Dat valt helaas zeker niet uit te sluiten.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:40 schreef Halcon het volgende:
Brussel... dat zal wel weer rellen worden dan
Als ik het zo lees zijn beide lezingen nog mogelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 20:46 schreef Lenny77 het volgende:
Dus wacht, ze achtervolgden een kind op de step?? Zo lees ik het artikel toch?
Het was niet per ongeluk tijdens een achtervolging van iemand anders?
2.1km als ik even op maps kijk..quote:Op maandag 2 juni 2025 20:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zijn beide lezingen nog mogelijk
Dat kan ik me ook amper voorstellen. Dit is toch een overstekend kind geweest terwijl de flikken achter een ander aan gingen?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
2.1km als ik even op maps kijk..
Ben benieuwd..
Maar waarom zou je zelfs een achtervolging inzetten met de auto achter een kind van 12j met een step![]()
Dan moet dat manneke toch iets wreed mis gedaan hebben?
Ik denk het eerste.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook amper voorstellen. Dit is toch een overstekend kind geweest terwijl de flikken achter een ander aan gingen?
Of het was een naar beginnend terroristje die er uitziet als 18 op een opgevoerde electrieken autoped, dan valt daar nog een boompje over op te zetten hoe dat nou weer zo uit de klauwen loopt.
Voegt ook lekker veel toe.quote:Het ongeval gebeurde om 18.50 uur. Het slachtoffer werd onder mug-begeleiding overgebracht naar het ziekenhuis
Als ik op de foto van HLN.be kijk, dan ligt die step midden op een grasveldje. Niet echt de plek waar je oversteekt.... HLN schrijft ook dat de politie wel degelijk achter de jongen op de step aan zat.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook amper voorstellen. Dit is toch een overstekend kind geweest terwijl de flikken achter een ander aan gingen?
Of het was een naar beginnend terroristje die er uitziet als 18 op een opgevoerde electrieken autoped, dan valt daar nog een boompje over op te zetten hoe dat nou weer zo uit de klauwen loopt.
quote:De politie achtervolgde wel degelijk de jongen toen het ongeluk gebeurde. Dat zeggen meerdere bronnen aan onze redactie.
Kan van alles zijn. Die twee dingen, maar ook misschien iets bij zich gehad dat lijkt op een wapen of zelfs een wapen is. Misschien verkeersovertredingen. Als 'ie gewoon was gestopt, was een gemiddelde 12-jarige wel zou doen, dan zou het niet zo uit de hand zijn gelopen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat kan de reden zijn, zaken als winkeldiefstal, vandalisme etc. ?
quote:
quote:
Een politieachtervolging voor zoiets is wel een beetje heftig hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:09 schreef proud_mami het volgende:
https://www.hln.be/brusse(...)ok-agenten~a8fccdb9/
Kind reed volgens deze bron op een elektrische step en dan mag in België pas vanaf 16 jaar en daarom werd de tiener achtervolgd.
Waarom stopt 'ie dan niet gewoon?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Een politieachtervolging voor zoiets is wel een beetje heftig hoor.
Was het een jongen van buitenlandse komaf dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:40 schreef Halcon het volgende:
Brussel... dat zal wel weer rellen worden dan
Ander artikel, anderhalve week geleden, ook in Brussel.quote:Brusselse politie plukt step van de weg die 106 km/uur kan
De politie in Brussel heeft bij een controle een elektrische step in beslag genomen die 106 kilometer per uur kan. De maximaal toegestane snelheid is in België 25 kilometer per uur, net als in Nederland. De controle vond plaats in het centrum van de hoofdstad. De politie nam in totaal twintig steps in beslag die harder konden dan toegestaan.
Sommige bestuurders riskeren zware boetes, schrijft VRT Nieuws. Het is niet bekend hoe hoog die zullen zijn. Steps waarvan de maximumsnelheid naar 25 kilometer per uur kan worden teruggebracht, mogen na een technische controle terug naar de eigenaars.
Het Belgische verkeersveiligheidsinstituut Vias registreerde vorig jaar 1825 ongelukken met steps waarbij iemand gewond raakte of om het leven kwam. 541 daarvan vonden plaats in Brussel. Een groot deel van de bevolking bleek niet te weten dat je minimaal 16 jaar moet zijn om op een elektrische step te rijden en dat het verboden is om een passagier mee te nemen.
106 km per uur .... wtf ....quote:Op maandag 2 juni 2025 22:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ander artikel, anderhalve week geleden, ook in Brussel.
Het zou me niet verbazen dat ....
Misschien wel 2 ... of 3 ....quote:
quote:Een groot deel van de bevolking bleek niet te weten dat je minimaal 16 jaar moet zijn om op een elektrische step te rijden en dat het verboden is om een passagier mee te nemen.
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Wie bereid is om weg te steppen van de politie moet ook bereid zijn om te sterven
quote:
De MUG rijdt achter de ambulance aan indien er grote kans is.op reanimatie. In Nederland heb je bij een reanimatie twee ambulances. In België een ambulance en de MUG (medische urgentie groep). De MUG vervoert alleen materialen. Het is een soort caddy auto.quote:
On-topic: 106quote:One little step for young men, one giant chase for cop#s^<kraak>
Ja man, kinderen van 12 met nog niet ontwikkelde hersenen dienen doodgereden te worden, ongeacht de zwaarte van hun... Ehm.. overtreding? Misdrijf? We weten niet eens wat dat joch heeft misdaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Wie bereid is om weg te steppen van de politie moet ook bereid zijn om te sterven
Als kinderen van 12 met 106 km/h door hartje Brussel scheuren, zijn zij zelf de moordmachine. Daar staat op dat moment leeftijd even helemaal los van.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja man, kinderen van 12 met nog niet ontwikkelde hersenen dienen doodgereden te worden, ongeacht de zwaarte van hun... Ehm.. overtreding? Misdrijf? We weten niet eens wat dat joch heeft misdaan.
Waar haal je vandaan dat de step van dat joch 106km p/u ging? Dat is toch een losstaand nieuwsbericht dat iemand hier plaatste?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Als kinderen van 12 met 106 km/h door hartje Brussel scheuren, zijn zij zelf de moordmachine. Daar staat op dat moment leeftijd even helemaal los van.
Step Yo Game Up!!!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou dat, gezien de recente inbeslagnames (20 stuks, eind mei), zeker niet zomaar uit willen sluiten. Maar ik wil ook niet vooruitlopen op het onderzoek.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat de step van dat joch 106km p/u ging? Dat is toch een losstaand nieuwsbericht dat iemand hier plaatste?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zou dat, gezien de recente inbeslagnames (20 stuks, eind mei), zeker niet zomaar uit willen sluiten. Maar ik wil ook niet vooruitlopen op het onderzoek.
Wat we al wel weten is dat de politie de step achtervolgde. Met max 25 km/h was er echt geen dode te betreuren geweest.
Now you do the math ...
van HLNquote:“Politiewagen naderde in volle vaart”
Een jongere die in de buurt woont en in het park was met enkele vrienden, zag hoe een politievoertuig aan hoge snelheid een jongen op een step achtervolgde. “Ik zat op een bankje in het park toen ik een politiewagen in volle vaart hoorde naderen. Ik keek op en zag hoe de politiewagen de step langs achter raakte. De ziekenwagen was snel ter plaatse en ik zag hoe ze de jongen een halfuur hebben gereanimeerd. Nadien is hij meegenomen door de ziekenwagen. De politie stuurde iedereen in de buurt weg en vroeg om geen foto’s te maken.”
Het alternatief zou het niet achtervolgen zijn waardoor dit soort criminelen op steps of scooters vogelvrij zijn. We moeten de schuldvraag, wat mij betreft, bij dit soort zaken ook niet omkeren; de oorzaak van de dood van deze jongen is het niet stoppen voor de politie.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Een politieachtervolging voor zoiets is wel een beetje heftig hoor.
quote:De tweewieler haalt deze snelheid mede dankzij een karttrucje. Door te bukken ben je als object dat tegen de lucht duwt een stuk kleiner. Daardoor is er minder luchtweerstand dan wanneer je rechtop staat en snijd je dus makkelijker door de wind. Goed idee dus - maar neem verder vooral geen voorbeeld aan deze man.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 2 juni 2025 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was het een jongen van buitenlandse komaf dan?
Dat lijkt mij namelijk de enige aanleiding tot eventuele rellen.quote:
Mij ook, dus de vraag was ook een logische. Wat mij betreft, dan toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt mij namelijk de enige aanleiding tot eventuele rellen.
quote:
quote:Het parket meldt dinsdag dat de jongen zich met een step voortbewoog toen de politie hem wilde controleren. “De jongere sloeg op de vlucht, waarna een achtervolging werd ingezet.” Volgens onze informatie zat er nog iemand bij hem achterop de step. Het zou mogelijk de reden kunnen zijn waarom de politie hem wilde controleren. Fabian was ook te jong om met de step te rijden (voor een elektrische step moet je 16 jaar zijn, red.).
https://www.gva.be/regio/(...)vangen/69873833.html
Soooo... ik vind dat die motoragenten hier in dit filmpje (gaat dus niet over het 12 jarige jochie) nog héél veel geduld hadden, ik had hem al lang een duw gegeven. Wat een idiootquote:Op dinsdag 3 juni 2025 04:52 schreef r_one het volgende:
Even voor de beeldvorming, een E-step met 100 km/h (niet het joch in kwestie):
Bekijk deze YouTube-video
https://topgear.nl/video/(...)nappen-motoragenten/
[..]
Idd.quote:
Ik denk dat het jochie gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd was, helaas. Een 12 jarige op een step achtervolgen met een auto lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:46 schreef Lenny77 het volgende:
Overval, moord etc. genoeg redenen te bedenken die tegenwoordig plausibel zijn voor kinderen van die leeftijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:46 schreef Lenny77 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het jochie gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd was, helaas. Een 12 jarige op een step achtervolgen met een auto lijkt me wat overdreven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Overval, moord etc. genoeg redenen te bedenken die tegenwoordig plausibel zijn voor kinderen van die leeftijd.
Hij vervoerde een passagier achterop de step. Die kan gerust 20 zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
In de grote stad zie ook regelmatig piepjonge kinderen (als in onder de 10) op zo'n electrische step door het drukke stadsverkeer razen, niet zelden met zijn tweetjes erop
Uiteindelijk doen ze dat ook (op 2:19); op hoge snelheid is dat niet verantwoord (tenzij levensgevaar voor andere weggebruikers of publiek in geding is).quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Soooo... ik vind dat die motoragenten hier in dit filmpje (gaat dus niet over het 12 jarige jochie) nog héél veel geduld hadden, ik had hem al lang een duw gegeven. Wat een idioot![]()
Er komt (zie hierboven) steeds meer info boven water: joch, Moldavië, was nog 11, met passagier, vluchtte bij staande houding, Voeg daar maar gerust aan toe: onverzekerd, onverantwoord rijgedrag, hoge snelheid (hoe hoog zal het onderzoek moeten uitwijzen maar wel zo hoog dat de politie ook op hoge snelheid moest achtervolgen), schijt aan alles en iedereen.quote:Benieuwd naar de resultaten van het onderzoek in België.
Dat hangt maar helemaal af van de gevaarzetting die dat joch (op zijn vlucht voor de politie) zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het jochie gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd was, helaas. Een 12 jarige op een step achtervolgen met een auto lijkt me wat overdreven.
Het zijn allemaal buitenlanders in België.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was het een jongen van buitenlandse komaf dan?
Een elektrische step is verboden voor kinderen onder de 16. In de media wordt nu gesuggereerd dat de politie mensen die een staande houding ontvluchten maar moet laat gaan of op de fiets moet achtervolgen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat kan de reden zijn, zaken als winkeldiefstal, vandalisme etc. ?
Met meer dan één persoon op de step ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een elektrische step is verboden voor kinderen onder de 16. In de media wordt nu gesuggereerd dat de politie mensen die een staande houding ontvluchten maar moet laat gaan of op de fiets moet achtervolgen.
quote:
Tsja. Elf jaar terwijl je 16 moet zijn, nog iemand achterop terwijl dat niet mag en niet stoppen voor de politie... Gelukkig voor de winkeliers in Brussel dat het slachtoffer uit Moldavië komt.quote:“Wij begrijpen niet waarom hij achtervolgd werd. Hij was gewoon samen met zijn vrienden.”
Precies. Politie moet de boel allemaal maar de boel laten. Totdat zo iemand onverzekerd iemand ongelukkig rijdt. Dan is het "mijn naam is Haas"....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Uiteindelijk doen ze dat ook (op 2:19); op hoge snelheid is dat niet verantwoord (tenzij levensgevaar voor andere weggebruikers of publiek in geding is).
[..]
Er komt (zie hierboven) steeds meer info boven water: joch, Moldavië, was nog 11, met passagier, vluchtte bij staande houding, Voeg daar maar gerust aan toe: onverzekerd, onverantwoord rijgedrag, hoge snelheid (hoe hoog zal het onderzoek moeten uitwijzen maar wel zo hoog dat de politie ook op hoge snelheid moest achtervolgen), schijt aan alles en iedereen.
En dan ben je 12 11 en ben je zielig ..... uhuh![]()
En ook dán nog was het "zo'n lieve jongen" ....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Politie moet de boel allemaal maar de boel laten. Totdat zo iemand onverzekerd iemand ongelukkig rijdt. Dan is het "mijn naam is Haas"....
Dat ze een jong kereltje achtervolgen snap ik wel. Iets met opvoeding en respect bijbrengen. Leren dat ze gewoon moeten luisteren als de politie zegt dat je moet stoppen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
2.1km als ik even op maps kijk..
Ben benieuwd..
Maar waarom zou je zelfs een achtervolging inzetten met de auto achter een kind van 12j met een step![]()
Dan moet dat manneke toch iets wreed mis gedaan hebben?
Aan wie ligt dat dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:19 schreef Kamelenteen het volgende:
Alleen dat het tot deze afloop leidt is gewoon te zot voor woorden.
Ik was er niet bij, dus weet het niet.quote:
Ja. Nadat .....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:43 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dus weet het niet.
Maar als ik het goed begreep is de politieauto toch op het joch gebotst ofzo?
Dat ze hem achtervolgen is begrijpelijk, maar je zou als agent ook moeten begrijpen dat een vluchtend kind op een step een enorm risico geeft op brokken. De achtervolging en het staande houden van een random kutkind weegt toch niet op tegen de risico's zou je denken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat ze een jong kereltje achtervolgen snap ik wel. Iets met opvoeding en respect bijbrengen. Leren dat ze gewoon moeten luisteren als de politie zegt dat je moet stoppen.
Alleen dat het tot deze afloop leidt is gewoon te zot voor woorden. Dieptriest dat dit jochie het leven heeft moeten laten
Klopt. Beter hadden ze ‘m als ongeleid projectiel rond laten racen op z’n onschuldige “stepje”.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat ze hem achtervolgen is begrijpelijk, maar je zou als agent ook moeten begrijpen dat een vluchtend kind op een step een enorm risico geeft op brokken. De achtervolging en het staande houden van een random kutkind weegt toch niet op tegen de risico's zou je denken.
Nadat het jochie ervandoor ging ja. Maar dan nog is me niet bekend wat de reden is van de botsing. Remde het joch plots? Ligt de schuld bij de politieauto en heeft die bijv te agressief de achtervolging ingezet?quote:
Als hij gewoon was blijven staan toen dat gevorderd werd, had jij je hoofd hier niet over hoeven breken. Het is nou niet dat ze met scherp op dat kind hebben geschoten of à la Carmageddon hem even lekker tot gort hebben gereden ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 01:10 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nadat het jochie ervandoor ging ja. Maar dan nog is me niet bekend wat de reden is van de botsing. Remde het joch plots? Ligt de schuld bij de politieauto en heeft die bijv te agressief de achtervolging ingezet?
Rip kind
Dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat een politieauto tegen het kereltje had moeten botsen en misschien wel wat meer voorzichtigheid in acht had mogen nemen. Zeker als het om een kind gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 01:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Als hij gewoon was blijven staan toen dat gevorderd werd, had jij je hoofd hier niet over hoeven breken. Het is nou niet dat ze met scherp op dat kind hebben geschoten of à la Carmageddon hem even lekker tot gort hebben gereden ofzo.
Dat is een aanname..misschien reed het joch wel gewoon heel beheerst voordat de politie m besloot staande te houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt. Beter hadden ze ‘m als ongeleid projectiel rond laten racen op z’n onschuldige “stepje”.
Dan had hij ook heel beheerst kunnen stoppen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 01:57 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat is een aanname..misschien reed het joch wel gewoon heel beheerst voordat de politie m besloot staande te houden.
dat laatste is toch wel duidelijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:41 schreef mrPanerai het volgende:
samenvatting:
-Kind van bijna 12 op step van de ouders dit hij had genomen om te spelen
-step kan 45 maar zou begrenst worden op 25 als de kleine ermee speelde
-stond samen met een vriendje op de step
-wou niet stoppen toen de politie dat aanmaande en ging op de vlucht
-werd uiteindelijk in het park aangereden en stierf later aan z'n verwondingen
- naam Fabian met Moldavische roots.
dit is de enige foto die werd vrijgegeven door de familie. Lijkt wel erg jong voor een bijna 12-jarige, of zo de familie wat willen framen door een oude foto vrij te geven en zo de indruk te geven dat hij wel erg onschuldig is.
[ afbeelding ]
• Waar zijn de agenten?quote:De familie blijft met veel vragen achter. „Mijn broer was een goeie gast, hij genoot van het leven”, zegt de broer van Fabian in gesprek met Het Laatste Nieuws. „We kunnen dit echt niet bevatten. Wat is daar echt gebeurd? Waar zijn de agenten die dit gedaan hebben?”
Volgens zijn broer wilde Fabian zijn step uitproberen in het park. „Hij reed niet op het trottoir en deed niks verkeerd. Hij was alleen in het park, gewoon om een beetje te spelen”, zegt zijn broer. „Ja, die step kan tot 45 kilometer per uur rijden. Maar we kennen de risico’s maar al te goed. Er zit een begrenzer op. Als mijn broertje ermee naar buiten ging, begrensden we hem altijd, zodat je niet harder dan 25 kilometer per uur kan.”
100% dit dus. Alles wordt er weer aan de haren bijgesleept om zelf maar geen verantwoordelijkheid te moeten nemen. Intens triest dat het jongetje overlijd natuurlijk. Maar hier gaat al zoveel mis voordat het überhaupt zo ver kwam, dat deze familie even goed bij zichzelf te rade mag gaan waarom the fuck ze hun kind sowieso al allerlei illegale dingen laten doen. Opvoeden is een kunst die maar weinig mensen beheersen blijkt hier maar weer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste is toch wel duidelijk
[..]
• Waar zijn de agenten?
euh nou zoals iedereen weet volgt er een onderzoek en worden deze agenten bewust weg gehouden van de media en ook familie van het slachtoffer.
Net als dat voor jullie familie ook kan, maar jullie zoeken de media.
• uitproberen?
maar jullie begrensden hem altijd?
waarom was het dan uitproberen? hij reed er al vaker op.
of was het de eerste keer dat hij er mee in het park was. waar was hij dan die andere keren dat jullie de step begrensden als hij er op weg ging?
We kenden de risico's en toch lieten we een jongen van 11 op een step die op 25 km begrenst is (zou zijn) rijden.
Hoe was hij bij het park gekomen?
• goeie gast
alleen jammer genoeg wel met een familie die vonden dat de regels en wetten voor deze step niet voor deze goeie gast gelden.
Om mijn eigen vraag dan maar te beantwoorden ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:18 schreef roos94 het volgende:
Waarom spreekt men hier van een 12jarige jongen terwijl alle bronnen online een 11 jarige jongen bespreken
hierdoor is in eerste instantie in het nieuws gekomen dat hij 12 was.quote:Fabian zou over anderhalve week 12 jaar oud worden. „Mijn ouders zijn kapot, ze zijn niet aanspreekbaar. Het verlies is niet te beschrijven”, aldus de broer.
En een foto van een (+-) 8-jarigequote:Op woensdag 4 juni 2025 10:18 schreef roos94 het volgende:
Waarom spreekt men hier van een 12jarige jongen terwijl alle bronnen online een 11 jarige jongen bespreken
en jammer genoeg vanwege zijn leeftijd alleen de boete van 320 voor het opvoeren van de fatbike.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:34 schreef SuperNeger het volgende:
Zag laatst ook een filmpje van de Nederlandse politie waar een kind van 12 een stopteken krijgt en er vandoor gaat en later ten val komt.
En ook nog een auto aanrijden. Gelukkig zag de politie het anders kreeg je als automobilist nog de schuld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jammer genoeg vanwege zijn leeftijd alleen de boete van 320 voor het opvoeren van de fatbike.
110 van niet tonen ID, 320 negeren stopteken, 190 rijden op de stoep (voetgangersgebied)
die had hij er gewoon bij mogen krijgen.
Niet opvolgen aanwijzing is een beetje dubbel als die er ook bij was gekomen, want ik vind dat ook negeren stopteken.
precies. dat de automobiliste het er bij wil laten is voor hem ook al een gelukje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:42 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En ook nog een auto aanrijden. Gelukkig zag de politie het anders kreeg je als automobilist nog de schuld.
Ja dat jong wordt op zoveel manieren gematst en nog steeds het slachtoffer spelen. Kan me ook een mooie voorstelling maken hoe die gesprekken thuis zouden gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. dat de automobiliste het er bij wil laten is voor hem ook al een gelukje.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Om mijn eigen vraag dan maar te beantwoorden ....De Rabobank. Het is allemaal de schuld van de Rabobank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:34 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
De Rabobank. Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |