had gisteren ook weer cola uit een flesje. Verval weer in mijn oude verslavingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patatjes erbij.
Groene gegrilde asperges met knoflooooooooook.
En cola uit een flesje.
Met extra PFAS in je aardappel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen biologische boer daar in de buurt?
hahaha wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal consent voor vragen toch.
"Mag ik je handje vasthouden?"
"Mag ik je zoenen?"
"Mag ik je livestreamen op FOK! terwijl je genomen wordt door 3 man tegelijk?"
Het moet niet gekker worden met deze woke samenleving.
Ja, maar dat is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gisteren ook weer cola uit een flesje. Verval weer in mijn oude verslaving
aioli is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik even naar de bakker. Een lekker stokbroodje halen voor de lunch straks.
We hebben nog wat hummus, dus dat komt goed. Misschien wat aioli meenemen voor de kleine. Die vindt dat altijd geweldig.
Saté, hamburgers, BBQ-worstjes, stokbrood, groenvoer, fruit en brownie ijshoorntjesquote:
Dat is standaard bij hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel maar niet
* vertelt het toch
Ok.
Hier hebben we geen consent voor gegeven hoor!
jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo lekker![]()
En dan wel volvette cola
Is dit een aanzoek aan kaneel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat?
ik kan je verbeelding neit echt waar maken denk.....
Sorry dat ik zo uit de kast kom ineens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij tegen de woke samenleving?![]()
![]()
Ja ik bedoelde eigenlijk wat je op die aardappel gooit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Saté, hamburgers, BBQ-worstjes, stokbrood, groenvoer, fruit en brownie ijshoorntjes
Wel even douchen daarna hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zomedadelijk naar een kringloopwinkel.
uhmquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat doe jij toch ook met je ongevraagde waardeoordeel over de cavia's van CL en mij ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is standaard bij hem.
Of zoals laatst: "maar ik za erover ophouden". Om vervolgens nog minimaal 5 posts eraan te besteden.
Boeren genoeg, maar het is geen aardappelseizoen nu, staan pas net in de grondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen biologische boer daar in de buurt?
Ja, goden uitvinding.quote:
opzoek naar wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ben jij en wat heb je met US gedaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Pfeerpel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met extra PFAS in je aardappel.
Ja, ik moet dit even gaan verwerken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo uit de kast kom ineens.
Gebruikte drakendildo uitzoeken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Word je ook een beetje raar van in je hoofdquote:
Sorry, ik val niet op Katwijkers.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een aanzoek aan kaneel?
SOW.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Katwijkers.
Oh daar hoeft niet zoveel op, lekker in aluminiumfolie in de schil poffenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk wat je op die aardappel gooit.
gehehe ik ken jou dan ook al langer als vandaag hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Katwijkers.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met US gedaan?
Op zoek naar boeken (mits ze niet stinken en er paprikavingers van Annie op zitten)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebruikte drakendildo uitzoeken?
Dan heb je gepofte aardappel en dan verder niets?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh daar hoeft niet zoveel op, lekker in aluminiumfolie in de schil poffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |