Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houdenquote:
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffffquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houden
En dan moet ik zeker ook nog taart gaan halenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffff
Oh en er is ook chocola nou top.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een burcht moeten maken om die chocoladerovers op afstand te houden
Lief he van hem.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg!!! je hebt een verrassings traktatie voor de KSC geregeld?! Vandaar al die chocola en bbq en oh wat lieffffffffff
Maar dat ben ik helemaal nietquote:
Goed plan.quote:
Z'n zoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Speelt Neeson Frank Drebbin?? Of hebben ze een andere naam gekozen??
Hij zette zichzelf in Ted ook goed te kakken. Zelfde regisseur ook. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet denken...
liam neeson zie ik door die taken films o.a. als een soort badass, niet bepaalde een komedie type
Ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ettooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
moe maar voldaan want heerlijk gewerkt. en zo direct doezelen met vlinderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
* slijpt mes en pakt kruidenboter
lekker vrij dagje gehad, met gezellige discussies en ruzies weliswaar, terrasje met m'n demente moeder etc etcquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moe maar voldaan want heerlijk gewerkt. en zo direct doezelen met vlinder
en met de man van 78 miljoen?
hoe groot?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Er liep een enorme spin door de keuken en nu ben ik hem kwijt
oh da's Rodrigo.... die doet niksquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Er liep een enorme spin door de keuken en nu ben ik hem kwijt
ben er al tijden niet meer geweest maar vond die zinger burger erg lekker, ik zou er nu ook wel eentje lustenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:41 schreef kree het volgende:
moet toch ff zeggen. van alle fastfood ketens vind ik KFC dus de slechtste.
ikl ben Whopper fan. alleen liggen ze niet meer op handige route.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben er al tijden niet meer geweest maar vond die zinger burger erg lekker, ik zou er nu ook wel eentje lusten
[ afbeelding ]
haha nou dat ook, het is ook niet echt meer ff goedkoop hapje halen bij de drive.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:45 schreef Karzai het volgende:
de whopper is ook erg lekker, maar ik maak tegenwoordig mijn eigen burgers, ik weiger er een tientje voor te betalen
laatst een turkse pizza gehaald, die was maar drie euro en dan zit je ook lekker volquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dat ook, het is ook niet echt meer ff goedkoop hapje halen bij de drive.
Echt het is smerig duur geworden laatste tijd.
ja doe ik ook meer onderhand. en dan bestellen nog goedkoper als drive ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
laatst een turkse pizza gehaald, die was maar drie euro en dan zit je ook lekker vol
snap ik wel als je onderweg bent en honger hebt, maar hier doe ik alles op de fiets en er zijn talloze eettentjes die beter zijn dan de macquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook meer onderhand. en dan bestellen nog goedkoper als drive ofzo.
maarja je weet hoe het gaat, stuk terug moeten rijden files en honger enzo. goed soms wil ik wel ff drive inrijden dan.
Lekker dan, je zegt weer dus komt vaker voor?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
oh jee , dat viswijf beneden heeft weer ruzie aan de telefoon
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woontquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, je zegt weer dus komt vaker voor?
Nog even een paar nachtjes doorbijten, dan mag je weer weg hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woont
Gezellig zo buurvrouwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woont
altijd weer die vissersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
oh jee , dat viswijf beneden heeft weer ruzie aan de telefoon
Ben je team viswijf of team vriend?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een paar nachtjes doorbijten, dan mag je weer weg hoor
nou hmmm. lastig te zeggen. Heb welles het idee gehad dat ze snachts werd geslagen ofzo en dat twijfelde of ik de politie moest bellen.quote:
nou jaaaaa als zij hem slaat dan wel jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
Hmm, dus dat slaan zou ook wel terecht kunnen zijn.
Nee, dat is niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
hmm kan je dat zeggen. dat iemand confronterend is? Twijfel
Wat heeft die vriend nou weer fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jaaaaa als zij hem slaat dan wel ja
Ze kan beter een beetje conformerend zijn en d'r bek houden zodat heel die flat rust heeftquote:
Sommige vrouwen floreren op een kranige tik zo af en toe.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
zijn een beetje tokkies , zij en die vriend van haar
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft die vriend nou weer fout gedaan dan?
Ja en die kut hond de maas inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kan beter een beetje conformerend zijn en d'r bek houden zodat heel die flat rust heeft
Grote kans.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar misschien slaat die haar wel omdat zij elke keer begint met slaan
Palingvisserts er achteraanquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
From the river Maas to the sea, the dog will be.
Ook nog een paar fatbikes er achteraanquote:
Broccoliquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de broccoli-harige bestuurders er ook achteraan tiefen.
4EverDoornRoosjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7 uur en 37 min geslapen![]()
Herstelscore: hoog![]()
Merk er alleen geen reet van, maar goed![]()
KOFFIEEEEEE dan maar
Ineens ook zin in een appelquote:
Die zitten er toch altijd met zijn tweeën op vastgeplakt, dus die blijven er wel op zitten jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou de broccoli-harige bestuurders er ook achteraan tiefen.
Ik heb alleen maar goede ieuwdee-enquote:
You sure?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kort "een appel" altijd af tot "nappel", voor de rest gaat het wel.
Jij hebt gewoon een Brabantse Beperkingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kort "een appel" altijd af tot "nappel", voor de rest gaat het wel.
Ik las: jij bent gewoon een Brabantse Beperking.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een Brabantse Beperking
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las: jij bent gewoon een Brabantse Beperking.
Sow.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las: jij bent gewoon een Brabantse Beperking.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |