SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lovely op 03-06-2025 20:13:03 ]Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..] Ik zeg toch dat LILAK hypoallergeen is??
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat zat er dan in?Let's take the long way home, love is burning slowly
Neehee.. Wat voor doos die man hadquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
In LILAK? Ik weet niet of we dat willen weten
Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja die zijn er gek opquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die zijn er gek opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vreemd, mijn beeld kwam gewoon precies overeen met de werkelijkheidquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
OMG, jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij. @:loveislikeakiss @:MizzezAmy
Lange dunne getatoeëerde man
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Grab em by the pussy.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
godskolere wat een doos had de dhl man voor me![]()
Geen roosjes zonder doornenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Naar jou luister ik nooit meer
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ga je die ook aan je sleutelbos hangenmLet's take the long way home, love is burning slowly
Iedereen je rijles overleefdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Paulquote:
mailyquote:
Hoppaa
Moet nog eten kom net uit een overleg, maar geen zin om te koken.
Denk dat ik alleen een stukje kip uit de airfryer ga etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt hier prima om 4:00 zijn. Alleen kun je niet reagerenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Normaal ben ik hier meestal ff na 0.400 maar is nu ook niet meer aan de orde![]()
Nee komende tijd niet meer nee..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Normaal ben ik hier meestal ff na 0.400 maar is nu ook niet meer aan de orde![]()
Kijk dan idd weleens bij k&w. Vind dat erg leukquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt hier prima om 4:00 zijn. Alleen kun je niet reageren![]()
Onz sc is ook gewoon open hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:27 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Kijk dan idd weleens bij k&w. Vind dat erg leuk
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bollie bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is wel veel ja. Denk als compensatie voor t gegeven dat er geen snelweg wasquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk 3 bijzondere manoevres doenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
![]()
Olleke bolleke bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk hier en bolk daar
Achteruit over een sloot springen? Of doen ze dat in Nederland pas bij de 3de les?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk 3 bijzondere manoevres doen![]()
GewandeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee, fierljeppen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Achteruit over een sloot springen? Of doen ze dat in Nederland pas bij de 3de les?![]()
hejje nog een leuk topic geopend die ik aan je fantopic kan voegen heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ONZ / Kan ik ook een bemenst toilet aanvragen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
hejje nog een leuk topic geopend die ik aan je fantopic kan voegen hee![]()
Snap ik wel, je moet op veel letten en anders kijken dan op de fietsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vond het best heftig. Kwam helemaaal overprikkeld eruit.
Ik heb vaak zat een dutje gedaan na mijn rijlesHey there sunshine lift my heart![]()
owwwquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vond het best heftig. Kwam helemaaal overprikkeld eruit.
das niet fijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik fiets ook niet . Ben alleen in het verkeer als voetganger of passagier.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Snap ik wel, je moet op veel letten en anders kijken dan op de fiets
Ik heb vaak zat een dutje gedaan na mijn rijles![]()
![]()
heb je het rijden(zonder op alles te moeten letten qua verkeer) wel onder de knie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik fiets ook niet . Ben alleen in het verkeer als voetganger of passagier.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah dan is het ook een omschakelingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik fiets ook niet . Ben alleen in het verkeer als voetganger of passagier.
Maar ik zou nog wel een paar lessen proberen
Alles went enzoHey there sunshine lift my heart![]()
Het is automaat dus dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het rijden(zonder op alles te moeten letten qua verkeer) wel onder de knie?![]()
En weer 'thuis'(dat is de plek waar ik slaap, in dit geval hotel)
Tevens bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
aah das fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is automaat dus dat is niet zo moeilijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dudje heeft nu ook een automaatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is automaat dus dat is niet zo moeilijk
Ik zit soms met mijn linkervoet alsnog te proberen om een koppeling in te trappenHey there sunshine lift my heart![]()
ik vind een automaat ook wel fijn
maar rag liever met een schakkelbakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt eraan wat je doet, bij lange snelweg ritten en files is automaat met adaptive cruisecontrol wel heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
ik vind een automaat ook wel fijn
maar rag liever met een schakkelbakHey there sunshine lift my heart![]()
Bam met je harses op het dashboardquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje heeft nu ook een automaat
Ik zit soms met mijn linkervoet alsnog te proberen om een koppeling in te trappenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
ik vind adaptive cc vreselijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet, bij lange snelweg ritten en files is automaat met adaptive cruisecontrol wel heerlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg jongedame
kijk eens niet zo beus
Ik vind het heerlijkquote:I'm surrounded by morons!
Hij heeft geen harses?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is links niets om te raken...I'm surrounded by morons!
Het ene sluit het ander niet uitquote:I'm surrounded by morons!
quote:is niet zo boos!
![]()
Nog steeds bezig met minder lachen
* Fogel kietelt Amyquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is niet zo boos!
![]()
Nog steeds bezig met minder lachenI'm surrounded by morons!
Resting bitch face aan het oefenenquote:
Mijn fiesta st was ook een automaatquote:
Die trok snel op
Geen Tesla maar ik hou de boot nog even af voor elektrisch
Ik heb goede hoop in de laatste ontwikkelingen bij Porsche met hun nieuwe brandstofHey there sunshine lift my heart![]()
* Fogel likt aan linker oorlelquote:I'm surrounded by morons!
quote:
I'm surrounded by morons!
Neequote:I'm surrounded by morons!
Die zou dan wel zuur zijn inmiddelsquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is niet zo boos!
![]()
Nog steeds bezig met minder lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lachen zul je
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, ik ga even huishouden, dan vergaat het lachen me ook wel
vrouwmensquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
om 9 uur
Oeh ik heb de afwas al gedaan en de was opgevouwenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Hey there sunshine lift my heart![]()
Is dat een beetje leuk?quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Warme melk drinken met honingquote:
Wat is dat?quote:
Vanavond langs mijn ouders, daarna bloed doneren, boodschappen gehaald en mijn dochter opgehaaldquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah ja daar wordt je ook duf vanquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanavond langs mijn ouders, daarna bloed doneren, boodschappen gehaald en mijn dochter opgehaald![]()
![]()
Je bent vissen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ze mogen mij voorlopig even missen op het werk![]()
![]()
Goedenavond
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Zo dan, da's beter dan ik heb gedaan (voornamelijk hangbanken)quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanavond langs mijn ouders, daarna bloed doneren, boodschappen gehaald en mijn dochter opgehaaldSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zijn er nog ......jesDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
![]()
Morgen komen van dat bedrijf waar jij gisteren de link van gaf.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aah ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen komen van dat bedrijf waar jij gisteren de link van gaf.
ik neem aan dat jij klaar bentquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aachener print eten![]()
Al vind ik ze niet lekker
met je taak
Ja ze nemen geen stalen mee maar komen wel kijken wat hier voor de ramen zou kunnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij klaar bent
met je taakuhu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
fijn dotquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze nemen geen stalen mee maar komen wel kijken wat hier voor de ramen zou kunnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]uhu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik had verwacht dat je het had gedaan
jij
jij
jij
ik ben boos op jou
Staan nergens prijzen bij. Hopelijk ze niet te duurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja geen idee meerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan nergens prijzen bij. Hopelijk ze niet te duur
echt nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had ik ook verwacht vanmorgen dat ik het zou doen vandaagquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik had verwacht dat je het had gedaan
jij
jij
jij
ik ben boos op jou![]()
Morgen............... Dan ga ik me niet meer afleiden met andere dingen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht vanmorgen dat ik het zou doen vandaag![]()
Morgen............... Dan ga ik me niet meer afleiden met andere dingen.![]()
![]()
![]()
jahaaquote:
het is maar goed dat we niet zo dicht bij elkaar wonen nu![]()
Kan nog altijd een zoekertje plaatsen op FOK!
Smile, it's free therapy.![]()
ik had je vastgebonden achter je laptopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaa
het is maar goed dat we niet zo dicht bij elkaar wonen nu![]()
Kan nog altijd een zoekertje plaatsen op FOK!
handen aan tafel geplakt met ducttapeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze moet ze laten smeken om je worst, hema!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ze mogen mij voorlopig even missen op het werkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had je vastgebonden achter je laptop
handen aan tafel geplakt met ducttapeIk ben niet van het vastbinden en zo
![]()
Kinky Greys
Is dat je tactiekquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze moet ze laten smeken om je worst, hema!
How esssquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
handen aan tafel geplakt met ducttapeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik denk ook nog zo'n bal met riempjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik ben niet van het vastbinden en zo
![]()
Kinky Greys
dan kun je ook niet om hulp bellen
Voorover gebukt of niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
handen aan tafel geplakt met ducttape
dat vrouwmens is de grootste uitsteller van de eeuwquote:
zittend op de stoelquote:
volledig in de ducttapeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tmi ik hoef niet te weten wat je allemaal gebruiktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook nog zo'n bal met riempje
dan kun je ook niet om hulp bellen
Ben niet zo'n koekjes eterquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aachener print eten![]()
Al vind ik ze niet lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik kan ook gewoon 2 uur rijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tmi ik hoef niet te weten wat je allemaal gebruikt
om het uit te voeren
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vrouwmens is de grootste uitsteller van de eeuw
Handen met tape aan tafel en dan moet ze typen met haar neus zeker?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou cijfer jezelf niet wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vrouwmens is de grootste uitsteller van de eeuw
Toch
laptop onder de vingers schuivenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Handen met tape aan tafel en dan moet ze typen met haar neus zeker?![]()
Van uitstel komt afstel
Yes kan er bijna niet van slapen iddquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WaterfietsSteven
bijna 'mag' je weer waterfietsen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zittend op de stoel
volledig in de ducttape
Jaaaa Gezelligquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon 2 uur rijden
om het uit te voeren![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je nog wat plantjes erin zetten en zo![]()
Schilderen
kijken naar de kleur muurverf
en
en
Mijn excel gedoe maken
Zeg het haar maar!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Handen met tape aan tafel en dan moet ze typen met haar neus zeker?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa Gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Schilderen
en
en
Mijn excel gedoe maken
Je vergeet de arretjescakequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa Gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Schilderen
en
en
Mijn excel gedoe makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
slecht gedrag wordt niet beloondquote:
Kibi krijgt niks
Die mag ze meenemen voor mij. Ik had er een voor haar gemaakt die heeft ze niet eens meegenomenquote:
Is je gras al gemaaid Kissingbird?
Nee nee, afgedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
wat je moet doenquote:
ik heb het niet over kunstjes op die stoel
voor een arretjescake zou ik het doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht gedrag wordt niet beloond
Kibi krijgt niks
kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch zo goed multitasken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jaaaa alleen is de grasmaaier stuk!quote:
moet dus op zoek naar een andereSmile, it's free therapy.![]()
Maar dat zeggen wij hier nietquote:
je hebt mij er niet meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voor een arretjescake zou ik het doen
als je het niet doet
wel iemand anders![]()
Ah dat is kak..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaa alleen is de grasmaaier stuk!
moet dus op zoek naar een andere
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat je moet doen
ik heb het niet over kunstjes op die stoel![]()
![]()
ja ik weet het
Ik beloof dat ik het morgen doe.
ja en indirect ook mezelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt mij er niet mee
als je het niet doet
wel iemand anders![]()
3 mails aldus ja.. MOET reageren morgen.
quote:het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.Smile, it's free therapy.![]()
https://www.marktplaats.n(...)ng-me339c-grasmaaierquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.
kun je meteen hier koffie drinkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 514 / +8 / +5 / 104 / 125
2. Lovely / 306 / +79 / +130 / 548 / 668
3. RedShoe / 173 / +39 / +90 / 612 / 694
4. loveislikeakiss / 96 / +55 / +41 / 277 / 332
5. greysbones / 58 / +20 / +12 / 299 / 320
6. Fogel / 55 / +28 / +1 / 72 / 92
7. Borrelnootje00 / 25 / +20 / +5 / 27 / 36
8. hemarookworst / 25 / +15 / +4 / 55 / 71
9. kree / 23 / +21 / +0 / 71 / 82
10. drakin / 20 / +0 / +19 / 87 / 100
11. maily / 18 / +2 / +15 / 21 / 25
12. Harrie / 18 / +10 / +0 / 20 / 28
13. devzero / 16 / +8 / +8 / 33 / 46
14. Dr.Mikey / 16 / +12 / +1 / 18 / 30
15. Grrrrrrrr / 14 / +4 / +2 / 35 / 43
16. gebrokenglas / 14 / +5 / +0 / 82 / 95
17. Bally-b / 13 / +0 / +5 / 17 / 19
18. Pinnenmutske / 10 / +5 / +1 / 40 / 55
19. KillemWieft / 10 / +2 / +8 / 36 / 41
20. roos94 / 8 / +3 / +5 / 31 / 37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kom maar brengen kan ie meteen uitgeprobeerd worden en als het niks is neem je hem weer meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)ng-me339c-grasmaaier
kun je meteen hier koffie drinken
OF
je neemt de zitmaaier mee![]()
![]()
ik heb geen grasmaaier nodigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom maar brengen kan ie meteen uitgeprobeerd worden en als het niks is neem je hem weer mee
OF
je neemt de zitmaaier mee![]()
![]()
Is 10 min werk voor een handige man als @kree om te repareren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kan het ook ff weer groeienquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.![]()
Dat schiet indd niet echt op neeLet's take the long way home, love is burning slowly
die kan nog niet eens zijn eigen tuin onderhoudenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is 10 min werk voor een handige man als @:kree om te repareren.
Gras te hoog misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.Content creator![]()
Als goede vriendin kom je die brengen en het gras afdoenquote:zodat ik dat k klusje kan doen
![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als goede vriendin kom je die brengen en het gras afdoenzodat ik dat k klusje kan doen
![]()
![]()
Content creator![]()
ben ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als goede vriendin kom je die brengen en het gras afdoenzodat ik dat k klusje kan doen
![]()
![]()
dus dat scheeltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik breng hem liever naar het milieuparkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is 10 min werk voor een handige man als @:kree om te repareren.
Maar wél de maaier van KB repareren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan nog niet eens zijn eigen tuin onderhouden
Krijg ze ook arretjscake of moet ze dat zelf meenemenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)ng-me339c-grasmaaier
kun je meteen hier koffie drinken
jaa ook dat!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan nog niet eens zijn eigen tuin onderhoudenSmile, it's free therapy.![]()
De grasmaaier of @kree?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik breng hem liever naar het milieuparkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijg ze ook arretjscake of moet ze dat zelf meenemen
ik heb nog steeds geen arretjescake gehadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee niet eens. Gister al gemaaid maar het was een beetje nat en plat. Vandaag was het gras goed droog en niet hoog maar nog viel dat ding steeds uit.quote:
wd40 ingespoten maar dat hielp niks. Kreeg hem niet open geschroefd.Smile, it's free therapy.![]()
Dan moet birdie dan maar snel wat mee brengenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee!!
ik heb nog steeds geen arretjescake gehad
Weg ermeequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gister al gemaaid maar het was een beetje nat en plat. Vandaag was het gras goed droog en niet hoog maar nog viel dat ding steeds uit.
wd40 ingespoten maar dat hielp niks. Kreeg hem niet open geschroefd.
Content creator![]()
jouw idee van eckte koffie is oploskoffie met heel veel melkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik maak je ook nog wel een bak koffie![]()
egkte
Warme melk wel nog met schuimquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw idee van eckte koffie is oploskoffie met heel veel melk![]()
![]()
Heb ook nog karamelsiroop, mag je ook wel een druppie vanSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide
al zal het 1 chemisch afval zijn
pfoe weet niet meer hoe ze die zetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys heeft toch zo'n koffiebonen apparaat?
let ik nooit op
weet alleen dat de melk vers van de boer komt
Beter tag je die lul anders krijg je een note.quote:
En nee, heb het niet over kree.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide
al zal het 1 chemisch afval zijn![]()
oei oei als dat maar geen note gaat opleveren
![]()
![]()
@Disclaimer GARPJESmile, it's free therapy.![]()
Je bent @Disclaimer GARPJE vergetenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter tag je die lul anders krijg je een note.
En nee, heb het niet over Kree.
M’n betovergrootvader was een Duitser en Duitsers maken geen grappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bent @:DISCLAIMER GARPJE vergetenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef mario390 het volgende:
oh mann onze meiden 0:6 terug teg duitsland![]()
Ik dacht ik post als grapje een plaatje van een handgrasmaaier. Maar die dingen zijn net zo duur als een gewone elektrische zeg
Content creator![]()
BetovetendI'm surrounded by morons!
ik las betonnen grootvaderquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n betovergrootvader was een Duitser en Duitsers maken geen grappen.
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
NEIN Mijn Duitse roots maken ook geen grapjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n betovergrootvader was een Duitser en Duitsers maken geen grappen.
GarpersI'm surrounded by morons!
de grasmaaierquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ze gaan wel langer mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht ik post als grapje een plaatje van een handgrasmaaier. Maar die dingen zijn net zo duur als een gewone elektrische zegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Op de tieten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou je het ergens anders op willen?Content creator![]()
messen worden botquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, en kosten ook geen stroom. En die vallen ook niet uit.
moet je vervangen
lagers gaan kapot
etcThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: