Ik weet het niet, maar wat mensen zeggen die in een gewelddadige dictatuur leven en wat ze echt vinden daar zit soms wel wat ruimte tussen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heb je de indruk dat de bevolking tegen is? Als dat zo zou zijn zou men niet met een Russische vlag om het hoofd gewikkeld juichend naar het front rennen. Pas als men daar is is men ineens niet zo enthousiast meer.
En de burgers hebben behalve inflatie en andere economische shit en vertragingen op het vliegveld weinig last van de oorlog omdat Oekraïne de burgers ontziet. Dus waarom zouden ze tegen zijn?
Dat zal best. Maar ik zie nergens protesten ontstaan. Geen interne sabotage. Niks. De Russen dragen braaf hun steentje bij. En als je denkt dat dat komt doordat de Russische overheid alles goed in de gaten houdt heb ik nog wel een container met drones voor je.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wat mensen zeggen die in een gewelddadige dictatuur leven en wat ze echt vinden daar zit soms wel wat ruimte tussen.
Oorlogsmisdaad.quote:🔞❗️Sumy was hit by a long-range MLRS with cluster munitions. 4 arrivals were recorded in different areas.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1929802927389937860
Aggregaat... Ook het Russische leger is gewoon zelfvoorzienend hoor mbt stroom. Die zijn echt niet afhankelijk van de "walspanning".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Ulx het volgende:
De Russen gebruiken nogal wat huis- tuin- en keukenspul, dat is al sinds 2022 bekend. Dus last gaan ze er zeker van krijgen, al is het maar doordat ze hun telefoons/radio's niet kunnen opladen.
Daar hebben ze het civiele stroomnet niet voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef MaxMark het volgende:
Maar dat zei ik toch ook niet? Het maakt de communicatie van de Russen ter plaatse er ongetwijfeld niet makkelijker op = meer kans.
Kom jij wel eens buiten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russen gebruiken nogal wat huis- tuin- en keukenspul, dat is al sinds 2022 bekend. Dus last gaan ze er zeker van krijgen, al is het maar doordat ze hun telefoons/radio's niet kunnen opladen.
Het begint nu zelfs de lickspittles van de GOP op te vallen dat Trump wel erg veel waardering voor de Russen toont.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqovvtkoqk2y
Its remarkable how protective Trump is being of Russia. Now Speaker Johnson has publicly admitted that he wants the toughest possible sanctions on Russia. The Senate has a strong majority in favor. However, Trump refuses to act. https://nypost.com/2025/0(...)-strongly-as-we-can/
Een powerbank van 100 piek kun je al een V8 mee starten en je telefoon 500x mee opladen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:00 schreef Ulx het volgende:
Ik waardeer jullie vertrouwen in de uitrusting van het Russische leger. Ik heb daarover gewoon mijn twijfels.
Het is anecdotal, maar dit is wat de bekende gevluchte russen zelf zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe weet je hun eerlijke mening zo zeker?
Weinig mensen zijn echt eerlijk lijkt me, plus mensen zijn in het algemeen heel gevoelig voor groepspsychologie en absorberen wat hun sociale omgeving vindt of wat ze denken dat hun sociale omgeving van ze verwacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Het is anecdotal, maar dit is wat de bekende gevluchte russen zelf zeggen.
Natuurlijk is de kremlin propaganda ook alweer 3,5 jaar bezig.
Dat is een leuke verklaring, maat wat maakt het uit als het effect is dat ze meewerken aan wat Poetin doet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weinig mensen zijn echt eerlijk lijkt me, plus mensen zijn in het algemeen heel gevoelig voor groepspsychologie en absorberen wat hun sociale omgeving vindt of wat ze denken dat hun sociale omgeving van ze verwacht.
Effectief niet veel, maar Poetin en de Russische autocratie wegzetten als 'dit is wat de Russen nu eenmaal willen' is ook niet zo productief en het is maar de vraag of het echt zo is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een leuke verklaring, maat wat maakt het uit als het effect is dat ze meewerken aan wat Poetin doet?
Indrukwekkende aantallen.quote:🇺🇦🐝🦅 Ukraine plans to produce 2.5 million drones in 2025. This is two and a half times more than in 2024, when about a million drones were produced, - Bloomberg
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1929826281744429130
Pak een spiegel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een leuke verklaring, maat wat maakt het uit als het effect is dat ze meewerken aan wat Poetin doet?
Als ze allemaal op hobbelpaarden en in Fred Flinstone vrachtwagens reden zaten ze niet voor het 3e jaar langzaam kleine stukjes terrein af te snoepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:00 schreef Ulx het volgende:
Ik waardeer jullie vertrouwen in de uitrusting van het Russische leger. Ik heb daarover gewoon mijn twijfels.
Het is toch niet relevant voor de oorlog? Feit is dat Russen Poetin helpen door hem niet tegen te werken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Effectief niet veel, maar Poetin en de Russische autocratie wegzetten als 'dit is wat de Russen nu eenmaal willen' is ook niet zo productief en het is maar de vraag of het echt zo is.
Feit is dat mensen nogal gevoelig zijn voor propaganda leugens zolang de media maar lang genoeg onzin herhalen geloven grote groepen geindoctrneerden deze onzin. En zelfs in dit topic slingeren recalcitranten rond die hier deze door iedereen verfieerbare leugens mogen blijven verspreiden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is toch niet relevant voor de oorlog? Feit is dat Russen Poetin helpen door hem niet tegen te werken.
Kun je leuke oorzaken voor zoeken, maar daar hebben de slachtoffers in Sumy weinig aan.
Tuurlijk, het is allemaal koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weinig mensen zijn echt eerlijk lijkt me, plus mensen zijn in het algemeen heel gevoelig voor groepspsychologie en absorberen wat hun sociale omgeving vindt of wat ze denken dat hun sociale omgeving van ze verwacht.
JC wtf? Echt, iedere dag weer beelden waar je met je ogen bij staat te knipperen. Wat een land. Man man man.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:48 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik snap wel dat de Oekraïners niet onder dit bewind willen leven en liever tot de dood doorvechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |