SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Duurde lang ditOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar ben eindelijk uit bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bammetje pepersalamiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Dat is zo lekker heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind jeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nogal
Maar hoezo vind je mij onrecht?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
MDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Maar hoezo geen antwoord op mijn vraag dan?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Das geen vraagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vroeg je waarom je mij onrecht vindtquote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat is geen vraagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
WellusOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is een aannameDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee een grapje vanuitquote:Dit feitquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Onrechte mensen blok ik gewoon.
Helaas zie ik ze nu ik geen abo meer heb.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met die aanname doe je jezelf tekort MickytjuhDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:42 schreef drakin het volgende:
Met die aanname doe je jezelf tekort Mickytjuh![]()
Ik weet niet eens wat een onrecht mens is
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb jou nog nooit gebloktquote:
Nee want ik las deze term net pas lekkere LILAKquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heel de nacht wakker van gelegen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kut ik las BOLK whahahhahahaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat moet je aan UN vragenquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet eens wat een onrecht mens isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga eerst even op leesles denk ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jou bolk ik wel heel graagquote:
Ik ga echt stuk om mijzelf nu..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Koffie nodig?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja!quote:
Ook weer zo iets
Koffiezetapparaat aangezet... Nog geen koffie gepakt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Koffie is nooit verkeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee. Want ik mag geen melkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik loop moeilijk te ademen dus ik krijg een hooikoorts pil in mijn handen geduwdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zal eens iets in je handen duwenquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik loop moeilijk te ademen dus ik krijg een hooikoorts pil in mijn handen geduwdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb net verse bonen gekochtquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja!
Ook weer zo iets
Koffiezetapparaat aangezet... Nog geen koffie gepakt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kom danquote:Op woensdag 4 juni 2025 06:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zal eens iets in je handen duwenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wouter
Sorry
![]()
Oké ontbijt is op
Nu nog motivatie vinden voor een broekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk daar links achter jequote:Op woensdag 4 juni 2025 07:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké ontbijt is op
Nu nog motivatie vinden voor een broekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zondag naar RED BULL VÉL'EAU
8 juni 2025
Broeltorens, Kortrijk, België
CYCLING
Lijkt erg op Te Land Ter Zee en in de Lucht.
Yay
Werewolf![]()
O shit het schiet weg, nu ŕecht boven op je kastDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oneerlijke punten pakker Leuk voor de users die overdag hard spelen om hun punten te pakkenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja net als jijquote:
Morguh KW ga je druk aan de schoonmaak?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag weer grote schoonmaak hier in huize KWWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie je het?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Een witte doos om Magic kaarten in te stoppenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:14 schreef drakin het volgende:
O shit het schiet weg, nu ŕecht boven op je kastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En in die doos, geen motivatie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een witte doos om Magic kaarten in te stoppenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jaa, het valt nog wel mee hoor maar even van boven tot beneden aan kant makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW ga je druk aan de schoonmaak?![]()
![]()
![]()
Dan moet ik m van boven op de kast halenquote:![]()
I am TinyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan heb je vanavond weer een schoon huis, ook wel lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaa, het valt nog wel mee hoor maar even van boven tot beneden aan kant makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bye bye Mutskequote:
Zo is datquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond weer een schoon huis, ook wel lekker![]()
![]()
Maar daar zit je motivatie in of je moet hem er uitschreeuwenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan moet ik m van boven op de kast halen![]()
I am TinyDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar dan moet ik eerst motivatie vinden om de motivatie doos te pakkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar daar zit je motivatie in of je moet hem er uitschreeuwen
Kijk met in de spiegel trouwens, dikke puistHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heel de nacht wakker van gelegen?
En nu maar richting werkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zin om morgen weer te gaan werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, heb eigenlijk altijd wel zin in. Is gezellig daar.quote:
Hoe is het met jou, ook lekker geslapen?![]()
Hey Stevenquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu maar richting werk
Fijn te horen. En wie weet ontmoet je zo ook weer nieuwe mensen voor je contacten, of misschien wel een leuke vrouw. Heb je al gesproken met die leuke vrouw die je daar gezien hebt?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, heb eigenlijk altijd wel zin in. Is gezellig daar.
Hoe is het met jou, ook lekker geslapen?
Slapen is en blijft ellende hier helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 514 / +5 / +0 / 124 / 145
2. sp3c / 399 / +396 / +0 / 11 / 14
3. Lovely / 306 / +130 / +0 / 551 / 671
4. RedShoe / 173 / +90 / +0 / 612 / 694
5. loveislikeakiss / 104 / +46 / +3 / 293 / 355
6. greysbones / 62 / +16 / +0 / 380 / 402
7. Fogel / 55 / +1 / +0 / 77 / 97
8. drakin / 28 / +19 / +8 / 108 / 127
9. hemarookworst / 26 / +5 / +0 / 60 / 76
10. Borrelnootje00 / 25 / +5 / +0 / 27 / 36
11. kree / 23 / +0 / +0 / 71 / 82
12. maily / 18 / +15 / +0 / 57 / 62
13. Harrie / 18 / +0 / +0 / 29 / 37
14. Grrrrrrrr / 16 / +2 / +2 / 36 / 44
15. Dr.Mikey / 16 / +1 / +0 / 22 / 34
16. devzero / 16 / +8 / +0 / 35 / 48
17. gebrokenglas / 14 / +0 / +0 / 102 / 115
18. Bally-b / 13 / +5 / +0 / 48 / 50
19. KoningWouter / 11 / +0 / +7 / 20 / 25
20. Pinnenmutske / 10 / +1 / +0 / 44 / 60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Daarom, we zien allemaal wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. En wie weet ontmoet je zo ook weer nieuwe mensen voor je contacten, of misschien wel een leuke vrouw. Heb je al gesproken met die leuke vrouw die je daar gezien hebt?
Slapen is en blijft ellende hier helaas
Rot van je slapen, komt dat weer door boezemfibreren?![]()
Terug naar bed dan maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst motivatie vinden om de motivatie doos te pakken
Kijk met in de spiegel trouwens, dikke puistDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, dit heb ik al jaren en jaren. Heb gewoon een rotlijf en wordt wakker van de pijn dan kan ik niet meer liggen en ga ik er maar uitquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom, we zien allemaal wel.
Rot van je slapen, komt dat weer door boezemfibreren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat rot Dotquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik al jaren en jaren. Heb gewoon een rotlijf en wordt wakker van de pijn dan kan ik niet meer liggen en ga ik er maar uit![]()
![]()
![]()
Waar was je motivatie nouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het is niet anders, weet al niet beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat geeft vet tot nadenkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Smaakt dat een beetjequote:Op woensdag 4 juni 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een gefrituurde prefrontale cortex.
Daar wordt over nagedachtquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoe klinkt het dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het voelt iig niet zoals het klinkt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik probeerde al op je voorhoofd te tikken wat voor geluid jouw prefrontale c geeftquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
tok zegt hijquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeerde al op je voorhoofd te tikken wat voor geluid jouw prefrontale c geeft![]()
Ja dat is het bot wat ervoor zitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja dat heb ik door.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ojah kan even niet zo goed nadenken komt door mijn gefrituurde prefrontale cortex
Ik wel
Jij nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ben benieuwd wanneer we de uitslag krijgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
Schoen
Uitslag krijg je jeuk vanquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer we de uitslag krijgen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:quote:![]()
Er is ook wel uitslag zonder jeukquote:
OjaDon't follow me. I am lost too
De gedachte alleen al geeft me jeukquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lichen planus. Dat is pas jeuk..
Je moet krabben waar het jeuktquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Morguhquote:![]()
Rustig hier...Don't follow me. I am lost too
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolk opDon't follow me. I am lost too
Hey Tijgertquote:
Effe snel een paar bolk voordat het werk begint toch.quote:
Bolken heeft weinig zin meer met mods die door de slotjes posten als SwJ het op slot heeft gezetquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe snel een paar bolk voordat het werk begint toch.
Niet teveel hé...quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe snel een paar bolk voordat het werk begint toch.Don't follow me. I am lost too
![]()
Nog steeds zoekquote:
Ik draai op pure wilskracht en angstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Angst, voor wat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Automatische piloot ideequote:Op woensdag 4 juni 2025 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog steeds zoek
Ik draai op pure wilskracht en angstDon't follow me. I am lost too
Je hebt dus niet in de doos gekekenquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog steeds zoek
Ik draai op pure wilskracht en angstDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Neequote:
Ga nu douchen dus moet zometeen weer het broek gedoe doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Ga nu douchen dus moet zometeen weer het broek gedoe doen
Als iemand dacht dat ik logisch was, dan hebben ze mijn ochtenden nog niet meegemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ChaosgirlDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet interessantDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey Paulquote:
Oké
Neus was leeg
Blijft snotteren
Ben het er niet mee eensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Das minder..quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De auto piloot is al jaren stukDon't follow me. I am lost too
Puntjes
Die moet je vullenquote:
Gelukkig nietquote:
Zeker.Don't follow me. I am lost too
Morguh Bondage
Hmmm de app vindt dat ik 150 kcal heb verbrand met yoga vandaag
Zo intensief was het niet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Oké ik heb lunch ingepakt
Het is 40 minuten rijden
Tijd om haar de auto te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkkDon't follow me. I am lost too
VenzzzzDon't follow me. I am lost too
Hey goedemorgen Dottie, ik was onderweg naar werk. Ga op het werk weer verder dagdromenquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gelukkig maarquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey goedemorgen Dottie, ik was onderweg naar werk. Ga op het werk weer verder dagdromen![]()
Gelijk heb je, ik ga zo naar de fysioquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey goedemorgen Dottie, ik was onderweg naar werk. Ga op het werk weer verder dagdromen
Droomse strakkies
Het wordt je niet makkelijk gemaakt. De hele dag goed gebolkt en dan toch weer een plaatsje gezaktquote:
Hoop dat je veel punten pakt vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Greysquote:
volgens mij heeft @sp3c iets stouts gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt je niet makkelijk gemaakt. De hele dag goed gebolkt en dan toch weer een plaatsje gezakt
Hoop dat je veel punten pakt vandaagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou heb wel dingen te doen, dus ben er minder dan gisterenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt je niet makkelijk gemaakt. De hele dag goed gebolkt en dan toch weer een plaatsje gezakt
Hoop dat je veel punten pakt vandaag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sp3c heeft gewoon na het slotje gepost
rauschhhhh met die punten van hem
![]()
![]()
Jijj nietquote:
@sp3c verwijder je even je eigen post? Een beetje kinderachtig om door een slotje te posten ( topic is niet voor niks dicht )
Of moeten wij hier maar ook om lachen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helloquote:en bye ik ga naar de fysio
Verwijderen heeft nu geen zinquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef Lovely het volgende:
@:sp3c verwijder je even je eigen post? Een beetje kinderachtig om door een slotje te posten ( topic is niet voor niks dicht )
Of moeten wij hier maar ook om lachen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van capuchon_jongen werd ook later toch pas verwijderd?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
alle modjes gaan nu 1 voor 1 savonds na het slotje posten
ik denk dat @bondage daar wat mee moetquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van capuchon_jongen werd ook later toch pas verwijderd?
Te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef Lovely het volgende:
@:sp3c verwijder je even je eigen post? Een beetje kinderachtig om door een slotje te posten ( topic is niet voor niks dicht )
Of moeten wij hier maar ook om lachen?![]()
sp3c in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18637] GrasmaaierDon't follow me. I am lost too
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
alle modjes gaan nu 1 voor 1 savonds na het slotje posten
We gaan het zienquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat @:Bondage daar wat mee moet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nee hij moet helemaal uit de lijst was ook met die andere super grappige modquote:Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoef pas over een uur puber weg te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ja die is helemaal uit de tellingquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van capuchon_jongen werd ook later toch pas verwijderd?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van capuchon_jongen werd ook later toch pas verwijderd?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil die punten van gisternacht eraf laten tellen. Moet ik dan een mod dm-en of bondage?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Enige wat ik kan doen is je volledig uit de lijst te halen.Smile, it's free therapy.![]()
Bloed zweet en tranen...Don't follow me. I am lost too
Doen ze dat met sp3c ook maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die is helemaal uit de telling
Nee het is dicht omdat sommige mensen overal kwade intenties achter zoelen zonder redenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef Lovely het volgende:
Of moeten wij hier maar ook om lachen?
Ik had niet door dat het dicht was en jij bent kinderachtigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
sowwwwquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee het is dicht omdat sommige mensen overal kwade intenties achter zoelen zonder reden
Ik had niet door dat het dicht was en jij bent kinderachtigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij bent te triest voor woordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Te triest voor woorden![]()
sp3c in ONZ / [ronde 82 Het Dodetopicspel #18637] GrasmaaierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En jij bent niet grappigquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hij moet helemaal uit de lijst was ook met die andere super grappige modOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben helemaal niet kinderachtig.. je kan toch zien dat het topic dicht was door naar de nummering te kijken? En het topic gaat elke avond rond die tijd dichtquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee het is dicht omdat sommige mensen overal kwade intenties achter zoelen zonder reden
Ik had niet door dat het dicht was en jij bent kinderachtig
Post is wegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maakt niet uit
Is iig duidelijk waarom en dankzij wie dit topic niet werkt voor de modsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hint: ik ben het nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
? Waar slaat dit nu weer op.quote:
Topic is al een aantal dagen dicht en jij herhaalt het grapje van capu nog eens terwijl lovely hier gister veel heeft zitten bolken voor punten en dan noem jij als mod haar ook nog kinderachtig?
Smile, it's free therapy.![]()
Topic werkt helemaal prima.. maar een slotje zit er niet voor niks op.. En een grap uit halen wat al gedaan is ook beetje achterhaald
Max
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Want geen intentieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kusjequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:40 schreef sp3c het volgende:
Maakt niet uit
Is iig duidelijk waarom en dankzij wie dit topic niet werkt voor de modswat insinueer je nu?quote:Smile, it's free therapy.![]()
maar lieve @sp3cquote:
ik kan me voorstellen dat het per ongeluk gaat
waarom vermeld je dat dan niet even?
scheelt een hoop gedoeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat jullie je te druk maken om deze shitquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deed ik toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lieve @:Sp3c
scheelt een hoop gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Droeftoeterquote:
ja nadat mensen er achter komenquote:
en je erop aangesproken wordt
en ipv het te verklaren haal je eerst uit
@Lovely is echt de allerlaatste die je kinderachtig kunt noemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik werd net wakkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja nadat mensen er achter komen
en je erop aangesproken wordt
en ipv het te verklaren haal je eerst uit
@:Lovely is echt de allerlaatste die je kinderachtig kunt noemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als ik net wakker ben en chagi wordt van iets wat ik leesquote:
en ik post zoals jij net deed
hoeveel notes denk je dat ik krijgThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En ipv er gelijk van uit te gaan dat ik een kinderachtige droeftoeter ben kun je ook gewoon normaal wat zeggen
Denk 0quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben en chagi wordt van iets wat ik lees
en ik post zoals jij net deed
hoeveel notes denk je dat ik krijgOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Reactiestraffen doen we niet aan
AfaikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als mijn kinderachtige post je niet aan staat, zet je maar lekker een trquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:47 schreef sp3c het volgende:
En ipv er gelijk van uit te gaan dat ik een kinderachtige droeftoeter ben kun je ook gewoon normaal wat zeggen
Het was al een paar keer voorbij gekomen, dat het topic dicht gaat en tja dat jij de topic pointer niet leest is niet mijn/ons probleem
Jij had zelf ook een tr kunnen zetten ipv mij kinderachtig te noemenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als mijn kinderachtige post je niet aan staat, zet je maar lekker een tr
Het was al een paar keer voorbij gekomen, dat het topic dicht gaat en tja dat jij de topic pointer niet leest is niet mijn/ons probleemOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goede tijden, slechte tijden
Een dag die als een nacht verschijnt
Liefde leidt je tot het eind
Nee, het leven spaart je niet
Soms geluk en soms verdriet.![]()
Goede tijden is gierend kutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo ben met hoge snelheid over metalen staven aan het rollenUw ADH vitamine Worst
Hij wist het dus wel......waar hij ook zat te posten nadat het dicht wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lieve @:Sp3c
scheelt een hoop gedoe
in de sc:quote:Smile, it's free therapy.![]()
Nee had geen ideeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sowieso niet duidelijk wat de regel is nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
de wie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
In de tijd van valerie barbara en charlie was het nog leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had idd gekund, maar zo snel zet ik zelf geen tr..quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij had zelf ook een tr kunnen zetten ipv mij kinderachtig te noemen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
SwJ gooit rond half 11 of later het topic dicht tot smorgensquote:
niemand krijgt dan punten
de meesten weten het welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is topic gesloten met swj als lapo, dan niet meer postenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nou ik ook nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had idd gekund, maar zo snel zet ik zelf geen tr..Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit wist ik welquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is topic gesloten met swj als lapo, dan niet meer postenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ben je al onderweg naar Aken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is topic gesloten met swj als lapo, dan niet meer postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ik had niet door dat deze dicht zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaat nog wel vaker gebeuren
Ik ben rebels
Ze zeiden dat ik koffie of thee mocht pakken
Ik heb water gepakt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
excuses verwacht ik voor sp3c van een aantal mensenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik verwacht op zijn minst billenkoek voor sp3c
minstens 30 woordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In De Nachtquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik verwacht op zijn minst billenkoek voor sp3cUw ADH vitamine Worst
geen van die woorden mag druif zijn
want dit kan zo nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
excuses verwacht ik voor sp3c van een aantal mensen
minstens 30 woorden![]()
![]()
De Nacht vond ik maar een vreemde doch magische plekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik wil het niet wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
deze video heeft een leeftijdsbeperkingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Duurt nog even voordat ik in Aken ben, ben pas in BredaUw ADH vitamine Worst
hoe lang doe je er over?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:07 schreef hemarookworst het volgende:
Duurt nog even voordat ik in Aken ben, ben pas in BredaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
ik word er wel vrolijk van
mijn eigen youtubelinkje
dit keer expres door het slotje
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: