quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké maar dat staat verder los van het voetbal.
Het eerste puntje is binnen. Dat kunnen ze niet meer afpakken.quote:
Dat moeten onze jongens nog maar voor elkaar zien te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het eerste puntje is binnen. Dat kunnen ze niet meer afpakken.
Dat kunnen wij toch wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is de toekomst
Dan moeten we alles gaan voorspellen
Alvast even quoten voor de toekomst.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
VK krijgt nul punten van het publiek. Spanje scoort ook slecht. Zweden is overhyped. Israël en Oekraïne krijgen heel veel punten van het publiek. Italië zet concurrenten weer op de laatste plek, maar verliest nu wel van Frankrijk. Nederland stuurt een degelijk inzending met magere staging en wordt elfde na een tegenvallende score van het publiek.
En voorafgaand hebben Kazachstan en Liechtenstein geroepen dat ze mee gaan doen, uiteindelijk toch niet. Maar dan toch echt volgend jaar hoor. Evenals dat de geruchten dat Bosnië weer terugkomt toch niet uitkomen.
Het gastland brengt een mooi podium met wisselende regie qua kwaliteit, hosts die je al snel weer bent vergeten. De show duurt eeuwen door de vele prop wissel breaks. Björkmann heeft er weer een waardeloze show van gemaakt waarbij die Zweden en de big five heeft gematst en vier favorieten heeft genaaid.
Zal er denk ik niet eens ver naast gaan zitten.
Of moord.quote:
Nou, als ik een BBQ houd is gewoonlijk alles wat erop gaat al dood. Dan is het dus geen moord.quote:
Jaaaaa oké het kán natuurlijk wel, in theorie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan pizza en mais op de barbecue gooien! Of vegan hamburger.
Ook dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan pizza en mais op de barbecue gooien! Of vegan hamburger.
Ik zie het wel eens, maar doe het zelf eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik word altijd gelukkig van een maiskolf van de barbecue
Fijn dat je weer thuis bent, jammer dat het tegenvalt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben sinds gisteren thuis maar valt tegen.
Welkom thuis!!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben sinds gisteren thuis maar valt tegen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:59 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag Utrecht Pride en ik vaar mee op de boot. Mocht iemand erheen gaan of op RTV Utrecht kijken (geen idee of het uitgezonden wordt), ik sta op boot nummer 1. Dat is de tweede boot (de eerste na de organisatie).
Het weer is niet heel best, maar hopelijk valt het straks allemaal wel mee.
Ik zou het dan wel aan de kolf doen en niet zo'n blikje leegschudden boven het roosterquote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het wel eens, maar doe het zelf eigenlijk nooit.
Binnenkort toch eens mais op de BBQ gooien.
Wat verwarrend weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:59 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag Utrecht Pride en ik vaar mee op de boot. Mocht iemand erheen gaan of op RTV Utrecht kijken (geen idee of het uitgezonden wordt), ik sta op boot nummer 1. Dat is de tweede boot (de eerste na de organisatie).
Het weer is niet heel best, maar hopelijk valt het straks allemaal wel mee.
Dus helaas.quote:Utrecht Pride op 7 juni 2025 wordt niet live op tv uitgezonden.
quote:Waarom geen tv-uitzending?
De Utrecht Pride is primair een lokaal evenement gericht op de lokale gemeenschap. Het is een kans om de LHBTI+-gemeenschap te vieren en voor gelijkheid op te komen. Hoewel de Pride aantrekt, is het niet de hoofdfocus om de parade live op tv uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |