SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Hopjesvla?quote:
Schrijf een verslag terug over wat het met je doetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik weer even gefrustreerd raken dat het verslag van mn therapeuten waar ik nu al op wacht sinds januari en wat in mei zou komen (want ik had geklaagd dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg overdreven lang duurt), er nog steeds niet is
echt, fucking irritant
Nee de snoepjesquote:
Haagse?quote:
Die heb ik al heel lang niet meer op volgens mijquote:
Wel met een passend gifje erbij?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke fuck it, heb een 'Wanneeeeeer![]()
' gestuurd naar therapeut op een bericht in maart 'dat het er aan komt'
HALLOOOOHOOO
Haagsequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haagse?
Of Hopjes uit Toen Was Geluk nog heel gewoon??
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet meer op volgens mij
nee, want denk niet dat het zin heeftquote:
Is ook raar dat het zó lang moet durenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, want denk niet dat het zin heeft
maar denk er nu wel serieus over na om mn afspraak te cancelen want 'kun je aan het verslag werken'. En het frustreert me omdat het een waterval was van 'we denken dit en dit' en dat ik zei 'ik moet dit even verwerken en rustig nalezen'
en vervolgens duurt het al zes maanden voordat ik het gesprek wat we toen hadden op papier zou krijgen? ik snap het gewoon niet
Dat duurt idd te lang. En dat je er zelf dan nog achteraan moet....quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, want denk niet dat het zin heeft
maar denk er nu wel serieus over na om mn afspraak te cancelen want 'kun je aan het verslag werken'. En het frustreert me omdat het een waterval was van 'we denken dit en dit' en dat ik zei 'ik moet dit even verwerken en rustig nalezen'
en vervolgens duurt het al zes maanden voordat ik het gesprek wat we toen hadden op papier zou krijgen? ik snap het gewoon niet
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook raar dat het zó lang moet duren
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat duurt idd te lang. En dat je er zelf dan nog achteraan moet....
Halloooohop?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke fuck it, heb een 'Wanneeeeeer![]()
' gestuurd naar therapeut op een bericht in maart 'dat het er aan komt'
HALLOOOOHOOO
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]doet me goed
![]()
en thanks voor het aanhoren
Konijntjes doen hophophopquote:
Ik dacht dat die wiebelenquote:
quote:
welke??quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Eej LEGO setje is binnen.Morgen denk ik maar even mee bezig.
Lego genot.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er ligt ook weer een bouwsetje (niet Lego) klaar in het DHL automaatje. Maar dat doe ik morgen wel icm met boodschappen. De automaat staat in de Lidl namelijk
Geen Clarkson's Farm? Ondanks brute verkrachtingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Weet ik even niet meer. Ik heb het nu opgezet..quote:
Het is geen muziek voor een rustig bakkie koffie hoorquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Luister nu wat op Spotify en dit is wel vrij softe troep hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is geen muziek voor een rustig bakkie koffie hoor
Misschien voor Etto wel?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is geen muziek voor een rustig bakkie koffie hoor
quote:
Ik moet morgen ook werken. Ga ook over ca een half uurtje te beddequote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
ik ben nu 2 uurtjes thuis.. morgenochtend weer aan het werk
nee, dat is wat vroeg voor mij..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werken. Ga ook over ca een half uurtje te bedde
Ik word morgen om 8 uur op het werk verwacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is wat vroeg voor mij..
ik mag zelf weten wanneer ik kom opdagen, is volledig op vrijwillige basis..
vandaag was complete chaos.. en zoals mn baas zijn:
"ik was enorm blij dat je kon komen, om maar een understatement van het jaar te maken"
lief en zo fijn die waarderingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is wat vroeg voor mij..
ik mag zelf weten wanneer ik kom opdagen, is volledig op vrijwillige basis..
vandaag was complete chaos.. en zoals mn baas zei:
"ik was enorm blij dat je kon komen, om maar een understatement van het jaar te maken"
das lekker vroegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word morgen om 8 uur op het werk verwacht.
dat zou wel fijn zijnquote:Ik hoop echt dat die aangeboden woning doorgaat. Dan hoef ik maar 5 minuten te fietsen. Nu toch bijna een half uur...
ach, zelfs als dat niet was gezegd wist ik wel dat het heel erg fijn was dat ik er wasquote:
Nee, die hebben we in 2025 al gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:38 schreef Haags het volgende:
Over iets meer dan 3 weken is al weer de langste dag van het jaar.@:dr_flash
Zo impossible was die niet dusquote:
goed bezig drie uur vond ik te langquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n abonnement er deze week weer uit.
Leek me wel leuk maar het zijn altijd zulke vage filmsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef Karzai het volgende:
ik ga naar deze
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122943
houd ik wel van het hoeft er niet altijd dik bovenop te liggenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me wel leuk maar het zijn altijd zulke vage films
Speelt Neeson Frank Drebbin?? Of hebben ze een andere naam gekozen??quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Trailer gehad van een nieuwe Naked Gun met Liam Neeson en m'n vader lag al in een deuk.
ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet denken...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Trailer gehad van een nieuwe Naked Gun met Liam Neeson en m'n vader lag al in een deuk.
leukquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De tweede zodat ik ze nu alle vier heb.
Ga ik zo nog even verder kijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen Clarkson's Farm? Ondanks brute verkrachtingen.
Wes Anderson films zijn wel altijd een beetje van het padje af jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me wel leuk maar het zijn altijd zulke vage films
Mission 't ken bestquote:
Ik heb alleen die derde.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De tweede zodat ik ze nu alle vier heb.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Snel laten bezorgen in Thailand danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Dit wil ik![]()
[ afbeelding ]
https://obboto.com/?utm_m(...)d=120227749390170020
Moet ik nu de verplichte Sophie grap maken?quote:
Ik had op den duur die andere drie al. En ik vind deze wel het minst leuke van de hele set maar ja hoort er wel bij en als ik die andere drie toch al heb staan..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb alleen die derde.
Ik heb nog een andere plant, maar die zit nog in de doos, maar die ga ik pas bouwen zodra ik verhuisd ben.
Die is inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die laatste grap is wel sneaky
Sethquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die laatste grap is wel sneaky
hij moet eerst nog op kickstarter uitkomenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel laten bezorgen in Thailand dan
NEequote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik nu de verplichte Sophie grap maken?
dan gewoon eerst kopen op kickstarterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij moet eerst nog op kickstarter uitkomen
Gelukkig, dan mag iemand anders dat doenquote:
Ik heb vandaag verse kolen gehaald voor de bbq morgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn bbq-rook komt mijn slaapkamer binnen.
BBQ meet bij jou.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag verse kolen gehaald voor de bbq morgen
Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houdenquote:
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffffquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houden
En dan moet ik zeker ook nog taart gaan halenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffff
Oh en er is ook chocola nou top.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houden
Lief he van hem.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffff
Maar dat ben ik helemaal nietquote:
Goed plan.quote:
Z'n zoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Speelt Neeson Frank Drebbin?? Of hebben ze een andere naam gekozen??
Hij zette zichzelf in Ted ook goed te kakken. Zelfde regisseur ook. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet denken...
liam neeson zie ik door die taken films o.a. als een soort badass, niet bepaalde een komedie type
Ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ettooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
moe maar voldaan want heerlijk gewerkt. en zo direct doezelen met vlinderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
* slijpt mes en pakt kruidenboter
lekker vrij dagje gehad, met gezellige discussies en ruzies weliswaar, terrasje met m'n demente moeder etc etcquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moe maar voldaan want heerlijk gewerkt. en zo direct doezelen met vlinder
en met de man van 78 miljoen?
hoe groot?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Er liep een enorme spin door de keuken en nu ben ik hem kwijt
oh da's Rodrigo.... die doet niksquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Er liep een enorme spin door de keuken en nu ben ik hem kwijt
ben er al tijden niet meer geweest maar vond die zinger burger erg lekker, ik zou er nu ook wel eentje lustenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:41 schreef kree het volgende:
moet toch ff zeggen. van alle fastfood ketens vind ik KFC dus de slechtste.
ikl ben Whopper fan. alleen liggen ze niet meer op handige route.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben er al tijden niet meer geweest maar vond die zinger burger erg lekker, ik zou er nu ook wel eentje lusten
[ afbeelding ]
haha nou dat ook, het is ook niet echt meer ff goedkoop hapje halen bij de drive.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:45 schreef Karzai het volgende:
de whopper is ook erg lekker, maar ik maak tegenwoordig mijn eigen burgers, ik weiger er een tientje voor te betalen
laatst een turkse pizza gehaald, die was maar drie euro en dan zit je ook lekker volquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dat ook, het is ook niet echt meer ff goedkoop hapje halen bij de drive.
Echt het is smerig duur geworden laatste tijd.
ja doe ik ook meer onderhand. en dan bestellen nog goedkoper als drive ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
laatst een turkse pizza gehaald, die was maar drie euro en dan zit je ook lekker vol
snap ik wel als je onderweg bent en honger hebt, maar hier doe ik alles op de fiets en er zijn talloze eettentjes die beter zijn dan de macquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook meer onderhand. en dan bestellen nog goedkoper als drive ofzo.
maarja je weet hoe het gaat, stuk terug moeten rijden files en honger enzo. goed soms wil ik wel ff drive inrijden dan.
Lekker dan, je zegt weer dus komt vaker voor?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
oh jee , dat viswijf beneden heeft weer ruzie aan de telefoon
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woontquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, je zegt weer dus komt vaker voor?
Nog even een paar nachtjes doorbijten, dan mag je weer weg hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woont
Gezellig zo buurvrouwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woont
altijd weer die vissersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
oh jee , dat viswijf beneden heeft weer ruzie aan de telefoon
Ben je team viswijf of team vriend?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een paar nachtjes doorbijten, dan mag je weer weg hoor
nou hmmm. lastig te zeggen. Heb welles het idee gehad dat ze snachts werd geslagen ofzo en dat twijfelde of ik de politie moest bellen.quote:
nou jaaaaa als zij hem slaat dan wel jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
Hmm, dus dat slaan zou ook wel terecht kunnen zijn.
Nee, dat is niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
hmm kan je dat zeggen. dat iemand confronterend is? Twijfel
Wat heeft die vriend nou weer fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jaaaaa als zij hem slaat dan wel ja
Ze kan beter een beetje conformerend zijn en d'r bek houden zodat heel die flat rust heeftquote:
Sommige vrouwen floreren op een kranige tik zo af en toe.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
zijn een beetje tokkies , zij en die vriend van haar
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft die vriend nou weer fout gedaan dan?
Ja en die kut hond de maas inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kan beter een beetje conformerend zijn en d'r bek houden zodat heel die flat rust heeft
Grote kans.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar misschien slaat die haar wel omdat zij elke keer begint met slaan
Palingvisserts er achteraanquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
From the river Maas to the sea, the dog will be.
Ook nog een paar fatbikes er achteraanquote:
Broccoliquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de broccoli-harige bestuurders er ook achteraan tiefen.
4EverDoornRoosjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7 uur en 37 min geslapen![]()
Herstelscore: hoog![]()
Merk er alleen geen reet van, maar goed![]()
KOFFIEEEEEE dan maar
Ineens ook zin in een appelquote:
Die zitten er toch altijd met zijn tweeën op vastgeplakt, dus die blijven er wel op zitten jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de broccoli-harige bestuurders er ook achteraan tiefen.
Ik heb alleen maar goede ieuwdee-enquote:
You sure?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kort "een appel" altijd af tot "nappel", voor de rest gaat het wel.
Jij hebt gewoon een Brabantse Beperkingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kort "een appel" altijd af tot "nappel", voor de rest gaat het wel.
Ik las: jij bent gewoon een Brabantse Beperking.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een Brabantse Beperking
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las: jij bent gewoon een Brabantse Beperking.
Sow.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las: jij bent gewoon een Brabantse Beperking.
quote:
quote:
Zat er peper in die koffie van je?quote:
Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt aan mijn huisje?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7 uur en 37 min geslapen![]()
Herstelscore: hoog![]()
Merk er alleen geen reet van, maar goed![]()
KOFFIEEEEEE dan maar
Het is wat het is.quote:
Ik weet niet of bakstenen zo lekker zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt aan mijn huisje?
haha moest hier ff aan denken. naja je kunt je vinger nog uitsteken tussen tralies door als je het sprookje mag gelovenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of bakstenen zo lekker zijn.
Lekkerder dan broccoli met gehakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of bakstenen zo lekker zijn.
Sprookjes zijn bedrog. Oh nee, dat zijn dromen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha moest hier ff aan denken. naja je kunt je vinger nog uitsteken tussen tralies door als je het sprookje mag geloven
Wat zit je nou weer te haten op mijn culinaire creatie die ik nog nooit gemaakt heb?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerder dan broccoli met gehakt.
Met met open kontjesquote:
hier met die vinger. ik knabbel wel ff om het te Checken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprookjes zijn bedrog. Oh nee, dat zijn dromen.
Bijna op de rapporteerknop geduwd, ipv de reageerknopquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
hier met die vinger. ik knabbel wel ff om het te Checken.
Nee volgens mij niet, matig geslapen dus pak zo nog een bak denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat er peper in die koffie van je?
hahaha ja wie weetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Er zullen hier vast in de KSC voldoende andere vrijwilligers zijn.
Oh, het was wel een gepeperde opmerking die je daarnet maaktequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, matig geslapen dus pak zo nog een bak denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Probeer het maar eens, er zitten bepaalde enzymen in dat gehakt die de broccoli aanvallen waarna deze zich verdedigd met een soort zachte bloemkoolachtig smaakje en GFT-bak in-augustus-achtige geur.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te haten op mijn culinaire creatie die ik nog nooit gemaakt heb?
Je mag vast wel even aan de vinger van Stig knabbelen.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprookjes zijn bedrog. Oh nee, dat zijn dromen.
Dus dan heb je een soort veldslag op je bord?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, er zitten bepaalde enzymen in dat gehakt die de broccoli aanvallen waarna deze zich verdedigd met een soort zachte bloemkoolachtig smaakje en GFT-bak in-augustus-achtige geur.
Ik ben een beetje misselijk nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag vast wel even aan de vinger van Stig knabbelen.
Vind ie vast niet erg.
Nou ja, wel een beetje waar ik aan dacht ja... al is hij natuurlijk een tikje omstredenquote:
hohohoho. LOLquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag vast wel even aan de vinger van Stig knabbelen.
Vind ie vast niet erg.
Met alleen maar verliezers.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan heb je een soort veldslag op je bord?
Wat?quote:
Nee, mag niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho. LOL
knabbel ik toch liever aan die van jou.
Ik heb het een keertje geprobeerd door de bloemkool in een ovenschotel met gehakt te vervangen door broccoli, was geloof ik geen succes neequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, er zitten bepaalde enzymen in dat gehakt die de broccoli aanvallen waarna deze zich verdedigd met een soort zachte bloemkoolachtig smaakje en GFT-bak in-augustus-achtige geur.
Ja, weet je wat ook (geld) verliezen is?quote:
Je bent zelluf.quote:
Hoezo niet? Kan toch lekker zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje geprobeerd door de bloemkool in een ovenschotel met gehakt te vervangen door broccoli, was geloof ik geen succes nee
Nee doe maar niet, er lezen hier kleine kiendjes mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef kree het volgende:
ik heb verhaal over en knabbel; enzo, maar durf niet te vertellen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna op de rapporteerknop geduwd, ipv de reageerknop
quote:
Die reactie slaat nergens op.quote:
Ha kijk, een medeslachtoffer en medestanderquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje geprobeerd door de bloemkool in een ovenschotel met gehakt te vervangen door broccoli, was geloof ik geen succes nee
Ja was het dus nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan toch lekker zijn
@kree je mag op Kaneel z'n vinger knabbelenquote:
Deze hele SC niet, dus past preciesquote:
Ik geef hier geen consent voor, 4ebebequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:kree je mag op Kaneel z'n vinger knabbelen
Ja ik weet niet hoe je het verder klaargemaakt hebt, maar een teriyakisaus klinkt beterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was het dus nietMisschien een keer een andere manier van combineren proberen, gewoon lekker wokken met teriyakisaus ofzo
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze hele SC niet, dus past precies
quote:
Oh ja, tegenwoordig moet je consent vragen...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef hier geen consent voor, 4ebebe
mwaha zo erg was t niet. vertel maar gewoon.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, er lezen hier kleine kiendjes mee.
*kree teleurgesteld afdruipen en klagen gaat in DTSquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef hier geen consent voor, 4ebebe
Minimaal 500 gramquote:
Vertel maar nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
mwaha zo erg was t niet. vertel maar gewoon.
kijk ik ben niet heel veel keer echt verliefd geweest. maar oke keertje wel. en vond het helemaal leuk allemaal. en gingen we uit naar optredens enzo. enne weet niet meer hoe ging. maarja beetje zoenen enzo. en. oorlel ff kanabbelen enzo toen. Hahahaha
oke de meest geile seks gehad erna toen we thuis waren. maarja. eigenlijk best raar enzo, maar is in verliefdheid enzo dingen doen.
Volgens mij was het toen in de oven met aardappeltjes en champignonroomsausquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe je het verder klaargemaakt hebt, maar een teriyakisaus klinkt beter![]()
Of sojasaus/vissaus/oestersaus en dan met knoflooooooook
Tijd voor je pilletje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
mwaha zo erg was t niet. vertel maar gewoon.
kijk ik ben niet heel veel keer echt verliefd geweest. maar oke keertje wel. en vond het helemaal leuk allemaal. en gingen we uit naar optredens enzo. enne weet niet meer hoe ging. maarja beetje zoenen enzo. en. oorlel ff kanabbelen enzo toen. Hahahaha
oke de meest geile seks gehad erna toen we thuis waren. maarja. eigenlijk best raar enzo, maar is in verliefdheid enzo dingen doen.
Ja, denk dat bloemkool dan toch lekkerder is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen in de oven met aardappeltjes en champignonroomsaus
naja boeie. zo erg verhaal is het niet, denk zelfs nog geschikt voor kleine kinders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel maar niet
* vertelt het toch
Ok.
Hier hebben we geen consent voor gegeven hoor!
Welke?quote:
En heel veel kruidenboter.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal 500 gram
"Het ook wil ook wat."
Ja, vind dat wel boeienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
naja boeie. zo erg verhaal is het niet, denk zelfs nog geschikt voor kleine kinders.
Patatjes erbij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En heel veel kruidenboter.
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patatjes erbij.
Groene gegrilde asperges met knoflooooooooook.
En cola uit een flesje.
ik ook wel en daarom vertel ik ff. haha Komop zeg zo erg is het ook allemaal,aal weer niet.quote:
Overal consent voor vragen toch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, tegenwoordig moet je consent vragen...
Jammer @:kree mag niet...
Met wat erbij?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
Straks eens kijken of de AH nog een beetje grote aardappel verkoopt, kan ik die vanavond lekker poffen tussen de kolen
[/quote]quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel en daarom vertel ik ff. haha Komop zeg zo erg is het ook allemaal,aal weer niet.
[..]
Ben jij tegen de woke samenleving?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal consent voor vragen toch.
"Mag ik je handje vasthouden?"
"Mag ik je zoenen?"
"Mag ik je livestreamen op FOK! terwijl je genomen wordt door 3 man tegelijk?"
Het moet niet gekker worden met deze woke samenleving.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
Straks eens kijken of de AH nog een beetje grote aardappel verkoopt, kan ik die vanavond lekker poffen tussen de kolen
Geen biologische boer daar in de buurt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
had gisteren ook weer cola uit een flesje. Verval weer in mijn oude verslavingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patatjes erbij.
Groene gegrilde asperges met knoflooooooooook.
En cola uit een flesje.
Met extra PFAS in je aardappel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen biologische boer daar in de buurt?
hahaha wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal consent voor vragen toch.
"Mag ik je handje vasthouden?"
"Mag ik je zoenen?"
"Mag ik je livestreamen op FOK! terwijl je genomen wordt door 3 man tegelijk?"
Het moet niet gekker worden met deze woke samenleving.
Ja, maar dat is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gisteren ook weer cola uit een flesje. Verval weer in mijn oude verslaving
aioli is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik even naar de bakker. Een lekker stokbroodje halen voor de lunch straks.
We hebben nog wat hummus, dus dat komt goed. Misschien wat aioli meenemen voor de kleine. Die vindt dat altijd geweldig.
Saté, hamburgers, BBQ-worstjes, stokbrood, groenvoer, fruit en brownie ijshoorntjesquote:
Dat is standaard bij hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel maar niet
* vertelt het toch
Ok.
Hier hebben we geen consent voor gegeven hoor!
jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo lekker![]()
En dan wel volvette cola
Is dit een aanzoek aan kaneel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat?
ik kan je verbeelding neit echt waar maken denk.....
Sorry dat ik zo uit de kast kom ineens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij tegen de woke samenleving?![]()
![]()
Ja ik bedoelde eigenlijk wat je op die aardappel gooit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Saté, hamburgers, BBQ-worstjes, stokbrood, groenvoer, fruit en brownie ijshoorntjes
Wel even douchen daarna hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zomedadelijk naar een kringloopwinkel.
uhmquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat doe jij toch ook met je ongevraagde waardeoordeel over de cavia's van CL en mij ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is standaard bij hem.
Of zoals laatst: "maar ik za erover ophouden". Om vervolgens nog minimaal 5 posts eraan te besteden.
Boeren genoeg, maar het is geen aardappelseizoen nu, staan pas net in de grondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen biologische boer daar in de buurt?
Ja, goden uitvinding.quote:
opzoek naar wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ben jij en wat heb je met US gedaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Pfeerpel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met extra PFAS in je aardappel.
Ja, ik moet dit even gaan verwerken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo uit de kast kom ineens.
Gebruikte drakendildo uitzoeken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Word je ook een beetje raar van in je hoofdquote:
Sorry, ik val niet op Katwijkers.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een aanzoek aan kaneel?
SOW.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Katwijkers.
Oh daar hoeft niet zoveel op, lekker in aluminiumfolie in de schil poffenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk wat je op die aardappel gooit.
gehehe ik ken jou dan ook al langer als vandaag hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Katwijkers.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met US gedaan?
Op zoek naar boeken (mits ze niet stinken en er paprikavingers van Annie op zitten)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebruikte drakendildo uitzoeken?
Dan heb je gepofte aardappel en dan verder niets?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh daar hoeft niet zoveel op, lekker in aluminiumfolie in de schil poffen
Ik doe dat niet tientallen posts lang.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe jij toch ook met je ongevraagde waardeoordeel over de cavia's van CL en mij ?
Kom vechten aqueueehheheheheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |