Alles van de goede?quote:
Hey Paulquote:
tongetje tongetje waar ga je naar toequote:
quote:
Killem is een hele propere jongenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
OMG, jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij. @:loveislikeakiss @:MizzezAmy
nou nou nouquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Zal lang geleden zijn dat iemand hem jongen noemde gezien zijn ouderdom
Is Killem zo oud dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Die heeft zijn beste tijd toch al gehad danquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou nou nou
hij moet nog 20 jaar mee voor hij met pensioen mag
dus dan ben je pas op de helft
Ze zegt “jongen”.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Killem is een hele propere jongen
En toch ben jij nóg ouder!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit hier op het puntje van mijn stoelIk hou van katten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ik wil niet werken..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wil niet werken of je wil geen vakantie
Je bent zelfquote:
in vergelijking met jou misschienquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil niet werken..
[..]
Je bent zelf
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in vergelijking met jou misschien
ben blij als het weer eens regent want mijn neus is klaar met de plantenbukkake
Sowieso heb ik er wel wat voor over als het een leuk poesje is.quote:
Ik zeg toch dat LILAK hypoallergeen is??quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso heb ik er wel wat voor over als het een leuk poesje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |