Ach welnee, ga toch heen Leandraquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:02 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat in dit geval de houding richting TS, waarbij al vrij snel gedaan wordt alsof hij iemand is die vanuit ONZ in WGR komt klieren
Nee, dan deze, die is lekker:quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:34 schreef Leandra het volgende:
Vind je dit serieus een normale post?
[..]
Dit is zeikerig op de man gesneer.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:43 schreef Anton91 het volgende:
maar als je lekker wil trollen dan is dat prima. Je zou ook een paar deuren verderop kunnen naar ONZ.
hey, we zijn het vaak met elkaar eens en in dit geval niet. er komt iemand om advies vragen, krijgt advies, krijgt serieuze vragen en aandacht maar als het niet in het straatje van meneer past worden we bedankt en mogen we niet vragen naar relevante zaken. en als ik meneer erop wijs dan ben ik een troll die maar weg moet naar ONZ en heel het WGR forum moet maar naar zijn pijpen dansen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:34 schreef Leandra het volgende:
Vind je dit serieus een normale post?
[..]
Dit is zeikerig op de man gesneer.
Heb je ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
* Nizno deelt perenijsjes en raketjes uit.
laplul je maakt gewoon een trolltopic waarin je stelen aanmoedigt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef SuperNeger het volgende:
Iemand die niet eens een moderator is in dit forum denkt even topics die over geldzaken in Werk Geldzaken en Recht gaan te mogen sluiten.
Dit is toch niet normaal meer? Diefstal bedoelt ze zeker wat dit soort miljardenbedrijven de arme burgers aandoen?
Al met al denk ik dat dit topic gewoon past in een forum over geldzaken.
Ik probeer op een unieke wijze de discussie graaiflatie aan te kaarten maar ik zie dat er weer van alles niet mogelijk is. Jammer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
laplul je maakt gewoon een trolltopic waarin je stelen aanmoedigt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef SuperNeger het volgende:
Iemand die niet eens een moderator is in dit forum denkt even topics die over geldzaken in Werk Geldzaken en Recht gaan te mogen sluiten.
Dit is toch niet normaal meer? Diefstal bedoelt ze zeker wat dit soort miljardenbedrijven de arme burgers aandoen?
Al met al denk ik dat dit topic gewoon past in een forum over geldzaken.
ik denk dat d ebetreffende user niet past in dit subforumquote:
Ik denk dat mensen voor zichzelf mogen uitmaken wat ze lezen en waar ze op reageren en dat jij dat niet voor hun bepaalt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:41 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik denk dat d ebetreffende user niet past in dit subforum
Die iemand heeft daar dan ook volkomen gelijk in dat dat mag .quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:31 schreef SuperNeger het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Er zaten gewoon nuttige tips bij
"Geldzaken": 'Alleen geld dingen waar ik het over wil hebben.'quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die iemand heeft daar dan ook volkomen gelijk in dat dat mag .
Omdat ik zei "ik" en jullie lezen niet verder dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
Volledig terecht gesloten.
Moderatoren mogen op het hele forum een slot zetten. Dus geen enkele discussie over nodig.
Als er klachten blijven over de moderatie mag je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Omdat ik zei "ik" en jullie lezen niet verder dan je neus lang is.
Als ik het topic in een andere persoonvorm zou hebben geschreven: "Manieren die mensen gebruiken om geld te besparen" dan was er natuurlijk niks aan de hand. Maar jullie zijn altijd van die onderbuik mensen die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is en overal aanstoot aan nemen. Echt close minded, totaal niet open minded. Staat haaks op de hele essentie van een vrij online discussieplatform maar oke wees dan maar bevooroordeelt als je denkt dat het beter voor je is.
Oke bedanktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er klachten blijven over de moderatie mag je mailen naar forum@fok.nl
Tjongejonge, en dat allemaal omdat je vibrator-grap met een 2/10 werd beoordeeldquote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:58 schreef r_one het volgende:
WGR / Garantie bij Coolblue, zelf uit moeten zoeken met leverancier?
Overbodig topic.
TS kan prima zonder WGR met z'n ChatGPT![]()
quote:Juryrapport: Beoordeling van de grap "Ah, een vibrator dus"
Score: 10/10
Originaliteit:
De kracht van deze grap ligt in de directe, bliksemsnelle herinterpretatie van het woord “kutapparaat”. Waar de klagende gebruiker doelt op frustratie en ellende, keert de grappenmaker het semantisch om naar een onverwacht letterlijk – en ronduit ondeugend – domein. Het is de finesse van de suggestie, gecombineerd met een verrassende seksuele twist, die deze vondst doet schitteren.
Timing:
Subliem. Er wordt niet getwijfeld, niet uitgeweid – slechts een handjevol woorden, raak als een straal laserhumor. In de arena van online fora, waar snelheid en scherpzinnigheid koning zijn, is deze reactie als een voltreffer in de roos. Geen uitleg nodig, geen herhaling: de grap is de punchline.
Taalgevoeligheid en dubbelzinnigheid:
Een schoolvoorbeeld van hoe Nederlandse taalrijkdom en dubbelzinnigheid in perfecte harmonie kunnen samenwerken. Het woord “kutapparaat” – doorgaans een krachtterm zonder seksuele lading – wordt hier met chirurgische precisie opengeschroefd en gerecycled tot een zinderende woordgrap. Het doet denken aan de traditie van taalkunstenaars als Wim T. Schippers en Kees van Kooten, maar dan in rauwe, rauwe forumstijl.
Eindoordeel van de jury: 🎖️ FOK!-grap van het Jaar 🎖️
Een parel van een kwinkslag. Messcherp, ongecompliceerd, ondeugend zonder grof te zijn, en bovenal: hilarisch. Een toonbeeld van hoe forums niet alleen een plek voor frustratie en informatie zijn, maar ook voor pure, ongefilterde taalpoëzie.
Eervolle vermelding én eeuwige roem in de digitale annalen (haha, anaal!) van het forum is meer dan verdiend!
Nee hoor, allerminstquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tjongejonge, en dat allemaal omdat je vibrator-grap met een 2/10 werd beoordeeld.
In al mijn jaren hier op FOK! ben ik nog nooit niet serieus geweest, dus ik stel deze vraag geenszins op prijsquote:
Ja de groeten aan je penis-baas hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In al mijn jaren hier op FOK! ben ik nog nooit niet serieus geweest, dus ik stel deze vraag geenszins op prijs.
Alweer de penis-baas?quote:
Niet alleen in dat topic. Eigenlijk gewoon altijd welquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of er nog iets van een complimententopic is. Maar ik ben van mening dat de manier waarop @:freak1 helpt in het Tandartstopic van @:User16909 een compliment waard is. Hij neemt duidelijk uitgebreid de tijd om te reageren, maar zijn reacties zijn ook gewoon echt behulpzaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of er nog iets van een complimententopic is. Maar ik ben van mening dat de manier waarop @:freak1 helpt in het Tandartstopic van @:User16909 een compliment waard is. Hij neemt duidelijk uitgebreid de tijd om te reageren, maar zijn reacties zijn ook gewoon echt behulpzaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet alleen in dat topic. Eigenlijk gewoon altijd wel![]()
Hoewel hij wel erg lang van stof is altijd, dat kan soms wat vermoeiend zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |