quote:
welke??quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Eej LEGO setje is binnen.Morgen denk ik maar even mee bezig.
Lego genot.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er ligt ook weer een bouwsetje (niet Lego) klaar in het DHL automaatje. Maar dat doe ik morgen wel icm met boodschappen. De automaat staat in de Lidl namelijk
Geen Clarkson's Farm? Ondanks brute verkrachtingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Weet ik even niet meer. Ik heb het nu opgezet..quote:
Het is geen muziek voor een rustig bakkie koffie hoorquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Luister nu wat op Spotify en dit is wel vrij softe troep hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is geen muziek voor een rustig bakkie koffie hoor
Misschien voor Etto wel?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is geen muziek voor een rustig bakkie koffie hoor
quote:
Ik moet morgen ook werken. Ga ook over ca een half uurtje te beddequote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
ik ben nu 2 uurtjes thuis.. morgenochtend weer aan het werk
nee, dat is wat vroeg voor mij..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werken. Ga ook over ca een half uurtje te bedde
Ik word morgen om 8 uur op het werk verwacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is wat vroeg voor mij..
ik mag zelf weten wanneer ik kom opdagen, is volledig op vrijwillige basis..
vandaag was complete chaos.. en zoals mn baas zijn:
"ik was enorm blij dat je kon komen, om maar een understatement van het jaar te maken"
lief en zo fijn die waarderingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is wat vroeg voor mij..
ik mag zelf weten wanneer ik kom opdagen, is volledig op vrijwillige basis..
vandaag was complete chaos.. en zoals mn baas zei:
"ik was enorm blij dat je kon komen, om maar een understatement van het jaar te maken"
das lekker vroegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word morgen om 8 uur op het werk verwacht.
dat zou wel fijn zijnquote:Ik hoop echt dat die aangeboden woning doorgaat. Dan hoef ik maar 5 minuten te fietsen. Nu toch bijna een half uur...
ach, zelfs als dat niet was gezegd wist ik wel dat het heel erg fijn was dat ik er wasquote:
Nee, die hebben we in 2025 al gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:38 schreef Haags het volgende:
Over iets meer dan 3 weken is al weer de langste dag van het jaar.@:dr_flash
Zo impossible was die niet dusquote:
goed bezig drie uur vond ik te langquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n abonnement er deze week weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |