Sabalenka kan alleen maar rammen. En dat gekreun erbijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom heb je een afkeer tegen haar? Ik volg het pas sinds recent weer dus ik moet alle personages nog een beetje leren kennen.
En ja de fouten zijn inderdaad wel legio!
Haha oké, ja dat geluid negeer ik een beetje. Ze is wel grappig om naar te kijken met al die emoties.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sabalenka kan alleen maar rammen. En dat gekreun erbijPlus dat ze meerdere keren nogal onsportief is geweest.
Bij wat?quote:
Hockey.quote:
Ah. Australië had geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hockey.
Pro League, soort Nations League, dus veredelde oefenpotjes.
Nee, die waren kansloos. En ik dacht dat die ook altijd wel goed waren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Australië had geen schijn van kans.
Waren ja. Tegenwoordig stellen ze niks meer voorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die waren kansloos. En ik dacht dat die ook altijd wel goed waren.
Tegen India was het spannender.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren ja. Tegenwoordig stellen ze niks meer voor
Mooie wedstrijd hoor, kon ook op het einde nog alle kanten opquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:07 schreef Redefine het volgende:
Winst voor yeah, yeah, yeah, Coco Jambo.
Ja. Die voorsprong behouden was niet vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd hoor, kon ook op het einde nog alle kanten op
Echt leuk voor haarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:07 schreef Redefine het volgende:
Winst voor yeah, yeah, yeah, Coco Jambo.
Schijnt dat Frankrijk die reputatie voornamelijk te danken heeft aan Parijs.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nieuws. Fransen zijn aardig![]()
Ik hoor altijd dat Fransen niet zo leuk zijn. Maar wij hebben (op 1 vreselijke receptioniste na) alleen maar superaardige Fransen gesproken
En aan de Franse tennisfans.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Schijnt dat Frankrijk die reputatie voornamelijk te danken heeft aan Parijs.
De reactie waarvan ik wist dat die ging komenquote:
De reactie die ik wist dat ging komen, Redefine.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
De reactie waarvan ik wist dat die gingen komen![]()
In Montpellier, Lyon etc. zijn ze net zo erg
In Parijs vond ik ze ook al aardigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Schijnt dat Frankrijk die reputatie voornamelijk te danken heeft aan Parijs.
Dat noemen ze in hier in Nederland en typfout beste Straan. Dat is vrij lastig daar voor je in Spanjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
De reactie die ik wist dat ging komen, Redefine.
Jouw Nederlands gaat echt achteruit
Ben je eigenlijk de onderschepping van je lading cannabis bij Haribo al te boven gekomenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
De reactie die ik wist dat ging komen, Redefine.
Jouw Nederlands gaat echt achteruit
Weet je zeker dat ze aardig zijn en niet alleen aardig doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:08 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nieuws. Fransen zijn aardig![]()
Ik hoor altijd dat Fransen niet zo leuk zijn. Maar wij hebben (op 1 vreselijke receptioniste na) alleen maar superaardige Fransen gesproken
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:05 schreef Strani het volgende:
Ik wil jullie allemaal een hele fijne zaterdag wensen met dit prachtige liedje![]()
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |