Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:59 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag Utrecht Pride en ik vaar mee op de boot. Mocht iemand erheen gaan of op RTV Utrecht kijken (geen idee of het uitgezonden wordt), ik sta op boot nummer 1. Dat is de tweede boot (de eerste na de organisatie).
Het weer is niet heel best, maar hopelijk valt het straks allemaal wel mee.
Ik zou hier nog op terug komen. Gefeliciteerd Fred! Gisteren was weer een heerlijke Ed Sheeran vrije dag!quote:
Ik lees dit nu pas.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou het dan wel aan de kolf doen en niet zo'n blikje leegschudden boven het rooster
Ah vandaar de NL-Alertquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas.![]()
[ afbeelding ]
flinke rook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas.![]()
[ afbeelding ]
Is dat live, op dit uur?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:39 schreef Redefine het volgende:
De echte voetballiefhebbers kijken nu natuurlijk naar de WK kwalificatie wedstrijd Curaçao - St Lucia op ESPN.
Ik zie dat het donker is, dus nee niet livequote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat live, op dit uur?
RG finale dames staat op hier!
Beetje rare tijd voor een live wedstrijd van daar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat live, op dit uur?
RG finale dames staat op hier!
Is het ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje rare tijd voor een live wedstrijd van daar.
Het is de schuld van de...quote:
Voor Wit-Rusland tegen USA.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor wie heeft die gescoord?
Het is bij mij ook meer dat mijn afkeer tegen Sabalenka zo groot is dat ik bijna automatisch wel voor de tegenstander benquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur eigenlijk, zolang het maar een leuke wedstrijd is
Dat ligt in Frankrijkquote:
Waarom heb je een afkeer tegen haar? Ik volg het pas sinds recent weer dus ik moet alle personages nog een beetje leren kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is bij mij ook meer dat mijn afkeer tegen Sabalenka zo groot is dat ik bijna automatisch wel voor de tegenstander ben![]()
Tot nu wel een keertje wedstrijd. Al worden de goede punten wel afgewisseld met veel grote fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |