Dat weet ik nietquote:Op maandag 2 juni 2025 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was het een jongen van buitenlandse komaf dan?
Dat lijkt mij namelijk de enige aanleiding tot eventuele rellen.quote:
Mij ook, dus de vraag was ook een logische. Wat mij betreft, dan toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt mij namelijk de enige aanleiding tot eventuele rellen.
quote:
quote:Het parket meldt dinsdag dat de jongen zich met een step voortbewoog toen de politie hem wilde controleren. “De jongere sloeg op de vlucht, waarna een achtervolging werd ingezet.” Volgens onze informatie zat er nog iemand bij hem achterop de step. Het zou mogelijk de reden kunnen zijn waarom de politie hem wilde controleren. Fabian was ook te jong om met de step te rijden (voor een elektrische step moet je 16 jaar zijn, red.).
https://www.gva.be/regio/(...)vangen/69873833.html
Soooo... ik vind dat die motoragenten hier in dit filmpje (gaat dus niet over het 12 jarige jochie) nog héél veel geduld hadden, ik had hem al lang een duw gegeven. Wat een idiootquote:Op dinsdag 3 juni 2025 04:52 schreef r_one het volgende:
Even voor de beeldvorming, een E-step met 100 km/h (niet het joch in kwestie):
Bekijk deze YouTube-video
https://topgear.nl/video/(...)nappen-motoragenten/
[..]
Idd.quote:
Ik denk dat het jochie gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd was, helaas. Een 12 jarige op een step achtervolgen met een auto lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:46 schreef Lenny77 het volgende:
Dus wacht, ze achtervolgden een kind op de step?? Zo lees ik het artikel toch?
Het was niet per ongeluk tijdens een achtervolging van iemand anders?
Overval, moord etc. genoeg redenen te bedenken die tegenwoordig plausibel zijn voor kinderen van die leeftijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:46 schreef Lenny77 het volgende:
Dus wacht, ze achtervolgden een kind op de step?? Zo lees ik het artikel toch?
Het was niet per ongeluk tijdens een achtervolging van iemand anders?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het jochie gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd was, helaas. Een 12 jarige op een step achtervolgen met een auto lijkt me wat overdreven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Overval, moord etc. genoeg redenen te bedenken die tegenwoordig plausibel zijn voor kinderen van die leeftijd.
Hij vervoerde een passagier achterop de step. Die kan gerust 20 zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
In de grote stad zie ook regelmatig piepjonge kinderen (als in onder de 10) op zo'n electrische step door het drukke stadsverkeer razen, niet zelden met zijn tweetjes erop
Uiteindelijk doen ze dat ook (op 2:19); op hoge snelheid is dat niet verantwoord (tenzij levensgevaar voor andere weggebruikers of publiek in geding is).quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Soooo... ik vind dat die motoragenten hier in dit filmpje (gaat dus niet over het 12 jarige jochie) nog héél veel geduld hadden, ik had hem al lang een duw gegeven. Wat een idioot![]()
Er komt (zie hierboven) steeds meer info boven water: joch, Moldavië, was nog 11, met passagier, vluchtte bij staande houding, Voeg daar maar gerust aan toe: onverzekerd, onverantwoord rijgedrag, hoge snelheid (hoe hoog zal het onderzoek moeten uitwijzen maar wel zo hoog dat de politie ook op hoge snelheid moest achtervolgen), schijt aan alles en iedereen.quote:Benieuwd naar de resultaten van het onderzoek in België.
Dat hangt maar helemaal af van de gevaarzetting die dat joch (op zijn vlucht voor de politie) zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het jochie gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd was, helaas. Een 12 jarige op een step achtervolgen met een auto lijkt me wat overdreven.
Het zijn allemaal buitenlanders in België.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was het een jongen van buitenlandse komaf dan?
Een elektrische step is verboden voor kinderen onder de 16. In de media wordt nu gesuggereerd dat de politie mensen die een staande houding ontvluchten maar moet laat gaan of op de fiets moet achtervolgen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat kan de reden zijn, zaken als winkeldiefstal, vandalisme etc. ?
Met meer dan één persoon op de step ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een elektrische step is verboden voor kinderen onder de 16. In de media wordt nu gesuggereerd dat de politie mensen die een staande houding ontvluchten maar moet laat gaan of op de fiets moet achtervolgen.
quote:
Tsja. Elf jaar terwijl je 16 moet zijn, nog iemand achterop terwijl dat niet mag en niet stoppen voor de politie... Gelukkig voor de winkeliers in Brussel dat het slachtoffer uit Moldavië komt.quote:“Wij begrijpen niet waarom hij achtervolgd werd. Hij was gewoon samen met zijn vrienden.”
Precies. Politie moet de boel allemaal maar de boel laten. Totdat zo iemand onverzekerd iemand ongelukkig rijdt. Dan is het "mijn naam is Haas"....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Uiteindelijk doen ze dat ook (op 2:19); op hoge snelheid is dat niet verantwoord (tenzij levensgevaar voor andere weggebruikers of publiek in geding is).
[..]
Er komt (zie hierboven) steeds meer info boven water: joch, Moldavië, was nog 11, met passagier, vluchtte bij staande houding, Voeg daar maar gerust aan toe: onverzekerd, onverantwoord rijgedrag, hoge snelheid (hoe hoog zal het onderzoek moeten uitwijzen maar wel zo hoog dat de politie ook op hoge snelheid moest achtervolgen), schijt aan alles en iedereen.
En dan ben je 12 11 en ben je zielig ..... uhuh![]()
En ook dán nog was het "zo'n lieve jongen" ....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Politie moet de boel allemaal maar de boel laten. Totdat zo iemand onverzekerd iemand ongelukkig rijdt. Dan is het "mijn naam is Haas"....
Dat ze een jong kereltje achtervolgen snap ik wel. Iets met opvoeding en respect bijbrengen. Leren dat ze gewoon moeten luisteren als de politie zegt dat je moet stoppen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
2.1km als ik even op maps kijk..
Ben benieuwd..
Maar waarom zou je zelfs een achtervolging inzetten met de auto achter een kind van 12j met een step![]()
Dan moet dat manneke toch iets wreed mis gedaan hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |