quote:
Op donderdag 3 juli 2025 11:02 schreef Leandra het volgende:Dit is ook wel een "ken je user" dingetje hoor, als het nou een user was die nooit in WGR post of altijd rare verhalen heeft, dan kan ik nog begrip hebben voor de zogenaamde klacht over ONZ dat leegloopt in WGR, maar dit is gewoon een normale user die al heel lang in WGR post en duidelijk een serieus probleem heeft.
Dat dat in de OP niet zo volledig uit de doeken wordt gedaan als sommigen graag zouden zien is dan jammer, maar lekkage is fucked up, en vaak ook moeilijk te vinden.
Het is niet alsof je een opgepompte fietsband in water houdt en aan de bubbeltjes ziet waar het probleem zit en wat de oorzaak is.
Ik denk dat in dit geval de houding richting TS, waarbij al vrij snel gedaan wordt alsof hij iemand is die vanuit ONZ in WGR komt klieren een groot deel van het probleem is.
Ik snap vanuit TS dan ook heel goed de vraag om een slotje, want het gaat niets meer worden zo.
wij lezen echt heel andere dingen.
Verder zie je mij gewoon netjes en correct reageren in dat topic. het is volstrekt onduidelijk wat de vraag nou eigenlijk is. het gaat blijkbaar helemaal niet om de lekkage, maar het gaat erom dat de dakdekker geen verantwoordelijkheid neemt voor een stuk lekkage omdat het zit in een stuk waar hij geen arbeid heeft verricht. en dan wil TS van ons horen dat we dat allemaal heul stom vinden.
ik lees echt niet in dat topic wat jij leest. er worden vragen gesteld over de inspectie, waarom dat nu pas naar boven komt, etc. etc. vind dat best relevant. zie daar ook niet een houdingsprobleem. het niveau daalt pas als TS dingen begint weg te wuiven dat het allemaal irrelevant zou zijn.
maargoed, agree to disagree, even goede vrienden, het zal wel aan mij liggen.