Beter tag je die lul anders krijg je een note.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide
al zal het 1 chemisch afval zijn
Je bent @Disclaimer GARPJE vergetenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter tag je die lul anders krijg je een note.
En nee, heb het niet over Kree.
M’n betovergrootvader was een Duitser en Duitsers maken geen grappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bent @:DISCLAIMER GARPJE vergeten
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef mario390 het volgende:
oh mann onze meiden 0:6 terug teg duitsland
ik las betonnen grootvaderquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n betovergrootvader was een Duitser en Duitsers maken geen grappen.
NEIN Mijn Duitse roots maken ook geen grapjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n betovergrootvader was een Duitser en Duitsers maken geen grappen.
de grasmaaierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Maar ze gaan wel langer mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht ik post als grapje een plaatje van een handgrasmaaier. Maar die dingen zijn net zo duur als een gewone elektrische zeg
Op de tieten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou je het ergens anders op willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |