dus jij hebt nog nooit wat van mij gehadquote:
Ik kreeg één push bericht van de reactie die een quote was als mij, maar vorige topic stond al dicht.quote:
en jij ondankbaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent echt SLECHT!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus jij hebt nog nooit wat van mij gehad
gezelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Truste bally b
Bij schoof denk ik altijd aan die kroeg in ernum
sommige mensen halen dat naar boven in mijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent echt SLECHT!!!!!!![]()
kan ik me goed voorstellen bij KBquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
sommige mensen halen dat naar boven in mij
Behalve van je voordeur als je gaat slapen.quote:
dat geheugen van jou hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zegt iemand die gewoon een arretjescake vergeet mee te nemen![]()
![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
sommige mensen halen dat naar boven in mij
wil je dat ff herhalen ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geheugen van jou he
heb je je al laten testen daarvoor ?
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga slapen zodat je morgen fit genoeg bent om hierheen te komen
![]()
ik ben bang dat dit station al gepasseerd isquote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geheugen van jou he
heb je je al laten testen daarvoor ?
ik denk dat het antwoord hetzelfde isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ik![]()
Ze komt morgen niet hierheen al is ze altijd welkom.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou dat maar gewoon vriendelijk vragen denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het antwoord hetzelfde is
wat is zinloos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
te ondankbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
te ondankbaar
Moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
of wat andersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:SwJ nu zijn tanden aan het poetsen zijn
Heeft ‘ie nog tanden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:SwJ nu zijn tanden aan het poetsen zijn
jij weet hoe SwJ eruit ziet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeii krijgen beelden hierbij die ik niet wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |