Ze zijn zelfs aardig als ze geen geld aan me kunnen verdienenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze aardig zijn en niet alleen aardig doen?
Hier hoor ik nu pas van. Dag verpestquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk de onderschepping van je lading cannabis bij Haribo al te boven gekomen
En ze weten al dat het niet bij Haribo zelf is gedaan, dus dat wordt nog linker voor jequote:
De eerste lading is goed aangekomen hoor, lag gewoon in mijn home town in de winkelquote:
Nou ja voor elke lading van ons die gepakt wordt, bereiken er 20 wel gewoon hun bestemming. Als groothandel calculeer je dat in.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
De eerste lading is goed aangekomen hoor, lag gewoon in mijn home town in de winkel![]()
(Geen grap)
Ik hoorde het een paar dagen terug al, maar ik wilde er niet weer meteen over beginnen.quote:
Dat waardeer ik wel. Ignorance is blissquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoorde het een paar dagen terug al, maar ik wilde er niet weer meteen over beginnen.
Kun jij Fransquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nieuws. Fransen zijn aardig![]()
Ik hoor altijd dat Fransen niet zo leuk zijn. Maar wij hebben (op 1 vreselijke receptioniste na) alleen maar superaardige Fransen gesproken
Un petit peu!quote:
Het klopt dus wel dat ze geen Engels willen (of kunnen?) praten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Un petit peu!
Had het als eindexamenvak op het vwo en ik heb wel een redelijke talenknobbel.
Die is nu met dingen aan het gooien.quote:
Billy zwemt ergens dronken in een Utrechtse gracht nu denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is nu met dingen aan het gooien.
Nee vanavond gaat het heel anders lopen. 0-4 zeg ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
Inb4 de snelle tegengoal van Finland, waarna Oranje het wel nog ruim goed maakt. Want het blijft toch Koeman als bondscoach.
Dat denk ik. Dat wordt komende nacht dus weer een hele reeks aan dronken post van Billie. Mocht Oranje slecht spelen zal Nathan wel vaak genoemd worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Billy zwemt ergens dronken in een Utrechtse gracht nu denk ik.
Billy's nachtelijke dronken tirades blijven legendarisch! Niemand en niks wordt gespaard!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik. Dat wordt komende nacht dus weer een hele reeks aan dronken post van Billie. Mocht Oranje slecht spelen zal Nathan wel vaak genoemd worden.
Nee, ze proberen het dus welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het klopt dus wel dat ze geen Engels willen (of kunnen?) praten?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Parijs vond ik ze ook al aardigIk hoorde juist dat ze verder in Frankrijk niet aardig waren. Dat ze niet hun best wilden doen voor een woordje Engels.
Maar daar merk ik niks van. Ik begin altijd in mijn middelbareschool-Frans en als ik dan een zinnetje niet snap, proberen ze het vrijwel zonder uitzondering in het Engels.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik maakte me even zorgen voor het volwassen worden omdat ik blij ben dat mijn nieuwe waterzuivering douchekop bezorgd is. Om gelukkig daarna er achter te komen dat het verpakt is in bubbeltjesplastic
[ afbeelding ]
0-3quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vanavond gaat het heel anders lopen. 0-4 zeg ik.
Oh die had ik gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |