quote:
Op woensdag 4 juni 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:[..]
als jij een ban krijgt kun je een mail sturen aan forum@fok.nl om hierover in gesprek te gaan. Klonen tijdens een ban is niet toegestaan. En nu mag het topic gewoon weer ontopic zonder dat jij door gaat met je ban geklier
wellicht even een kleine aanvulling hier dan van mijn zijde, de vraag die ik aan
@CoolGuy stelde is dat discussies en alles prima is, en als mensen dingen vinden, ook prima, maar wanneer er op de stoel van een rechter wordt gezeten, zoals trump als een oorlogsmisdadiger aanduiden zonder dat daar een uitspraak over is geweest mag dat wat mij betreft prima je mening zijn, maar als je dat als een onvoldongen feit presenteert is dat van een andere orde. ben geen fan van de beste man maar ik heb nog geen greintje bewijs, beschuldiging dan wel veroordeling gezien.
dus mijn vraag was volledig gemotiveerd vanuit het standpunt, mogen dit soort toch wel harde beschuldigingen zomaar overal neergeplempt worden omdat die kerel je niet aanstaat? zeker omdat er nog wel wat andere "feiten " aan het lijstje werden toegevoegd. heb de baggeruser in kwestie geblocked dus heb niet alles gezien maar de quotes waren voldoen om wat wenkbrouwen te laten rijzen.
en dat in een subforum waarin om juridisch advies gevraagd wordt..
als ik daar zou posten dat ik "de pedofiel wilders" wil blokkeren dan vinden we dat toch ook niet normaal?
dus klein stukje context. die door de baggeruser absoluut niet meegegeven werd..