En de nummer 1 volgens Wes staat zeker bij Ajax onder de lat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Sommer is een top 2 keepert van de wereld volgens Sneijder.
Omdat die bij Inter speelt.
Wes is vooralsnog afgewezen daar dus Pasveer is nog slechter dan de keeper van VV Rietmolen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de nummer 1 volgens Wes staat zeker bij Ajax onder de lat?
Scherpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de nummer 1 volgens Wes staat zeker bij Ajax onder de lat?
Met meer lengte zou ie de allerbeste zijn. Maar ja als als alsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Sommer is een top 2 keepert van de wereld volgens Sneijder.
Omdat die bij Inter speelt.
Je kijkt verkeerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:28 schreef franklop het volgende:
Geen ziggo abonnement hebber hier: ik kan niet de voorbeschouwing zien via ziggo go denk ik? Pas 20.55 beschikbaar zo te zien
Of kijk ik verkeerd?
De moffen zenden het ook uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:28 schreef franklop het volgende:
Geen ziggo abonnement hebber hier: ik kan niet de voorbeschouwing zien via ziggo go denk ik? Pas 20.55 beschikbaar zo te zien
Of kijk ik verkeerd?
Zwitserland in een notendop . Pure subtop.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met meer lengte zou ie de allerbeste zijn. Maar ja als als als
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
Topquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:34 schreef Nober het volgende:
In 1993 was de enige keer dat een Franse club tegen een Italiaanse club de finale speelde.
De finale was in München net als vanavond.
Olympique Marseille won van AC Milano.
Tapied.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:34 schreef Nober het volgende:
In 1993 was de enige keer dat een Franse club tegen een Italiaanse club de finale speelde.
De finale was in München net als vanavond.
Olympique Marseille won van AC Milano.
ZDF, of via de gratis stream van Ziggoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Mip1988 het volgende:
het is toch van de zotten, waar de neuk kijk je de wedstrijd? KPN abbo hier
Ziggoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Mip1988 het volgende:
het is toch van de zotten, waar de neuk kijk je de wedstrijd? KPN abbo hier
Dat blijkbaar niet te casten is naar de tv?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZDF, of via de gratis stream van Ziggo
https://www.ziggogo.tv/nl(...)o%20Sport%20Free%201quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
De finale moet voor iedereen te kijken zijn, kut ziggo
Nu maar kijken op zdf
Wees blij dat het een rockband is en niet zon plaatjesdraaier of zo'n Beyonce nepshit of zoietsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:49 schreef RipCity het volgende:
Beetje als een Kunstbende meisje een rock band komt versterken. Heel matig
Ik dacht al, waar blijft dat plaatje.quote:
Emily is het niet helemaal, maar het moet maar.quote:
Ja dumbfries glijdt zo uit over haar zweetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou het veld hieronder te lijden hebben?
Ja want dit is super origineel en authentiekquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wees blij dat het een rockband is en niet zon plaatjesdraaier of zo'n Beyonce nepshit of zoiets
tuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo slecht is die muziek ook weer niet toch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze is het niet nee.quote:
Nee maar wel beter en daar gaat het omquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja want dit is super origineel en authentiek
Ik vond Emptiness Machine wel een goeie plaat. De rest, tsja, noujaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze is het niet nee.
Band is nog steeds mega, maar zonder Chester is t m niet echt.
Met Chester was het de shit.
It doesn't even matterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze is het niet nee.
Is de Paus katholiek?!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:55 schreef RipCity het volgende:
Zou wietse z’n act vandaag extra hard aanzetten?
Vond dat optreden waar ik bij was, twintig dagen voor zijn dood, nogal tam. Softe versies van die oude nummers, meh.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze is het niet nee.
meestal komt hij er wel inquote:
Durf te seggen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
Liefies ik ben niet bij de DTS-MEET dus kijk mee
Twee keer rood voor Inter?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Inter is een zeer agressieve ploeg
dat gaat de doorslag geven
Ik had al door dat je niet meelas.quote:
nee eerder 2 goalsquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dit wordt 0-0. De bokaal wordt doormidden gezaagd.
Weten ze ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ondanks Qatar gun ik het PSG wel, spelen erg leuk.
Alsof daar wel iets gebeurt. Balletje mep trage sport genot.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef Szura het volgende:
Gebeurt niks, we schakelen zo naar Roland Garros
Beter Roland Garros dan Sierd de Vosquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef Szura het volgende:
Gebeurt niks, we schakelen zo naar Roland Garros
Leuk om zelf te doen, mokersaai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof daar wel iets gebeurt. Balletje mep trage sport genot.
Dan gaan we de Sjiero integraal terugkijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof daar wel iets gebeurt. Balletje mep trage sport genot.
Neequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan gaan we de Sjiero integraal terugkijken
Soms wel meesterlijke potjes @Wereldgozer @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk om zelf te doen, mokersaai om naar te kijken.
Dagjesmens komt de tweede helft meeloeren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Drukte in het topic valt me tegen.
"FOKkers boycotten massaal de Champions League"
Denk dat we weinig topics sneller gaan dan deze op fok.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
@KingRoland omdat ze Pepsi haddenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Als Feyenoord gewonnen had hadden ze niet verloren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord niet tegen inter had geloot had het de finale gehaald
Ja! 1-0!quote:
Duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:13 schreef Nober het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLL
EN RELLEN IN DE HOOFDSTEDEN MAROKKO SCOORTTTTTTTTT
Het is veel te traag met dat baggerformat van games, constant deuce, het feit dat servicefouten mogen. Tafeltennis is bijvoorbeeld veel leuker qua format, het is alleen jammer dat daar altijd maar weer de Chinezen winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk om zelf te doen, mokersaai om naar te kijken.
Dan kijk ik nog liever tennis.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:13 schreef Zorro het volgende:
Inter verdedigt zolas de Oranjevrouwen gisteren
Tafeltennisquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is veel te traag met dat baggerformat van games, constant deuce, het feit dat servicefouten mogen. Tafeltennis is bijvoorbeeld veel leuker qua format, het is alleen jammer dat daar altijd maar weer de Chinezen winnen.
Al besproken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niets.
Betaald wellicht wel.
@:GGMM en @:onlogisch vinden dit leuk
Begrijpelijk.quote:
Dwerg werpen is met deze uitleg ook een vooruitgang.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is veel te traag met dat baggerformat van games, constant deuce, het feit dat servicefouten mogen. Tafeltennis is bijvoorbeeld veel leuker qua format, het is alleen jammer dat daar altijd maar weer de Chinezen winnen.
Die jongen was niet 100quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hakim Hakimi, Hakim hakimi
[ afbeelding ]
Ik was allang vergeten dat Hakimi daar heeft gespeeld (lol)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scoor je in een CL finale vier je niet![]()
Ex team of niet who cares
Barca is geen Union SGquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Een van de taaiste defensies van het toernooi? En die 6 tegengoals in de halve finale dan?
Prima sport om te kijken, partijen zijn niet onnodig lang, rally's zijn spectaculair, format is vlot. Niks mis mee.quote:
Tennis is geen sportquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen, dan juichen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scoor je in een CL finale vier je niet![]()
Ex team of niet who cares
Geen idee wat het format van dwergwerpen is, maar het klinkt als spektakel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dwerg werpen is met deze uitleg ook een vooruitgang.
Een vrij klein format denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee wat het format van dwergwerpen is, maar het klinkt als spektakel.
Tafeltennis doe je maar op de camping.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima sport om te kijken, partijen zijn niet onnodig lang, rally's zijn spectaculair, format is vlot. Niks mis mee.
Het is jammer dat WIJ er zo mokerslecht in zijn. Dus je ziet het maximaal 1x per 4 jaar op de TV.
Dwergwerpen is een attractie of activiteit waarbij mensen met dwerggroei, gekleed in speciale gewatteerde kleding of klittenbandkostuums, op matrassen worden gegooid of tegen met klittenband beklede muren worden geplakt. Deelnemers strijden om de persoon met dwerggroei zo ver mogelijk te gooien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet Messi daar ook mee?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dwergwerpen is een attractie of activiteit waarbij mensen met dwerggroei, gekleed in speciale gewatteerde kleding of klittenbandkostuums, op matrassen worden gegooid of tegen met klittenband beklede muren worden geplakt. Deelnemers strijden om de persoon met dwerggroei zo ver mogelijk te gooien.
Klinkt eigenlijk beter dan voetbal.
In een serie ooit eens dwergboksen gezienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterk klittenband wel danquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dwergwerpen is een attractie of activiteit waarbij mensen met dwerggroei, gekleed in speciale gewatteerde kleding of klittenbandkostuums, op matrassen worden gegooid of tegen met klittenband beklede muren worden geplakt. Deelnemers strijden om de persoon met dwerggroei zo ver mogelijk te gooien.
Klinkt eigenlijk beter dan voetbal.
Barca - Arsenal had meer spektakel opgeleverdquote:
Barca is een boot.quote:
En wie niet springt is een jood(ajacied) in Belgie (Anderlecht)quote:
100%quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:20 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die niets met deze ploegen heeft? Aan beide een hekel en ik ben er nog niet uit met welke het minst hekel.
Zo.
Barella. Prutserquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
Welke debiel wilde daar de bal over de achterlijn laten lopen
Jammer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ga nu wel echt wegzappen en pas weer kijken als het leuk lijkt te worden.
Nee ben geen voetballiefhebber.
Moet je weer wachten tot je vriendin klaar is met Netflixen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:22 schreef leolinedance het volgende:
Gvd wil 2e helft nog gaan kijken maar dit lijkt gespeeld
Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ga nu wel echt wegzappen en pas weer kijken als het leuk lijkt te worden.
Nee ben geen voetballiefhebber.
Benieuwd naar de voorspelling van @Paulquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie een insane comeback van inter in aantocht
Mwah, ik kan je zeggen dat ik meer buitenlands voetbal zie dan 90% van VBL.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde eredivisiekijker verheugd zich op deze wedstrijd
Kan je gewoon 'bizarre' zeggen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie een insane comeback van inter in aantocht
Zolang we geen zoals in 1985 kennen is het allemaal goedquote:
Nee ben pompen in de gym.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet je weer wachten tot je vriendin klaar is met Netflixen?
Het is niet de avond van xzaz grammaticaal gezien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde eredivisiekijker verheugd zich op deze wedstrijd
Dat doet me deugdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ik kan je zeggen dat ik meer buitenlands voetbal zie dan 90% van VBL.
Ja, dat hadden die Belgen weer op zijn Belgisch geregeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zolang we geen zoals in 1985 kennen is het allemaal goed
Sorry kon niet op het woord komenquote:
Ben vandaag niet scherp water betreft d en t. Blijf corrigeren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is niet de avond van xzaz grammaticaal gezien.
En dat bleef zo, en zo won Feyenoord de UEFAcup.quote:
Dit is 1 van de domste cliches die ik ken. Als je ergens vertrekt zegt iedereen toch gedag tenzij je wat problemen hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is hier geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.
Maar die hadden een spits die nooit scoorde.quote:
Uefacup hahaha dat is dat toernooitje voor als cl te moeilijk is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dat bleef zo, en zo won Feyenoord de UEFAcup.
Die bestond nog niet toen, dat noemden wij de Europacup 1.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uefacup hahaha dat is dat toernooitje voor als cl te moeilijk is.
Feyenoord moet dan winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:28 schreef GGMM het volgende:
Wie moet er eigenlijk winnen voor Feyenoord om de CL in te gaan? Dat kon toch als bepaalde uitslagen zich voordeden?
Speelden maar 20 potjes meer dan Napoli.quote:
Yep je ging ook nog met paard en wagen naar het stadionquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die bestond nog niet toen, dat noemden wij de Europacup 1.
Deze zin loopt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:28 schreef GGMM het volgende:
Wie moet er eigenlijk winnen voor Feyenoord om de CL in te gaan? Dat kon toch als bepaalde uitslagen zich voordeden?
quote:
Dan heb je ze niet echt gevolgd denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan dit inter de finale hebben bereikt. Geen enkel voetballend vermogen.
Ik kijk vooral echte sport zoals dartsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je ze niet echt gevolgd denk ik.
WAAROMquote:
Toch mooi, die spontane vreugde.quote:
Commercie dat snappen wij gewone stervelingen niet.quote:
Graag wat langzamer typen in het vervolg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
Fanatieke darts kijkers kijken het NOS Journaal in Makkelijke Taal twee keer omdat het de eerste keer allemaal wat te snel ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |