En de nummer 1 volgens Wes staat zeker bij Ajax onder de lat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Sommer is een top 2 keepert van de wereld volgens Sneijder.
Omdat die bij Inter speelt.
Wes is vooralsnog afgewezen daar dus Pasveer is nog slechter dan de keeper van VV Rietmolen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de nummer 1 volgens Wes staat zeker bij Ajax onder de lat?
Scherpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de nummer 1 volgens Wes staat zeker bij Ajax onder de lat?
Met meer lengte zou ie de allerbeste zijn. Maar ja als als alsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Sommer is een top 2 keepert van de wereld volgens Sneijder.
Omdat die bij Inter speelt.
Je kijkt verkeerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:28 schreef franklop het volgende:
Geen ziggo abonnement hebber hier: ik kan niet de voorbeschouwing zien via ziggo go denk ik? Pas 20.55 beschikbaar zo te zien
Of kijk ik verkeerd?
De moffen zenden het ook uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:28 schreef franklop het volgende:
Geen ziggo abonnement hebber hier: ik kan niet de voorbeschouwing zien via ziggo go denk ik? Pas 20.55 beschikbaar zo te zien
Of kijk ik verkeerd?
Zwitserland in een notendop . Pure subtop.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met meer lengte zou ie de allerbeste zijn. Maar ja als als als
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
Topquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:34 schreef Nober het volgende:
In 1993 was de enige keer dat een Franse club tegen een Italiaanse club de finale speelde.
De finale was in München net als vanavond.
Olympique Marseille won van AC Milano.
Tapied.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:34 schreef Nober het volgende:
In 1993 was de enige keer dat een Franse club tegen een Italiaanse club de finale speelde.
De finale was in München net als vanavond.
Olympique Marseille won van AC Milano.
ZDF, of via de gratis stream van Ziggoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Mip1988 het volgende:
het is toch van de zotten, waar de neuk kijk je de wedstrijd? KPN abbo hier
Ziggoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Mip1988 het volgende:
het is toch van de zotten, waar de neuk kijk je de wedstrijd? KPN abbo hier
Dat blijkbaar niet te casten is naar de tv?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZDF, of via de gratis stream van Ziggo
https://www.ziggogo.tv/nl(...)o%20Sport%20Free%201quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
De finale moet voor iedereen te kijken zijn, kut ziggo
Nu maar kijken op zdf
Wees blij dat het een rockband is en niet zon plaatjesdraaier of zo'n Beyonce nepshit of zoietsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:49 schreef RipCity het volgende:
Beetje als een Kunstbende meisje een rock band komt versterken. Heel matig
Ik dacht al, waar blijft dat plaatje.quote:
Emily is het niet helemaal, maar het moet maar.quote:
Ja dumbfries glijdt zo uit over haar zweetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou het veld hieronder te lijden hebben?
Ja want dit is super origineel en authentiekquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wees blij dat het een rockband is en niet zon plaatjesdraaier of zo'n Beyonce nepshit of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |