Nou nee, hij moet er nog een.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:03 schreef noodgang het volgende:
Nou, zijn we gelukkig wel klaar met dat gezeik over dat record
BEN JIJ nieuwe modquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:03 schreef noodgang het volgende:
Nou, zijn we gelukkig wel klaar met dat gezeik over dat record
Nee scoort alleen maar tegen de kleintjesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft depay ook 1 echt belangrijk doelpunt gemaakt?
De oud-keeper kocht een Ferrari.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Die keeper is morgen te vinden bij de BMW dealer in Groningen.
Achtste finale WK'22 was ie wel aardig tegen de VS als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft depay ook 1 echt belangrijk doelpunt gemaakt?
quote:De meest memorabele goal van Memphis Depay voor Oranje is moeilijk te kiezen, maar zijn doelpunt in de WK-wedstrijd tegen Australië in 2014 (2-3) was zeker een belangrijk moment in zijn carrière. Daarnaast was zijn hattrick in de WK-kwalificatie tegen Turkije in 2021 ook een hoogtepunt, waarbij hij Wesley Sneijder passeerde op de lijst van topscorers
Geldt ook wel voor Van Persie in oranjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee scoort alleen maar tegen de kleintjes
Nope, hoeft niet. Ik ken jou wel. Ontzettend lief dat je het aanbied wel!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
BEN JIJ nieuwe mod
ik heb je nog nooit gezien
moet ik mezelf voorstellen?
13 13 13!quote:
de beste mods zijn de onzichtbare modsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nope, hoeft niet. Ik ken jou wel. Ontzettend lief dat je het aanbied wel!![]()
Ik ben sinds 2018 mod, dus best nieuw ja
Welke Mercedes heeft hij dan nu?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kluivert jr. heeft (nog) niet de klasse van zijn vader.
Wie vind je de meest zichtbare mod?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de beste mods zijn de onzichtbare mods
Malta wil bewijzen dat met 11 doepunten verschil verliezen altijd wel kan gebeuren. Mondjes gesnoerd!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef NLGooner het volgende:
Vind het wel een beetje jammer dat een subtopper als Depay all time topscorer is geworden die alleen maar tegen kleine landen scoort. Haalt de glans er wel een beetje af
Laatst stonden ze nog 2-0 voorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord stond 2-0 achter na de eerste helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |