Haaiquote:
Dat hoort er ook bij, nog even en het is al weer vakantiequote:
Nee maar die klopt niet meerquote:
Maar ik wil helemaal niet!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij, nog even en het is al weer vakantie
Je wil niet werken of je wil geen vakantiequote:
Dan wil swj het vast wel ff aanpassenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar die klopt niet meer
Het is sinds gisteren wel met sluitpost
Gaat vast goed komen, of..... hij doet het in een keer weer zonder sluitpostquote:
O dan waren ze naar mij gegaan, had ook geen invloed op de stand gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die sluitpost stopt de puntentelling wel gelijk, het is niet mee zo dat degene die toevallig als laatste had gepost voordat het slot erop ging honderden punten erbij krijgt.
Kan ook nog jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen, of..... hij doet het in een keer weer zonder sluitpost
Jammer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die sluitpost stopt de puntentelling wel gelijk, het is niet mee zo dat degene die toevallig als laatste had gepost voordat het slot erop ging honderden punten erbij krijgt.
Je weet het maar nooit, even in de stats gekeken, als SwJ dit niet had gedaan had je nu op de derde plaats gestanquote:
quote:
Nu moet Lovely hard aan de slag voor haar puntjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, even in de stats gekeken, als SwJ dit niet had gedaan had je nu op de derde plaats gestan
Ik moet zeggen vind dit veel eerlijker.
Ja, ze moet er wel wat voor doen nu en anders veel voor doen om 2de te blijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu moet Lovely hard aan de slag voor haar puntjes![]()
Is het ook, maar lapohunten is ook wel weer grappigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, even in de stats gekeken, als SwJ dit niet had gedaan had je nu op de derde plaats gestan
Ik moet zeggen vind dit veel eerlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |