Saté, hamburgers, BBQ-worstjes, stokbrood, groenvoer, fruit en brownie ijshoorntjesquote:
Dat is standaard bij hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel maar niet
* vertelt het toch
Ok.
Hier hebben we geen consent voor gegeven hoor!
jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo lekker![]()
En dan wel volvette cola
Is dit een aanzoek aan kaneel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat?
ik kan je verbeelding neit echt waar maken denk.....
Sorry dat ik zo uit de kast kom ineens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij tegen de woke samenleving?![]()
![]()
Ja ik bedoelde eigenlijk wat je op die aardappel gooit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Saté, hamburgers, BBQ-worstjes, stokbrood, groenvoer, fruit en brownie ijshoorntjes
Wel even douchen daarna hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zomedadelijk naar een kringloopwinkel.
uhmquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat doe jij toch ook met je ongevraagde waardeoordeel over de cavia's van CL en mij ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is standaard bij hem.
Of zoals laatst: "maar ik za erover ophouden". Om vervolgens nog minimaal 5 posts eraan te besteden.
Boeren genoeg, maar het is geen aardappelseizoen nu, staan pas net in de grondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen biologische boer daar in de buurt?
Ja, goden uitvinding.quote:
opzoek naar wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ben jij en wat heb je met US gedaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Pfeerpel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met extra PFAS in je aardappel.
Ja, ik moet dit even gaan verwerken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo uit de kast kom ineens.
Gebruikte drakendildo uitzoeken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Word je ook een beetje raar van in je hoofdquote:
Sorry, ik val niet op Katwijkers.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit een aanzoek aan kaneel?
SOW.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Katwijkers.
Oh daar hoeft niet zoveel op, lekker in aluminiumfolie in de schil poffenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk wat je op die aardappel gooit.
gehehe ik ken jou dan ook al langer als vandaag hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Katwijkers.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met US gedaan?
Op zoek naar boeken (mits ze niet stinken en er paprikavingers van Annie op zitten)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebruikte drakendildo uitzoeken?
Dan heb je gepofte aardappel en dan verder niets?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh daar hoeft niet zoveel op, lekker in aluminiumfolie in de schil poffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |