SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo snel toch niet? Dat stukkie gras bij mij dat ik 1x per 2 weken maai, daar gaat 'ie echt niet snel van slijten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
messen worden bot
moet je vervangen
lagers gaan kapot
etcContent creator![]()
En nee ooit gehad wat een onding.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat KB morgen even naar de bouwmarkt gaat voor een handgrasmaaierSmile, it's free therapy.![]()
En dat geluid ook. Superirritant. Zit je net lekker in je tuin, en hoor je steeds: rrrr rrrr rrrr rrrrquote:Content creator![]()
Een kantenmaaier?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had zo'n elektrisch handmaaier ding met zo'n plastic draadje
Heb ik ook nog voor als het gras heeeel hoog is.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef mario390 het volgende:
lezen
oh mann onze meiden 0:6 terug teg duitsland![]()
![]()
Laat mijn tieten met rustquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van @:dotteke? Of wie had je in gedachten?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat zijn pas kutdingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een kantenmaaier?
Heb ik ook nog voor als het gras heeeel hoog is.
Content creator![]()
ik heb vast een foto van jou en je maaier in de OP gezet
@Kissingbird
je gezicht is niet echt zichtbaar
dus kan wel tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrechtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van @:dotteke? Of wie had je in gedachten?![]()
Content creator![]()
ASMR schijnt super ontspannend te zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat geluid ook. Superirritant. Zit je net lekker in je tuin, en hoor je steeds: rrrr rrrr rrrr rrrrSmile, it's free therapy.![]()
ik ben lui en ik help de beestjes, maaide vaak maar 3x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een kantenmaaier?
Heb ik ook nog voor als het gras heeeel hoog is.Hey there sunshine lift my heart![]()
Aquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ESMR schijnt super ontspannend te zijn
ASMRThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird
tis wel de uitgelezen kans om een robotmaaier te halen
voor je grote tuin![]()
![]()
DAT of een zitgrasmaaier
Smile, it's free therapy.![]()
mijn moeder had een zitgrasmaaier
enige klusje dat mijn stiefvader deed zonder eraan herinnert te wordenHey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
ik heb vast een foto van jou en je maaier in de OP gezet
@:Kissingbird
je gezicht is niet echt zichtbaar
dus kan wel tochdaar was mijn haar nog ietsje langer dan nu
elke week
tis saaiii
en je krijgt een fokking zere rugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan kom je er niet meer doorheen met de grasmaaier.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben lui en ik help de beestjes, maaide vaak maar 3x per jaar ofzo
Moet je alles knippen met de grasschaar vind ik nog kutter.Smile, it's free therapy.![]()
Het is je vergevenquote:
nee maar wel met het elektrische draadjesdingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan kom je er niet meer doorheen met de grasmaaier.
Moet je alles knippen met de grasschaar vind ik nog kutter.
Hey there sunshine lift my heart![]()
Ik maai om de week, de dag voordat de groene container wordt geleegd.
Is de rommel gelijk weg.Content creator![]()
toekomstige tuin ga ik gewoon iets van klaver planten ofzo, dat groeit niet hoogHey there sunshine lift my heart![]()
Als jij een doneer actie op touw zet op FOK!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of wordt het tijd voor kunstgras?![]()
![]()
Ben blut nu ik huiseigenaar ben![]()
welkom to the real worldquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als jij een doneer actie op touw zet op FOK!![]()
![]()
Ben blut nu ik huiseigenaar ben![]()
ik heb veel klaver en paardenbloemen staan (waar ooit gras was )quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
toekomstige tuin ga ik gewoon iets van klaver planten ofzo, dat groeit niet hoog
ik dacht ik pak nog evend e bestellingen in want heb morgen geen tijd
eentje gaat naar chattahoochee
wie verzint ditHey there sunshine lift my heart![]()
Beter dan: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie verzint ditProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dan stop ik met schrijven na llanfair en dan moeten ze het maar uitvogelenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter dan: LlanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochHey there sunshine lift my heart![]()
Is niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan stop ik met schrijven na llanfair en dan moeten ze het maar uitvogelenquote:Meestal wordt de naam afgekort tot Llanfair PG of Llanfairpwll onder Welshmen. Dat is genoeg om hem te onderscheiden van andere plaatsnamen die met Llanfair beginnen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hey KW
@Lovely de moed al opgegeven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel goed. Met jou dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij heeft ze best haar best gedaan vandaagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey WKquote:
Zeker. Maar altijd op je hoede blijven. De bolkers slapen nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
volgens mij heeft ze best haar best gedaan vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hard gewerkt vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn gedachten zag ik een betonnen kabouter met een leesbril op en een pijp in zijn mond op een grasmaaierquote:
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
SwJ zorgt goed voor de bolkers door ze op tijd naar bed te sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker. Maar altijd op je hoede blijven. De bolkers slapen niet
Dankzij @SwJ is het savonds wat drukkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker. Maar altijd op je hoede blijven. De bolkers slapen niet
Je krijgt geen punten meer wanneer die sluit hequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat heeft hij nog niet doorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je krijgt geen punten meer wanneer die sluit he
Je bedoelt doordat JustinK niet iedereen de moed uit de schoenen gebolkt heeft zien mensen weer kansenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dankzij @:SwJ is het savonds wat drukker
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Nee ik bedoel dat nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bedoelt doordat JustinK niet iedereen de moed uit de schoenen gebolkt heeft zien mensen weer kansen
als je niet wilt bolken voor punten
moet je niet willen winnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slaaptijd?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ga altijd rond deze tijd naar bed DTS open of dicht. Maar ik mis het kletsen op de nachten dat ik niet kan slapen wel. Ik ga nu smacht niet meer naar fokquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
SwJ zorgt goed voor de bolkers door ze op tijd naar bed te sturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je had andere plannen. Ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee kon vandaag niet, ga donderdag pas weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bedoelde meer dat het drukker werdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat niet
als je niet wilt bolken voor punten
moet je niet willen winnen
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je had andere plannen. Ja dat kan ook natuurlijk.![]()
![]()
nou poeh wat was het druk vanmorgen en vanmiddagquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor in de avond was het altijd gezellig druk. Met dat lapohunten was het drukkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dankzij @:SwJ is het savonds wat drukkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope ben er nog steeds mee bezgiquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoe staat het met je set. Is ie af?Heb 2/3e af nu denk ik.
![]()
dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor in de avond was het altijd gezellig druk. Met dat lapohunten was het drukkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft ie toch zijn doel gehaaldquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou poeh wat was het druk vanmorgen en vanmiddag
Maak je een foto als je em af hebt?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope ben er nog steeds mee bezgiHeb 2/3e af nu denk ik.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doe ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maak je een foto als je em af hebt?![]()
![]()
wat eten we vandaag
laten jullie Mario gewoon lopen
nope weer aan het werkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
Heeft justin nog vakantie. Iemand die dat weet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmmm is hij boos ergens om? Of gewoon even dts loos. Wel verder alles in orde zo te horenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat zou je hem moeten vragenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm is hij boos ergens om? Of gewoon even dts loos. Wel verder alles in orde zo te horen
(of dm)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je kunt het hem toch vragen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm is hij boos ergens om? Of gewoon even dts loos. Wel verder alles in orde zo te horen![]()
dm, pm, fotoboek, privé via fotoboek en dan is er ook nog een chatfunctie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou je hem moeten vragen
(of dm)![]()
ehhh Ballyquote:
je jaagt op niks
er zijn geen punten meer als het dicht zit
jagen doen we in het bosquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
nooitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goeie, ga ik idd morgen doen als ik weer op mijn laptop zit ipv mobielquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja leuk hoor maily zo'n simpele man als ik keuzestress bezorgen 😏quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
dm, pm, fotoboek, privé via fotoboek en dan is er ook nog een chatfunctie.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik weet wat er stondquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
morgenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maily zo'n simpele man als ik keuzestress bezorgen 😏![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh Bally
je jaagt op niks
er zijn geen punten meer als het dicht zitquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dikke vette puntenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Bb
je las er ook zo overheenquote:
zo hard was je aan het hunten
Morgen op de foto voor werk. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel zo'n geforceerde foto
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zat ook inside te kijken, nu klaar dus zo pittenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je las er ook zo overheen
zo hard was je aan het hunten![]()
gewoon van die theo en thea tandjes indoenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen op de foto voor werk. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel zo'n geforceerde fotoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
denk aan Bastognequote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen op de foto voor werk. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel zo'n geforceerde foto![]()
![]()
op de hoogte van watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat dan? Moet alles uit?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen op de foto voor werk. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel zo'n geforceerde foto![]()
![]()
smile, you're on CANDID cameraquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
Haha dat is wel mooi. Ff langs de feestwinkel morgenochtendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon van die theo en thea tandjes indoenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O die keek ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:29 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zat ook inside te kijken, nu klaar dus zo pittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is je deur nog op slotquote:
is je deur nog op slot
Ja ik ook. En Derksen met een baardjequote:
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja voelde me wel even heel smerig
niet meer doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat ken ik niet ....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
is je deur nog op slot
is je deur nog op slot![]()
We gaan het weerkrijgen alle politieke lui die van alles gaan belovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
van je krr krr krr doe hem open voor godquote:
ok
ik gooi mezelf weg nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
krr krr krr = kree kree kree ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
van je krr krr krr doe hem open voor god
ok
ik gooi mezelf weg nu![]()
![]()
dat ene weet ik welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaaa, voeren gelijk al een verkapte campagnequote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:33 schreef Dotteke het volgende:
We gaan het weerkrijgen alle politieke lui die van alles gaan beloven![]()
En ik je 06 nrquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
van je krr krr krr doe hem open voor god
ok
ik gooi mezelf weg nu
het is klaar
Ik erger mij altijd het heen en weer aan dat mens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:33 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Die Dylan als ze praat denk ik altijd of er nog een stukje inzitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nu welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja. Daar zijn ze goed inquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jaaa, voeren gelijk al een verkapte campagneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
gofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Chattahoochee Florida? Ik ben er wel eens doorheen gereden, maar het was zo klein dat het me amper was opgevallenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie verzint dit![]()
"Krr krr krr": Dit simuleert het geluid van een deur die op slot zit.quote:
"Doe hem open": Dit verwijst naar het openen van je hart, of de "deur" van je hart, voor God.
"Voor God": Dit betekent dat je God de toegang geeft tot je hart en je leven.
sekteachtigSmile, it's free therapy.![]()
jijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
"Krr krr krr": Dit simuleert het geluid van een deur die op slot zit.
"Doe hem open": Dit verwijst naar het openen van je hart, of de "deur" van je hart, voor God.
"Voor God": Dit betekent dat je God de toegang geeft tot je hart en je leven.
sekteachtig
bent officieel
chatgtp verslaafdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi
Ik heb nog nooit iets van je gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowwwwwwquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van je gekregen
Waarom?I'm surrounded by morons!
Niet eens. Als ik iets in Google tik om te zoeken staat daar eerst iets van AI.quote:
8,quote:
Ik was serieus bang dat het topic alweer dicht zat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hoezo bang?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
8,
Ik was serieus bang dat het topic alweer dicht zat.![]()
Ik kreeg één push bericht van de reactie die een quote was als mij, maar vorige topic stond al dicht.quote:
Dan moet je de reactie op mobiel kopiëren en plakken om te kunnen reageren. Ik was bang al die moeite te doen om dan te ondervinden dat dts alweer dicht zat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en jij ondankbaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent echt SLECHT!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus jij hebt nog nooit wat van mij gehad![]()
gezelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Truste bally b
Bij schoof denk ik altijd aan die kroeg in ernum
sommige mensen halen dat naar boven in mijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent echt SLECHT!!!!!!![]()
![]()
![]()
kan ik me goed voorstellen bij KBquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
sommige mensen halen dat naar boven in mij
Behalve van je voordeur als je gaat slapen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat geheugen van jou hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zegt iemand die gewoon een arretjescake vergeet mee te nemen![]()
![]()
heb je je al laten testen daarvoor ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
sommige mensen halen dat naar boven in mijHerkenbaar
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wil je dat ff herhalen ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geheugen van jou he
heb je je al laten testen daarvoor ?![]()
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga slapen zodat je morgen fit genoeg bent om hierheen te komen
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben bang dat dit station al gepasseerd isquote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geheugen van jou he
heb je je al laten testen daarvoor ?
ik denk dat het antwoord hetzelfde isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ik![]()
Ze komt morgen niet hierheen al is ze altijd welkom.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het antwoord hetzelfde is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is zinloos?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
te ondankbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
te ondankbaar
Moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of wat andersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:SwJ nu zijn tanden aan het poetsen zijn
Heeft ‘ie nog tanden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:SwJ nu zijn tanden aan het poetsen zijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jij weet hoe SwJ eruit ziet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeii krijgen beelden hierbij die ik niet wil hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: