Het is je vergevenquote:
nee maar wel met het elektrische draadjesdingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan kom je er niet meer doorheen met de grasmaaier.
Moet je alles knippen met de grasschaar vind ik nog kutter.
Als jij een doneer actie op touw zet op FOK!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of wordt het tijd voor kunstgras?
welkom to the real worldquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als jij een doneer actie op touw zet op FOK!![]()
![]()
Ben blut nu ik huiseigenaar ben![]()
ik heb veel klaver en paardenbloemen staan (waar ooit gras was )quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
toekomstige tuin ga ik gewoon iets van klaver planten ofzo, dat groeit niet hoog
Beter dan: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht ik pak nog evend e bestellingen in want heb morgen geen tijd
eentje gaat naar chattahoochee
wie verzint dit
dan stop ik met schrijven na llanfair en dan moeten ze het maar uitvogelenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter dan: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Is niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan stop ik met schrijven na llanfair en dan moeten ze het maar uitvogelen
quote:Meestal wordt de naam afgekort tot Llanfair PG of Llanfairpwll onder Welshmen. Dat is genoeg om hem te onderscheiden van andere plaatsnamen die met Llanfair beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |