Ben jij voetbalmodquote:
Dit soort lullige potjes verdienen geen mooie OP's.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij voetbalmodWaarom zo cynisch ipv een WK-Topic te maken eventueel met de kwallificatie-poule als begin?
Deze OP is ok, maar wel erg karig.
Maak je verder wel uitgebreide, actuele en mooie OP's ? Verder weet je nooit van te voren of het een lullig potje is. Nederland-Cyprus in 1987 werd legendarisch..............quote:Op maandag 2 juni 2025 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit soort lullige potjes verdienen geen mooie OP's.
Graag gedaan.
Oh ja wel hoor, dan reageert er ook geen hond op.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak je verder wel uitgebreide, actuele en mooie OP's ?
Ja, jammer. Was ooit wel anders.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, dan reageert er ook geen hond op.
Ik kijk zoveel mogelijk van het Nederlands Elftal hoorquote:Op maandag 2 juni 2025 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij voetbalmodWaarom zo cynisch ipv een WK-Topic te maken eventueel met de kwallificatie-poule als begin?
Deze OP is ok, maar wel erg karig.
Ik lees altijd de OP.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, dan reageert er ook geen hond op.
Een groot applaus, geen minuut stilte @DombohetOlifantje1quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:55 schreef tong80 het volgende:
De KNVB staat komende dinsdag voor de aftrap van het WK-kwalificatieduel van Oranje met Malta stil bij het overlijden van Leo Beenhakker en Nol de Ruiter.
Spelers, coaches en supporters willen beide oud-trainers herdenken met een groot applaus in de Euroborg, het stadion van FC Groningen.
Beenhakker overleed op 10 april op 82-jarige leeftijd. Hij coachte het Nederlands elftal tweemaal. Beenhakker slaagde er niet in Oranje naar het WK van 1986 in Mexico te leiden en werd met het Nederlands elftal in de achtste finales van het WK van 1990 door Duitsland uitgeschakeld.
De Ruiter overleed op 21 mei op 85-jarige leeftijd. Hij was de assistent van bondscoach Rinus Michels op het door Oranje gewonnen EK van 1988.
https://www.ad.nl/voetbal(...)egen-malta~a79f3502/
Een minuut stilte lijkt vaak een half uur. Het ius dan moeilijk om niet te denken wanneer stopt de minuut. Bij applaus kun je ongegeneerd je gang gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een groot applaus, geen minuut stilte @:DombohetOlifantje1
Je moet de tegenstander nooit onderschatten.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:42 schreef Evangelion het volgende:
Je opstelling voor Malta thuis geheim houden
Dat is jouw wens of is dat gezegd want lees het nergens terug? Vind 27 minuten persconferentie terugluisteren wel erg veel.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:59 schreef Nober het volgende:
Flekken
Geertruida, Van Hecke, Van de Ven, Aké
F. de Jong
Frimpong, Kluivert, Reijnders, Simons
Weghorst
Bekijk deze YouTube-video
Dit is mijn opstelling en zo zal het morgen op het veld staan.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is jouw wens of is dat gezegd want lees het nergens terug? Vind 27 minuten persconferentie terugluisteren wel erg veel.
Dan durf ik het niet in twijfel te trekken.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is mijn opstelling en zo zal het morgen op het veld staan.
Ik heb al gelezen dat de zoon, van de keeper die Nederland ooit naaide in 1980 meedoet.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal vast weer een boeiende en enerverende pot worden.
Zo! Nou, dat wordt voor de buis hangen!quote:Op maandag 9 juni 2025 18:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb al gelezen dat de zoon, van de keeper die Nederland ooit naaide in 1980 meedoet.
De media doet erg zijn best het nog spannend te maken.
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo! Nou, dat wordt voor de buis hangen!
Pakkende kop ook.quote:Malta-doelman bezorgde Nederland trauma met 12-1 tegen Spanje: nu staat Oranje tegenover zijn zoon
November 1983. Ik zat toen in dienst. De bondscoach was bij de buren aan het kaarten.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb al gelezen dat de zoon, van de keeper die Nederland ooit naaide in 1980 meedoet.
De media doet erg zijn best het nog spannend te maken.
En voel jij daar nog rancune over nu Nederland tegen Malta speelt? (Stukje zoon van kan weg want kan hij er nou aan doen)quote:Op maandag 9 juni 2025 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
November 1983. Ik zat toen in dienst. De bondscoach was bij de buren aan het kaarten.
Helemaal niet. Net zoals ik Bayern de 0-8 tegen Ajax allang heb vergeven.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En voel jij daar nog rancune over nu Nederland tegen Malta speelt? (Stukje zoon van kan weg want kan hij er nou aan doen)
Wedstrijd begint half uur later, u las het hier voor het eerst.quote:De gemeente Groningen roept Oranjefans op om vanavond niet met de auto naar stadion Euroborg te komen, voor de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Malta. Vanwege de treinstaking bij NS wordt veel verkeersdrukte verwacht en zijn alle parkeerterreinen rondom de Euroborg vol.
Well done, Groningen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wedstrijd begint half uur later, u las het hier voor het eerst.
quote:
4-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Malta | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2, Weghorst met de gelijkmaker in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
6-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-1quote:
5-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben nog even op zoek naar mijn afstandsbediening.
Ik ga ook voor 4-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 5-0
@:GGMM 7-0
@:Scrummie 2-0
@:Mexicanobakker 3-0
@:Tarado 3-1
@:klaasweetalles 6-0
@:Caland 2-2
@:DombohetOlifantje1 5-0
@:R-woud93 4-0
@:tong80 6-1
@:Pisces29 4-1
@:Flitsbezorger 3-0
@:WheeledWarrior 4-0
@:Immerdebestebob 2-0
4-0quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:24 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 5-0
@:GGMM 7-0
@:Scrummie 2-0
@:Mexicanobakker 3-0
@:Tarado 3-1
@:klaasweetalles 6-0
@:Caland 2-2
@:DombohetOlifantje1 5-0
@:R-woud93 4-0
@:tong80 6-1
@:Pisces29 4-1
@:Flitsbezorger 3-0
@:WheeledWarrior 4-0
@:Immerdebestebob 2-0
neven en nichten je weet welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:42 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze geen normale kinderen in Groningen?
Komt door die aardbevingen hè. Doet je hersenen geen goedquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:42 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze geen normale kinderen in Groningen?
doe normaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komt door die aardbevingen hè. Doet je hersenen geen goed
Met zijn allen kinderen belachelijk maken, hihaho niveau.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het maar een matige sfeer in dit topic.
Hopelijk is @:Coco er snel.
Wat zijn ze stoer he.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met zijn allen kinderen belachelijk maken, hihaho niveau.
Ik ga wel weer wegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het maar een matige sfeer in dit topic.
Hopelijk is @:Coco er snel.
wat zit jij altijd te slijmen bij die politieagenten hieroquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blijf lekker grote vriend.
Ik kan mij ook maar moeilijk opladen voor deze potquote:
Ik vind ze gewoon heel lief.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat zit jij altijd te slijmen bij die politieagenten hiero
Frenkie vindt het niet leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator komt klaar op frenkie de jong
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan mij ook maar moeilijk opladen voor deze pot
quote:Like Alert
10-06-2025 @ 20:52:35
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Malta #1 In de Euroborg"
Het is de grote Memphis-show, jaquote:
10-06-2025 @ 20:53:07
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Malta #1 In de Euroborg"
10-06-2025 @ 20:53:50
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overduidelijke penalty. Waarvoor roep je hem dan?
Goede schijts jaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
die kut var willen zichzelf alleen maar belangrijk maken
gelukkig heeft die schijtsrechter nog een eigen mening
Iedereen is tegen Malta.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:56 schreef -XOR- het volgende:
Dit natuurlijk geen penalty. Kluivert tikt de Maltees zelf aan.
VAR snapt voetballen niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overduidelijke penalty. Waarvoor roep je hem dan?
Dat wordt weer 1 of max. 2 doelpunten op het volgende grote toernooiquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:55 schreef DobbyDobby het volgende:
De topscoorder levert weer tegen grote landen
Spelen grote jongens bij Fener?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:56 schreef Haags het volgende:
Depay mag nog niet eens de schoenveters strikken van Robin joh.
Ik zie het nu, onhandig van Justin om tegen de verdediger te schoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij gaat naar achteren met z'n been om uit te halen en raakt daarbij de verdediger
Gelukkig hebben we nog alternatieven met Wout en het beest Brobby.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat wordt weer 1 of max. 2 doelpunten op het volgende grote toernooi
De VAR met homoscreen is bij de pinken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie het nu, onhandig van Justin om tegen de verdediger te schoppen.
Shaqueel van Persie komt eraan, geen zorgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog alternatieven met Wout en het beest Brobby.
Brobbeast werd bedreigd en Wout heeft longcovidquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog alternatieven met Wout en het beest Brobby.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shaqueel van Persie komt eraan, geen zorgen.
De Dutch fanatics vonden Groningen te ver.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:59 schreef RipCity het volgende:
Sfeertje in stadion is net zo slecht als hier
Nou nee, hij moet er nog een.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:03 schreef noodgang het volgende:
Nou, zijn we gelukkig wel klaar met dat gezeik over dat record
BEN JIJ nieuwe modquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:03 schreef noodgang het volgende:
Nou, zijn we gelukkig wel klaar met dat gezeik over dat record
Nee scoort alleen maar tegen de kleintjesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft depay ook 1 echt belangrijk doelpunt gemaakt?
De oud-keeper kocht een Ferrari.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Die keeper is morgen te vinden bij de BMW dealer in Groningen.
Achtste finale WK'22 was ie wel aardig tegen de VS als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft depay ook 1 echt belangrijk doelpunt gemaakt?
quote:De meest memorabele goal van Memphis Depay voor Oranje is moeilijk te kiezen, maar zijn doelpunt in de WK-wedstrijd tegen Australië in 2014 (2-3) was zeker een belangrijk moment in zijn carrière. Daarnaast was zijn hattrick in de WK-kwalificatie tegen Turkije in 2021 ook een hoogtepunt, waarbij hij Wesley Sneijder passeerde op de lijst van topscorers
Geldt ook wel voor Van Persie in oranjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee scoort alleen maar tegen de kleintjes
Nope, hoeft niet. Ik ken jou wel. Ontzettend lief dat je het aanbied wel!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
BEN JIJ nieuwe mod
ik heb je nog nooit gezien
moet ik mezelf voorstellen?
13 13 13!quote:
de beste mods zijn de onzichtbare modsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nope, hoeft niet. Ik ken jou wel. Ontzettend lief dat je het aanbied wel!![]()
Ik ben sinds 2018 mod, dus best nieuw ja
Welke Mercedes heeft hij dan nu?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kluivert jr. heeft (nog) niet de klasse van zijn vader.
Wie vind je de meest zichtbare mod?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de beste mods zijn de onzichtbare mods
Malta wil bewijzen dat met 11 doepunten verschil verliezen altijd wel kan gebeuren. Mondjes gesnoerd!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
Vind het wel een beetje jammer dat een subtopper als Depay all time topscorer is geworden die alleen maar tegen kleine landen scoort. Haalt de glans er wel een beetje af
Laatst stonden ze nog 2-0 voorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord stond 2-0 achter na de eerste helft.
geen commentarrquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie vind je de meest zichtbare mod?
Niemand erkent depay als topspits. Alleen bij gebrek aan beter. Dat dan weer welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
Vind het wel een beetje jammer dat een subtopper als Depay all time topscorer is geworden die alleen maar tegen kleine landen scoort. Haalt de glans er wel een beetje af
Mods zijn ook users.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen commentarr
gewoon naar het aantal post kijken denk ik
Ja, werd ook moe vorig seizoen over dat record van PSV.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:10 schreef golfer het volgende:
Kunnen ze nu eindelijk stoppen met dat gelul over het record van Van Persie en Mephis?
Gisteren een leuke persiflage daarover bij Arjen Lubach:
Bekijk deze YouTube-video
Dan moet je wel statistieken leveren tegen wie de rest scoorde.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
Wat is jouw eerlijke opinie over FA @GGMM? Hij is er nu toch niet dus je mag eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen commentarr
gewoon naar het aantal post kijken denk ik
PVV bash afgewisseld met Groenlinks en communisme propaganda.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef Coco het volgende:
Ik heb trouwens een pittige mening over Lubach kijkers.
beste mod allertijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw eerlijke opinie over FA @:GGMM? Hij is er nu toch niet dus je mag eerlijk zijn.
Vervelende is voornamelijk dat we na het einde van zijn profcarriere nog steeds continu geconfronteerd gaan worden met Depay....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt ronduit walgelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
Het gebrul van het Ta' Qali Nationaal Stadion was als een levend wezen, trillend onder de schoenen van Henry Bonello. Hij stond daar, een eenzame figuur in zijn Maltese nationale teamshirt, met nummer 1 op zijn rug, de laatste verdedigingslinie tegen een Portugese aanval. Het was een WK-kwalificatiewedstrijd waar Malta eigenlijk geen recht op had. Portugal, regerend Europees kampioen, had een sterrenstelsel, maar er was er maar één die er vanavond toe deed: Cristiano Ronaldo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
Die keeper van Malta, heeft iemand daar nog een verhaal over?
hij heeft tegen 29 verschillende landen gescoord volgens commentatorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
Net als Van persie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup Cody
Memphis scoorde tegen deze 25 landen:quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
1.
Memphis Depay
50 102Stel je voor dat Arjen niet van glas was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup CodyWhat can change the nature of a man?
Vind je post erg verwarrend maar heb dan ook nooit als buitenlander op Harvard gestudeerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Memphis scoorde tegen deze 25 landen:
Gibraltar
Montenegro
Belarus
Schotland
Turkije
Noord‑Ierland
Peru
Verenigde Staten
Luxemburg
Oostenrijk
België
Duitsland
Denemarken
Wales
Canada
Noord‑Macedonië
Georgië
Finland
Bosnië & Herzegovina
Chili
Australië
Portugal
Noorwegen
Roemenië
Estland
Bovenstaande lijst is gebaseerd op Transfermarkt-statistieken
talksport.com
+15
eu-football.info
+15
en.wikipedia.org
+15
.
Daarnaast heeft hij tegen 35 andere landen gescoord, waarmee het totaal op 63 verschillende tegenstanders komt .
50 goals tegen 63 tegenstanders.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gibraltar
Montenegro
Belarus
Schotland
Turkije
Noord‑Ierland
Peru
Verenigde Staten
Luxemburg
Oostenrijk
België
Duitsland
Denemarken
Wales
Canada
Noord‑Macedonië
Georgië
Finland
Bosnië & Herzegovina
Chili
Australië
Portugal
Noorwegen
Roemenië
Estland
talksport.com
+15
eu-football.info
+15
en.wikipedia.org
+15
.
Daarnaast heeft hij tegen 35 andere landen gescoord, waarmee het totaal op 63 verschillende tegenstanders komt .
dit heeft CHAtgpt allemaal onderzocht voor mijquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je post erg verwarrend maar heb dan ook nooit als buitenlander op Harvard gestudeerd.
Tegen sommige scoorde hij niet HAHAquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
50 goals tegen 63 tegenstanders.
Hoe werkt dit?
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gibraltar
Montenegro
Belarus
Schotland
Turkije
Noord‑Ierland
Peru
Verenigde Staten
Luxemburg
Oostenrijk
België
Duitsland
Denemarken
Wales
Canada
Noord‑Macedonië
Georgië
Finland
Bosnië & Herzegovina
Chili
Australië
Portugal
Noorwegen
Roemenië
Estland
talksport.com
+15
eu-football.info
+15
en.wikipedia.org
+15
.
Ondanks dat mooie tijden, iedereen veerde op als hij de bal kreeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Stel je voor dat Arjen niet van glas was.
Denk dat je hiermee moet stoppen voor je eigen succes.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit heeft CHAtgpt allemaal onderzocht voor mij
Voetbal wereld wordt pas mooi als de Ronaldo, Messi vergelijkingen stoppen en mensen weer naar voetbal kunnen kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ondanks dat mooie tijden, iedereen veerde op als hij de bal kreeg.
Over die twee heeft men het al nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Voetbal wereld wordt pas mooi als de Ronaldo, Messi vergelijkingen stoppen en mensen weer naar voetbal kunnen kijken.
Wat hier aan vooraf ging:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |