Een uitkering is geen toeslag, dat is niet semantisch.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je richting een basisinkomen lijkt me. Dat zie ik niet terug in stukje van BVNL. Of je gaat richting een semantische discussie of een uitkering een toeslag is.
Dit had ik al met de correcte, legale, link geplaatst.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Boosheid in de posse van de partijdictator.
Wie praat ..... wordt straks niet door de dictator op de verkiezingslijst gezet... Dus praat men niet...
Deze link is ook legaal. Althans ik heb niet iets gelezen dat deze omzeilwebsites verboden zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dit had ik al met de correcte, legale, link geplaatst.
Die XR lui zijn tamelijk dom qua marketing iddquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ben ik het echt totaal niet mee eens. Wat heeft XR bereikt met het bekladden van kunst en het blokkeren van de snelweg? Niet dat we ook maar 0,0000001 graad minder opwarming hebben, wel dat een steeds groter deel van de mensen een hekel krijgt aan iedereen die wat goeds wil doen voor het klimaat. XR en daarbij dus ook het woord klimaatactivisten staat nu voor irritante wetsschenders, terwijl ze een paar jaar geleden nog vooral support hadden.
Wil je echt wat goeds doen voor je zaak, moet je niet je onderwerp vastknopen aan illegale zaken, aan irritant gedrag dat door niemand begrepen wordt.
Als XR nou dagelijks, het liefst 24u per dag met een soort marathon, met borden en spandoeken bij het ministerie van Klimaat waren gaan staan, hadden ze misschien wel wat bereikt. Dan hadden ze toewijding laten zien. Nu hebben ze alleen laten zien dat ze blijkbaar een hekel hebben aan kunst en geen interesse hebben in het volgen van de wet.
Ja daar moeten er straks een stel naar het UWV.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Boosheid in de posse van de partijdictator.
Wie praat ..... wordt straks niet door de dictator op de verkiezingslijst gezet... Dus praat men niet...
In Duitsland is een dergelijke partijdictatuur verboden. Men heeft dus voldoende geleerd uit hun geschiedenis
Nee, jouw link maakt een inbreuk op de auteursrechten en is dus illegaal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Deze link is ook legaal.
Maar het vervelende is dat jouw link achter een betaalmuur zit.
Ik heb niks gelezen over die inbreuk of dat deze linkjes illegaal zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, jouw link maakt een inbreuk op de auteursrechten en is dus illegaal.
Als je enigszins een hart hebt voor onze democratie, waar de journalistiek een pijler van is, plaats je niet zulke linkjes.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen over die inbreuk of dat deze linkjes illegaal zijn.
En wat dan nog.....
quote:Ook het gebruik van methodes om paywalls te omzeilen zoals archive zijn niet toegestaan. Dit alles om issues voor FOK! met uitgevers te voorkomen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik word veel moeierder van sufferds die maar wat roepen en niet de moeite nemen het in correct taalgebruik te gieten, zodat iedereen meteen weet wat ze bedoelen.
Doe niet zo overdreven ....quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je enigszins een hart hebt voor onze democratie, waar de journalistiek een pijler van is, plaats je niet zulke linkjes.
Sowieso is de links liberale kant van het spectrum strategisch echt ontzettend tenenkrommend slecht. Vaak denken ze echt nog in een jaren80/90-wereld te leven waarin iets als internet en sociale media met algoritmes, met de bijbehorende effecten op beeldvorming, nog niet bestaan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die XR lui zijn tamelijk dom qua marketing idd
Ik sprak er wel eens een en gaf ze de Brent Spar als een voorbeeld van een geslaagde milieuactie. Maar daar had die nog nooit van gehoord.
Hoi Bluesdudequote:Op donderdag 5 juni 2025 15:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Deze link is ook legaal. Althans ik heb niet iets gelezen dat deze omzeilwebsites verboden zijn
Maar het vervelende is dat jouw link achter een betaalmuur zit.
Ik zou er niet eens heel raar van opkijken als Wilders er in zijn geheel de stekker uittrekt als de peilingen zo beroerd blijven. Dat ie lekker met pensioen gaat, de PVV opheft, en naar Hongarije verhuist.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Sommigen van die belhamels van de PVV gaan de Kamer straks verlaten zonder ooit maar officieel een woord gezegd te hebben. Wat krijgen we na de poffertjesbakker, een kraanmachinist of zo?
Die Vincent van den Born is zo onzichtbaar dat er meer filmpjes over hem zijn dat ie onzichtbaar is dan dat er filmpjes met hem zelf zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Sommigen van die belhamels van de PVV gaan de Kamer straks verlaten zonder ooit maar officieel een woord gezegd te hebben. Wat krijgen we na de poffertjesbakker, een kraanmachinist of zo?
Waarom zou je gratis geld laten lopen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens heel raar van opkijken als Wilders er in zijn geheel de stekker uittrekt als de peilingen zo beroerd blijven. Dat ie lekker met pensioen gaat, de PVV opheft, en naar Hongarije verhuist.
Maar dat is gewoon niet waar. Dit op een hoop vegen vind ik niet kloppen. De boerenprotesten waren echt veel radicaler dan wat XR doet. Zooi op de snelweg gooien, hele distributiecentra blokkeren, groot materieel inzetten om druk te zetten. Dat is echt niet te vergelijken met een sit-in op de snelweg. XR is geweldloos de boerenprotesten waren dat niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat ze, samen met hun vrienden van de Palestinademonstraties en de agroterroristen van FDF, vooral bereikt hebben is dat het demonstratierecht onder druk staat omdat deze clubs hun 'demonstraties' standaard laten uitlopen op rellen en vernielingen.
Nee dit is een te beperkte visie. XR heeft geen hekel aan kunst, je snapt de symboliek blijkbaar niet, je maakt precies hun punt. Die kunst is blijkbaar het beschermen waard waarom onze leefomgeving dan niet. Alsof een schilderij belangrijker is dan schone lucht in kunnen ademen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ben ik het echt totaal niet mee eens. Wat heeft XR bereikt met het bekladden van kunst en het blokkeren van de snelweg? Niet dat we ook maar 0,0000001 graad minder opwarming hebben, wel dat een steeds groter deel van de mensen een hekel krijgt aan iedereen die wat goeds wil doen voor het klimaat. XR en daarbij dus ook het woord klimaatactivisten staat nu voor irritante wetsschenders, terwijl ze een paar jaar geleden nog vooral support hadden.
Wil je echt wat goeds doen voor je zaak, moet je niet je onderwerp vastknopen aan illegale zaken, aan irritant gedrag dat door niemand begrepen wordt.
Als XR nou dagelijks, het liefst 24u per dag met een soort marathon, met borden en spandoeken bij het ministerie van Klimaat waren gaan staan, hadden ze misschien wel wat bereikt. Dan hadden ze toewijding laten zien. Nu hebben ze alleen laten zien dat ze blijkbaar een hekel hebben aan kunst en geen interesse hebben in het volgen van de wet.
Ik kan me dat ook wel voorstellen, ja. Ik ben wel heel benieuwd wat dat met het politieke landschap doet, want dan heb je toch ineens zo'n 20 zetels die 'electoraal vrijkomen'.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:52 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens heel raar van opkijken als Wilders er in zijn geheel de stekker uittrekt als de peilingen zo beroerd blijven. Dat ie lekker met pensioen gaat, de PVV opheft, en naar Hongarije verhuist.
Natuurlijk is het wel waar, het past alleen niet in jouw straatje.quote:
Nouja die social media en algortimes daar heeft links natuurlijk ook een gígantisch nadeel. Dat is vrijwel allemaal gecontroleerd door een paar rechtse eigenaars. Een disinformatieplatform als Geenstijl bestaat al niet op links. Ja mensen noemen Joop maar dat heeft totaal niet hetzelfde bereik en volgens mij werkt het juist eerder tegenovergesteld. Rechtse lui gebruiken eerder Joop om mensen aan hun kant te krijgen dan dat er mensen naar links door worden getrokken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso is de links liberale kant van het spectrum strategisch echt ontzettend tenenkrommend slecht. Vaak denken ze echt nog in een jaren80/90-wereld te leven waarin iets als internet en sociale media met algoritmes, met de bijbehorende effecten op beeldvorming, nog niet bestaan.![]()
wE wInNeN gEeN vErKiEzInGeN. Nee, vind je jet gek?
Net als bij de vorige verkiezingen; Zware aanslagen in Israel, wat doet men, men gaat protesteren tegen de te verwachten Israelische reactie. Vervolgens wint Geertje de verkiezingen en zijn ze verbaasd hoe dat toch kan?![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel waar, het past alleen niet in jouw straatje.
https://nl.wikipedia.org/(...)tegen_stikstofbeleidquote:Duizenden boeren vertrokken in de nacht met ten minste 2200 tractoren in colonnes naar Den Haag.[17] Dit zorgde voor de drukste ochtendspits in de Nederlandse geschiedenis met 1.136 kilometer file.]
Kom anders even met een voorbeeld waar XR met dergelijk groot materieel schade heeft veroorzaak, we weten beide dat je dat niet kan.quote:In Groningen werd met een tractor een monumentale deur uit het gebouw van het provinciehuis gereden
Wanneer was het leger nodig om XR tegen te houden, oh ja nooitquote:Op 16 oktober waren er protesten, onder meer in Den Haag, Utrecht en De Bilt, nabij het RIVM. In Den Haag werd het leger ingezet om te voorkomen dat boeren het Binnenhof zouden betreden, en om de veiligheid in de stad te waarborgen.
Welke politici zijn door XR met de dood bedreigd?quote:Tijdens het boerenprotest reed er een grafkist mee met daarop de naam 'Jesse'.
Zoveel overlast heeft XR niet veroorzaakt.quote:Op 10 juli blokkeerden tientallen trekkers een distributiecentrum van Albert Heijn in Zwolle. Albert Heijn kon door de blokkade tijdelijk 230 winkels niet bevoorraden.
Niet dat ik denk dat Wilders de PVV op gaat heffen maar als commentator of spreker in Amerika zou ie vele malen meer kunnen verdienen dan nu als parlementarier. Begrijp niet waarom ie dat niet doet, veel rustiger ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je gratis geld laten lopen?
Met wat voor doel? Nog vier jaar in de onderduikbunker met z'n beveiligers om vanuit de oppositie te kunnen fulmineren naar de regering? Via het MAGA-lezingencircuit kan hij prima z'n zakken vullen als het moet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je gratis geld laten lopen?
Toegegeven, dit was destijds voornamelijk nog de bevolking die hier geen roots had. Vandaar de tegenreactie (met de stemmen).quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als bij de vorige verkiezingen; Zware aanslagen in Israel, wat doet men, men gaat protesteren tegen de te verwachten Israelische reactie. Vervolgens wint Geertje de verkiezingen en zijn ze verbaasd hoe dat toch kan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |