SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Elke keer hoor ik deze tt met de stem van de Swedish chef.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
knackebrödequote:Op donderdag 5 juni 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
Elke keer hoor ik deze tt met de stem van de Swedish chef.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
Elke keer hoor ik deze tt met de stem van de Swedish chef.![]()
Stomme kut week op het werkquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geen flauw idee wie de swedish chef isIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Watquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen flauw idee wie de swedish chef is
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stom.quote:
Kusje op dan.
Misschien kan iemand de tekst veranderen in bolkie bolk bolkquote:
OMWquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan iemand de tekst veranderen in bolkie bolk bolkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
gewoon stoppen met werkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik deed dit soort dingenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan iemand de tekst veranderen in bolkie bolk bolk
Meer tijd om te bolkuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
daarna altijd gewoon bij het deurtje naar binnen, dat welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.![]()
Ik zag de fout al idd.quote:
Wel Alfred jodokus kwak?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook altijd af wat ik in mn jeugd deed. Geen Sesamstraat, geen Bassie en Adriaan, geen kinderen voor kinderen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Godver. Watskeburt springt aan op Spotify. In dat deuntje hoor ik nu ook elke keer 'bolk' 'bolk bolk' 'bolk'.
Of de smurfen, david de kabouter, snorkels, teddy rugspin..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die laatste blijf ik verkeerd lezenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de smurfen, david de kabouter, snorkels, teddy rugspin..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rukspin jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die laatste blijf ik verkeerd lezen
Ik heb geleerd dat dat de schuld is van kpd. Ik ben ook verpest op die manier.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die laatste blijf ik verkeerd lezen
Jaaah David de kabouter, dat mocht ik zien!quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de smurfen, david de kabouter, snorkels, teddy rugspin..
Verder was het vooral spelen en knutselen en weinig tvIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
De bron van vele vele vele nachtmerries bij 6 jarigequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mja ik haal nu het gemis aan tv in mn jeugd ruimschoots in
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ah wellicht dat ik het daarom niet mocht zienquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De bron van vele vele vele nachtmerries bij 6 jarigeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Tegenwoordig beginnen ze bij het ontbijt al tv te kijken of filmpjes op mobiel/ipadquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah David de kabouter, dat mocht ik zien!
Verder was het vooral spelen en knutselen en weinig tvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik was ook veel buiten weer of geen weer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah David de kabouter, dat mocht ik zien!
Verder was het vooral spelen en knutselen en weinig tv
Maar ik keek ook best wel wat tv"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij kregen het eens in de week op schoolquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah wellicht dat ik het daarom niet mocht zien
Kwam die kar met de tv de klas in
Woordjes leren
Bang zijn van karbonkelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij kregen het eens in de week op school
Kwam die kar met de tv de klas in
Woordjes leren
Bang zijn van karbonkel
Mik is wel flink wat ouder inmiddels.
Ik heb er ook 30 jaar bij intussen dus de rekensom werktquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:41 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wie is dat?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:41 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: