dat vrouwmens is de grootste uitsteller van de eeuwquote:
zittend op de stoelquote:
tmi ik hoef niet te weten wat je allemaal gebruiktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook nog zo'n bal met riempje
dan kun je ook niet om hulp bellen
Ben niet zo'n koekjes eterquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aachener print eten![]()
Al vind ik ze niet lekker
ik kan ook gewoon 2 uur rijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tmi ik hoef niet te weten wat je allemaal gebruikt
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vrouwmens is de grootste uitsteller van de eeuw
Nou cijfer jezelf niet wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vrouwmens is de grootste uitsteller van de eeuw
laptop onder de vingers schuivenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Handen met tape aan tafel en dan moet ze typen met haar neus zeker?
Yes kan er bijna niet van slapen iddquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WaterfietsSteven
bijna 'mag' je weer waterfietsen![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zittend op de stoel
volledig in de ducttape
Jaaaa Gezelligquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon 2 uur rijden
om het uit te voeren
dan doet ze nog niksquote:
Zeg het haar maar!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Handen met tape aan tafel en dan moet ze typen met haar neus zeker?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa Gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je nog wat plantjes erin zetten en zo![]()
Schilderen
kijken naar de kleur muurverf
en
en
Mijn excel gedoe maken
Je vergeet de arretjescakequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa Gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je nog wat plantjes erin zetten en zo![]()
Schilderen
kijken naar de kleur muurverf
en
en
Mijn excel gedoe maken
je hebt een mac tochquote:
slecht gedrag wordt niet beloondquote:
Die mag ze meenemen voor mij. Ik had er een voor haar gemaakt die heeft ze niet eens meegenomenquote:
Nee nee, afgedaan.quote:
wat je moet doenquote:
voor een arretjescake zou ik het doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht gedrag wordt niet beloond
Kibi krijgt niks
kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch zo goed multitasken?
jaaaa alleen is de grasmaaier stuk!quote:
Maar dat zeggen wij hier nietquote:
je hebt mij er niet meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voor een arretjescake zou ik het doen
Ah dat is kak..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaa alleen is de grasmaaier stuk!
moet dus op zoek naar een andere
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat je moet doen
ik heb het niet over kunstjes op die stoel
ja en indirect ook mezelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt mij er niet mee
als je het niet doet
wel iemand anders![]()
quote:
https://www.marktplaats.n(...)ng-me339c-grasmaaierquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Kom maar brengen kan ie meteen uitgeprobeerd worden en als het niks is neem je hem weer meequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)ng-me339c-grasmaaier
kun je meteen hier koffie drinken
ik heb geen grasmaaier nodigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom maar brengen kan ie meteen uitgeprobeerd worden en als het niks is neem je hem weer mee
OF
je neemt de zitmaaier mee![]()
![]()
Is 10 min werk voor een handige man als @kree om te repareren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.
Kan het ook ff weer groeienquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
die kan nog niet eens zijn eigen tuin onderhoudenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is 10 min werk voor een handige man als @:kree om te repareren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |