om 3:37 uur
Ja, dat was elke nacht. En dan kon je zomaar 20 of 30 punten halen. Die goede oude tijd.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hier is't droog, maar die korte maar hevige bui van vanavond was wel even lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ontzettend
Maar geen zin in slapen
En regen is niet fjjnn
Well, life can be a riot
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, dat was elke nacht. En dan kon je zomaar 20 of 30 punten halen. Die goede oude tijd.
Qas erbijTrust nobody![]()
Huh waar woon jij?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier is't droog, maar die korte maar hevige bui van vanavond was wel even lekker
Ik zie regen over heel nlTrust nobody![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:23 schreef Homijn het volgende:
Dit voelt bijna net als de downtime om 3:37 uurProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zul je net zien dat DTS deze keer de hele nacht open blijft. Dat het slotmodje in slaap is gevallen of zo.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:26 schreef Homijn het volgende:
Zul je net zien dat DTS deze keer de hele nacht open blijft. Dat het slotmodje in slaap is gevallen of zo.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
is die ookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:26 schreef Homijn het volgende:
Zul je net zien dat DTS deze keer de hele nacht open blijft. Dat het slotmodje in slaap is gevallen of zo.Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hilversum.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh waar woon jij?
Ik zie regen over heel nl
Hier is geen regen hoor op 't moment.Well, life can be a riot
KillimThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
War begon je aanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
Dat was nog een hele klus om al die posts te kopiëren en in chatgpt te krijgen![]()
Het komt er nu aan!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hilversum.
Hier is geen regen hoor op 't moment.Trust nobody![]()
ZIN INquote:
Well, life can be a riot
Mag ik daar sambal bij?quote:Well, life can be a riot
OhWell, life can be a riot
![]()
Oh oh Den HaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mooie stadMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Het Snode Topicspel. Een spel waarbij je niet weet wanneer, maar zelfs niet óf een modje een nachtslot komt plaatsen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik zie een slotjequote:Iedereen is een kutlultrut
Lekker. Zaansequote:
Well, life can be a riot
![]()
Goede tekstquote:
Dan moet je wakker blijven heWell, life can be a riot
quote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: