Lekker dan, je zegt weer dus komt vaker voor?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
oh jee , dat viswijf beneden heeft weer ruzie aan de telefoon
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woontquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, je zegt weer dus komt vaker voor?
Nog even een paar nachtjes doorbijten, dan mag je weer weg hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woont
Gezellig zo buurvrouwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrij regelmatig. Heb haar snachts ook wel eens horen gillen. Denk dat die ruzie elke met haar vriend is die er geloof ik niet vast woont
altijd weer die vissersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
oh jee , dat viswijf beneden heeft weer ruzie aan de telefoon
Ben je team viswijf of team vriend?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een paar nachtjes doorbijten, dan mag je weer weg hoor
nou hmmm. lastig te zeggen. Heb welles het idee gehad dat ze snachts werd geslagen ofzo en dat twijfelde of ik de politie moest bellen.quote:
nou jaaaaa als zij hem slaat dan wel jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
Hmm, dus dat slaan zou ook wel terecht kunnen zijn.
Nee, dat is niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
hmm kan je dat zeggen. dat iemand confronterend is? Twijfel
Wat heeft die vriend nou weer fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jaaaaa als zij hem slaat dan wel ja
Ze kan beter een beetje conformerend zijn en d'r bek houden zodat heel die flat rust heeftquote:
Sommige vrouwen floreren op een kranige tik zo af en toe.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
zijn een beetje tokkies , zij en die vriend van haar
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft die vriend nou weer fout gedaan dan?
Ja en die kut hond de maas inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kan beter een beetje conformerend zijn en d'r bek houden zodat heel die flat rust heeft
Grote kans.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar misschien slaat die haar wel omdat zij elke keer begint met slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |