Ik ben het met je eens hierin.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een grove leugenDat zijn ze helemaal niet.
Maar beter in vorm is dan ook bijna onmogelijk he.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
Jeetje die Finnen zijn nog slechter in vorm dan ik.
Bij wijze van spreken dan.
Zo voelt het wel een beetje hè.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:30 schreef Redefine het volgende:
Hebben de Oranje spelers allemaal op 0 - 2 gegokt dat ze het daarna wel best vonden.
Ja. Het is eigenlijk onvoorstelbaar dat je na 23 minuten twee nul voorstaat tegen Finnen die er weinig van kunnen, en ook amper hun best doen, dat uiteindelijk ook de eindstand is.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bill klaagt straks dat er steeds een tweede bal in het spel is.
Nou Fred, nou Redefine... Er is er maar eentje hier die dubbel ziet.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vanavond gaat het heel anders lopen. 0-4 zeg ik.
Die heeft weer een hele kan sangria in zijn eentje weggetikt ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Nou Fred, nou Redefine... Er is er maar eentje hier die dubbel ziet.
[..]
Alleen toeristen drinken sangria m'n beste Rededine!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft weer een hele kan sangria in zijn eentje weggetikt ja.
Wanneer heb jij voor het laatst sangria op?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen toeristen drinken sangria m'n beste Rededine!
Ik zou het echt niet weten maar het is jaren terugquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst sangria op?
En wanneer heb je die voor het laatst op?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten maar het is jaren terug
Niet-toeristen drinken 'tinto de verano'
Ik denk vorige zomer! (Want het is ook echt een zomerdrankje).quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En wanneer heb je die voor het laatst op?
Owquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk vorige zomer! (Want het is ook echt een zomerdrankje).
Ben je eigenlijk in Spanje geweest?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwDat valt mee! Ik heb het allebei nog nooit op
Je bent een Nederlander in Spanje, kan je wel een huis en zo hebben, maar dat maakt je hooguit een lange termijn toerist.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen toeristen drinken sangria m'n beste Rededine!
Ohhhhh en nou moet je uitkijkenquote:Op zondag 8 juni 2025 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent een Nederlander in Spanje, kan je wel een huis en zo hebben, maar dat maakt je hooguit een lange termijn toerist.
In plaats van frisdrank zal je ook wel Heineken gebruiken om je 'tinto de verano' te maken.quote:
Mooi he?quote:
Ja, maar niet vaak. 2x Tenerife en 1x Madrid. Ik wil dus wel een keer naar Valencia toequote:
In de keuken, broodjes aan het bakken.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef BillDauterive het volgende:
Tevens goedemorgen deze goede morgen. Waar is iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |