lekker vrij dagje gehad, met gezellige discussies en ruzies weliswaar, terrasje met m'n demente moeder etc etcquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moe maar voldaan want heerlijk gewerkt. en zo direct doezelen met vlinder
en met de man van 78 miljoen?
hoe groot?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Er liep een enorme spin door de keuken en nu ben ik hem kwijt
oh da's Rodrigo.... die doet niksquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Er liep een enorme spin door de keuken en nu ben ik hem kwijt
ben er al tijden niet meer geweest maar vond die zinger burger erg lekker, ik zou er nu ook wel eentje lustenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:41 schreef kree het volgende:
moet toch ff zeggen. van alle fastfood ketens vind ik KFC dus de slechtste.
ikl ben Whopper fan. alleen liggen ze niet meer op handige route.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben er al tijden niet meer geweest maar vond die zinger burger erg lekker, ik zou er nu ook wel eentje lusten
[ afbeelding ]
haha nou dat ook, het is ook niet echt meer ff goedkoop hapje halen bij de drive.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:45 schreef Karzai het volgende:
de whopper is ook erg lekker, maar ik maak tegenwoordig mijn eigen burgers, ik weiger er een tientje voor te betalen
laatst een turkse pizza gehaald, die was maar drie euro en dan zit je ook lekker volquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dat ook, het is ook niet echt meer ff goedkoop hapje halen bij de drive.
Echt het is smerig duur geworden laatste tijd.
ja doe ik ook meer onderhand. en dan bestellen nog goedkoper als drive ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
laatst een turkse pizza gehaald, die was maar drie euro en dan zit je ook lekker vol
snap ik wel als je onderweg bent en honger hebt, maar hier doe ik alles op de fiets en er zijn talloze eettentjes die beter zijn dan de macquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ik ook meer onderhand. en dan bestellen nog goedkoper als drive ofzo.
maarja je weet hoe het gaat, stuk terug moeten rijden files en honger enzo. goed soms wil ik wel ff drive inrijden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |