Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dat heeft hij niet echt laten blijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Peter
Ik heb ook gezegd
Dat ik iemand thuis heb zitten
Waar ik echt heel gek op ben
Goede manier om dit te laten zien
Lekker zijn eigen glazen ingegooidquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet echt laten blijken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap Julia goed en Peter is een egoist.
Mwahquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap Julia goed en Peter is een egoist.
Ring kopen bij Aliexpresquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moest Peter doen dan? Eeuwige trouw beloven in ruil voor wat sex?
En je kunt Peter ook niet vrijpleiten, hij nam zelfs het initiatief.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
Snap Julia ook niet, die deed er zelf ook luchtig over dat hij iemand thuis had. Maar nu wil ze ineens hem helemaal claimen en nr. 1 zijn. Zo werkt het niet.
Takes two to tango, en Julia wist het.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
En je kunt Peter ook niet vrijpleiten, hij nam zelfs het initiatief.
Ik ga lekker Toppers in Concert 2024 terugkijken was vorige week vrijdag op NPO3quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nou dat was het dan voor deze week, nu die campinghork.
Tot maandag.
Ben al overgeschakeld naar 22 vrouwen op een grasveld.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga lekker Toppers in Concert 2024 terugkijken was vorige week vrijdag op NPO3
En net zoveel ballen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben al overgeschakeld naar 22 vrouwen op een grasveld.
Perla had al voorspeld dat ze ging verliezen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die aflevering vanavond viel toch tegen. Niet echt drama. Die Peter/Julia toestanden was er 1 volgens de RLS-script kaartenbak, zo vaak al gezien die spijt na de zonde shit. Peter is een vreemde vogel, dacht is dat hij heaumeau was, of hij zit nog flink in de kast. Rare snuiter, though.
Roma slaat echt door, maar ik denk dat de FEBO in haar wel een nieuw RLS talentje zien dus die mag nog nergens heen.
En dan willen al die Gieren, maar eigenlijk alleen Manon Demi laten wieberen, ook een smerig spelletje. Wie weet eindigen ze niet eens laatste dus ik snap die ophef niet zo.
Wel leuk dat John voor de Vossen nog even wat punten bij elkaar heeft gesprokkeld wat zomaar eens kostbare punten kunnen zijn om van de laatste plek af te komen. Die Perla met haar Tetris-queen geneuzel, dat bleek ja...
Nou nee, dat ben ik niet met je eens. Peter zit niet in een relatie, maar was aan het daten met iemand. Hij ging vol op Julia en mssn vindt ze hem leuker dan ze toe wil geven en heeft zich mee laten slepen. Ondanks dat Peter over zijn thuisdate heeft verteld, heeft hij haar wel versierd en het bed in gelult, om een dag erna te zeggen dat dat meiske thuis zijn nummer 1 is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis wat dom
Ze wist van die ander
Maar dacht gewoon dat ze zelf leuker was
Nu blijkt dat het niet zo is
Is ze gewoon beledigd
Ik vind het echt een afknapper als iemand op commando wil zoenen. Het moet gewoon gebeuren zonder woorden, of niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:19 schreef KinKiJan het volgende:
Word een beetje moe van die Roma-wil-gewoon-zoenen act.
Nou ... ik vond Diederik en Britt puur gif met elkaarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:06 schreef KinKiJan het volgende:
Erop terugkijkend en in vergelijking met het gezever van de laatste tijd waren Beau en Mel, Britt en Diederik of zelfs Max en Rowena zo vervelend nog niet
Dat waren ze zeker, een wonder dat die nog samen zijn eigenlijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ... ik vond Diederik en Britt puur gif met elkaar
Dus als Peter had gezegt voor de sex zij buiten is veel leuker de nr 1, dan had ze ook sex gehad?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah
Tis wat dom
Ze wist van die ander
Maar dacht gewoon dat ze zelf leuker was
Nu blijkt dat het niet zo is
Is ze gewoon beledigd
Zijn die 2 nog samen? Geloof er niks van en als het wel zo is dan zal het wel meevallen met dat jaloersegedrag😉quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat waren ze zeker, een wonder dat die nog samen zijn eigenlijk!
Vond het in vergelijking wel 'vermakelijker' om te zien dan dat geile gedram van Roma, of Peter het konijn en Julia die geen 2e-keus-konijnen-baasje wil zijn.
Zonde dat ze daar zo lang over door gaan in zo'n aflevering, zo is het niet gek dat we bijvoorbeeld een Roy nooit zien.
Ik kijk niet meer maar ik weet nog wel hoe giftig Britt en Diedje met elkaar warenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat waren ze zeker, een wonder dat die nog samen zijn eigenlijk!
Vond het in vergelijking wel 'vermakelijker' om te zien dan dat geile gedram van Roma, of Peter het konijn en Julia die geen 2e-keus-konijnen-baasje wil zijn.
Zonde dat ze daar zo lang over door gaan in zo'n aflevering, zo is het niet gek dat we bijvoorbeeld een Roy nooit zien.
Ze kunnen er zelf ook wel om lachenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:00 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Zijn die 2 nog samen? Geloof er niks van en als het wel zo is dan zal het wel meevallen met dat jaloersegedrag😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Peter had ook verteld dat hij met dat meiske thuis afspraken had gemaakt, dus dat een beetje knuffelen niet erg was. Julia heeft daarop het initiatief bij Peter gelaten. Peter bepaalde eigenlijk hoe ver ze zouden gaan. Op een bepaald moment had hij achteraf spijt en vertelde hij Julia dat hij toch echt heel gek is op die dame thuis, dat dat altijd zijn nummer 1 is. En dan heeft Julia zoiets van "Als ik had geweten dat zij zoveel voor je betekent, dan was ik hier niet in mee gegaan." Een beetje fatsoenlijke vrouw pakt geen vent af, namelijk. En Peter dan ook nog zeggen: Maar ik neem je niets kwalijk. Julia, terecht: "Nee, dat zou er ook nog es bij moeten komen."quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou nee, dat ben ik niet met je eens. Peter zit niet in een relatie, maar was aan het daten met iemand. Hij ging vol op Julia en mssn vindt ze hem leuker dan ze toe wil geven en heeft zich mee laten slepen. Ondanks dat Peter over zijn thuisdate heeft verteld, heeft hij haar wel versierd en het bed in gelult, om een dag erna te zeggen dat dat meiske thuis zijn nummer 1 is.
Als ik dat meiske was, kappen, die vent is niet te vertrouwen, als hij jeuk heeft, is hij je vergeten.
Nr1 Thuis heeft al genoeg beelden kunnen zien om te weten dat ze zoiezo Nr½ is nuquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Peter had ook verteld dat hij met dat meiske thuis afspraken had gemaakt, dus dat een beetje knuffelen niet erg was. Julia heeft daarop het initiatief bij Peter gelaten. Peter bepaalde eigenlijk hoe ver ze zouden gaan. Op een bepaald moment had hij achteraf spijt en vertelde hij Julia dat hij toch echt heel gek is op die dame thuis, dat dat altijd zijn nummer 1 is. En dan heeft Julia zoiets van "Als ik had geweten dat zij zoveel voor je betekent, dan was ik hier niet in mee gegaan." Een beetje fatsoenlijke vrouw pakt geen vent af, namelijk. En Peter dan ook nog zeggen: Maar ik neem je niets kwalijk. Julia, terecht: "Nee, dat zou er ook nog es bij moeten komen."
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen er zelf ook wel om lachen🤣🤣🤣🤣🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet het nooit met de bondgenoten, er hebben al eerder wissels plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou wel heel wonderlijk zijn
aangezien ze in andere teams zitten
Idd, qua stelletjes vind ik hoe Britt zich gedroeg tot nu toe nog steeds het ergste.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ... ik vond Diederik en Britt puur gif met elkaar
Samequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, qua stelletjes vind ik hoe Britt zich gedroeg tot nu toe nog steeds het ergste.
De wisseltruc moet dan wel snel plaatsvinden, want de setjes El_Geil/Sloomaa , Peter/Julia lopen ten einde.. zelfs de poging Lesbootje spelen tussen Sloomaa/Deemie mislukt.. dus ja snel wisselen is een must.. liever nog snel koffers pakken om een aantal Nieuwen de kans te geven, deze Cyclus is wel met stip de rottigste gecastquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Je weet het nooit met de bondgenoten, er hebben al eerder wissels plaatsgevonden.
Wel het enige stel dat dan nog iets van kijkplezier opleverde. Vooral verbazing eigenlijk, maar ook dat ging op de duur vervelen. Net als de rest van de stelletjes in deze show, niets anders dan pure zever waar ze mij veel te veel tijd aan besteden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, qua stelletjes vind ik hoe Britt zich gedroeg tot nu toe nog steeds het ergste.
Nou ik vond Senna anders ook een moeilijk portret, maar wel vermakelijk om naar te kijken d.d.w.w.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ik Nr1 was, zou ik sowieso al bedanken voor de eer, want schijnbaar heeft Peter geen problemen met een loodsliefde, dus waarschijnlijk ook niet met een vakantieliefde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nr1 Thuis heeft al genoeg beelden kunnen zien om te weten dat ze zoiezo Nr½ is nu
En Melanie! Mijn god, continu aandacht vragen met dat pruillipje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik vond Senna anders ook een moeilijk portret, maar wel vermakelijk om naar te kijken d.d.w.w.
Finale is zeker niet deze week.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik hoop dat woensdag de finale is anders zitten we nog een week met dezelfde opgescheept. Wie gaan er weg John zeker ook een man met weinig woorden, toch vind ik hem leuk
Flo? Robert? El che? Wie gaan er zeker vertrekken?
Ja klopt, dus waarschijnlijk met veel gerek finale pas maandag 16 juni pasquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Moeten we niet nog 2 uitdagingsduels krijgen? Taal en geschiedenis.
Nog tijd genoeg voor kofferpakkersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt, dus waarschijnlijk met veel gerek finale pas maandag 16 juni pas
Los van wie er wint en wordt geëlimineerd:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik hoop dat woensdag de finale is anders zitten we nog een week met dezelfde opgescheept. Wie gaan er weg John zeker ook een man met weinig woorden, toch vind ik hem leuk
Flo? Robert? El che? Wie gaan er zeker vertrekken?
Nou ja Precious had in haar eerste maand ook weinig tekst.. maar ja wel leuker om naar te kijken..quote:Op zondag 1 juni 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Robert wil gewoon Fleuris overleven en sowieso een cyclus zonder hem knallen, dus die zal zeker niet gaan dus als de Vossen laatste worden gaat John gewoon, zo niet dan toch. Ik weet niet of Roy het nog een cyclus trekt, totaal kleurloos persoon en zit daar echt als figurant zonder echt veel inbreng en tekst. Misschien dat hij best tekst heeft maar dat zien we niet. Ook de interessante gesprekken en de band die Robert met John schijnt te hebben en de reden dat hij zo geëmotioneerd was toen hij zijn vertrek aankondigende, kunnen wij als kijker niets bij voorstellen zolang er nog geen streams zijn. Met streams hoor je dan nog wel eens goede gesprekken die je op TV nooit hoort, zo krijg je als kijker meer een band met een deelnemer of deelnemers. Dat was bij EJVJL ook altijd zo. Ik vind dat echt een gebrek nu.
Precies, haar vonden ze daar een wandelende-meme bleek uit de sinterklaas gedichten, maar wij hadden nog niks van haar gezien. Dat eeuwige gedraai tussen Floris en Senna was 'belangrijker'. Zelfs Senna zei in de auto bij Nick dat zij wel heel veel zendtijd hebben gekregen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja Precious had in haar eerste maand ook weinig tekst.. maar ja wel leuker om naar te kijken..
Heb ze geen DNA-test gedaan dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet van iemand waar tegen is gezegd dat haar vader niet haar echte vaders is. Lul dat maar eens uit iemands hoofd. Teringlijers
Ik ben allang overtuigd dat zielige Sloomootje braaf doet wat de stokers van Febo haar geadviseerd hebben bij de casting.. namelijk het dommige vrolijke rondneukkutje uithangen wat haar mogelijk voordeel kan gaan opleveren in de toekomstige bondjesquote:Op maandag 2 juni 2025 18:02 schreef KapiteinChris het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar met meerdere gasten, laat staan met 20 zoenen op één avond vind ik extreem abnormaal, als puber heb ik misschien wel eens met meer dan één gezoend, maar als je in de twintig bent is dat gewoon raar en nu ook zo om seks zeuren is toch beschamend? Of ben ik zo ouderwets? Man man man...
Dat zou zo maar kunnen, erger me meer aan valse Manon, die van alles een Tia krijgt. Walgelijke uitdrukking van haar elke keerquote:Op maandag 2 juni 2025 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben allang overtuigd dat zielige Sloomootje braaf doet wat de stokers van Febo haar geadviseerd hebben bij de casting.. namelijk het dommige vrolijke rondneukkutje uithangen wat haar mogelijk voordeel kan gaan opleveren in de toekomstige bondjes
Als Manon niet ook snel wat te neuken zoekt is het met haar ook snel over... niemand daar zit te wachten op een berekende gluipkut die het toch steeds fout heeft .. en zich laten aaien door Joy helpt ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, erger me meer aan valse Manon, die van alles een Tia krijgt. Walgelijke uitdrukking van haar elke keer
Real live wan-betaler.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
Nee ik heb geen kaartje! Geef me godverdomme gewoon een bekeuring!
oh... verkeerde show.
Die heeft wel meer op dan een paracetamolletjequote:Op maandag 2 juni 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
oh... verkeerde show.
De grote romaaa showquote:Op maandag 2 juni 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
oh... verkeerde show.
En ze gaat vast nog niet weg na deze cyclusquote:
Ze heeft er medicatie voorquote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Is Julia al wat haar kwijt? of gaat dat niet zo snel in de Loods...
Die mag wel eens een ander liedje gaan zingen, dit wordt ik een beetje zat en dan vooral de Articuleershowquote:
Uhuquote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Julia: "Als ik dit had geweten, had ik dat niet gedaan"
Ja, zo werkt dat wel een beetje in het leven he. Als ik alles van te voren had geweten zat ik nu niet naar De Bondgenoten te kijken, maar lag ik omringd door vrouwen knapper dan Julia op een wittezandstrand in een tropisch oord met een paar miljard op de bank.
Fritsieeeeeeëquote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mag wel eens een ander liedje gaan zingen, dit wordt ik een beetje zat en dan vooral de Articuleershow
Ik heb werkelijk geen ideequote:
Oeh walgelijkquote:
Op zich raad ik Roma ook wel aan om te kappen met El Che. Zonder kaarten zelfs.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh walgelijk
Ze raad roma aan te kappen met Elche
Wie denkt zij dat ze is !
Als ze dat nou bij elk wel-of-niet-stel doet en ze geloven die bullshit, ga ik nog fan van d'r worden ookquote:Op maandag 2 juni 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh walgelijk
Ze raad roma aan te kappen met Elche
Wie denkt zij dat ze is !
Ja wat. Zo rolled Gen-Z.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, als Peter uitgeneukt is in de Loods verwacht hij dat het met Nr1 vriendin thuis gewoon doorgaat
en met Julia niet? Zij is alleen een wip in de loods daarbuiten is geen toekomst.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
Haha Peter. Wat een klaphark.
Ik wil met jou zoenen... wij voelen ons tot elkaar aangetrokken... ik vind het echt fijn hier met jou... ik heb een afspraak met iemand voor als ik weer buiten ben en daar heb ik echt een toekomst mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Julia:![]()
![]()
![]()
En Perla er nog eens overheen, want die kan niet slapen met kwijlgeluiden.quote:
Ja waar danquote:Op maandag 2 juni 2025 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
Je zal daar op die kamer liggen en dat geklef om je heen, nee dank je.
Zoek het uit, doe maar ergens anders.
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Manon is ook echt de persoon die je hierover in vertrouwen wil nemen
Goede castingquote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz raapt een ruggengraat op van de vloer.
Huh? Da's Julia's ruggengraat... wat doet die hier?
* Whuzz struikelt over de ruggengraat van Roma
Wat is dat met die vrouwen daar joh
Lengte valt niet te compenserenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat pruimenbekkie van Justin![]()
![]()
iets té veel filler
In de tuin ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja waar dan
Je bent allemaal geil en je zit opgesloten...
* Whuzz wijst naar de hoge hakken in Grey's schoenenkastquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lengte valt niet te compenseren
( of het gebrek eraan)
Die andere teams doen het zichzelf ook aan.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Haaien uitgedaagd, dus haaien pikken weer punten.
Kun je lang zoekenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz wijst naar de hoge hakken in Grey's schoenenkast
Wasdadan
6 of 8quote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Justin al gewonnen? het waren maar 3 vragen toch?
Pas de eerste foto, er zijn meer foto'squote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
3 vragen over dit onderwerp straks volgende onderwerpquote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ahquote:Op maandag 2 juni 2025 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pas de eerste foto, er zijn meer foto's
Beetje vroeg in de relatie voor buitenseks.quote:
Doet mij elke keer afvragen wie er mag spelen.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die andere teams doen het zichzelf ook aan.
Kan me niet schelen waar, niet naast iemand anders iig. Zou ik zelf ook niet doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Beetje vroeg in de relatie voor buitenseks.
"Seks naast Soury" aan bucketlist toegevoegdquote:Op maandag 2 juni 2025 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet schelen waar, niet naast iemand anders iig. Zou ik zelf ook niet doen.
Gekloot onder het dekbed, heb nog steeds mijn twijfels over de echtheid.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Seks naast Soury" aan bucketlist toegevoegd
Ja, maar dat maakt het feit dat Manon schijnheilig is niet onwaarquote:Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
tadadadada en ja hoor El Che over dat iemand schijnheilig is, nou jij bent de grootste
Tja, dat krijg je als je ouders je hatenquote:
100quote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Shit gemist.. hoeveel is Floortje kwijt?
Die heeft het uitgevondenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het feit dat Manon schijnheilig is niet onwaar
Het zal je verbazenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je ouders je haten
* Whuzz checkt de TSquote:
Die "leuke ouders" hebben hun baby anders wel "El Che" genoemd.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal je verbazen
Maar hij heeft echte leuke ouders
Die zelfs zijn nachtelijke capriolen mag Brijan niet veroordeelden
Combinatie van Elvis en ..quote:Op maandag 2 juni 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die "leuke ouders" hebben hun baby anders wel "El Che" genoemd.
Dat zou een strafbaar feit moeten zijn.
...Cher?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Combinatie van Elvis en ..
ik weet het niet meer
Elvis + wat zijn pa zei toen hij de bevalling zag. "TJEZUSquote:Op maandag 2 juni 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Combinatie van Elvis en ..
ik weet het niet meer
Verhipquote:
Nee was wat andersquote:
Ze waren naast fan van Elvis ook fan van het GTST karakter 'Che'quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was wat anders
Ben het echt kwijt
Gevonden
Een personage uit gtst
Che
Dus... Che is.... Che?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was wat anders
Ben het echt kwijt
Gevonden
Een personage uit gtst
Che
Staat er ookquote:Op maandag 2 juni 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze waren naast fan van Elvis ook fan van het GTST karakter 'Che'
[ afbeelding ]
(Neen, das geen grap, dit zei hij echt tijdens zijn introductie!)
Ik heb even geen woordenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was wat anders
Ben het echt kwijt
Gevonden
Een personage uit gtst
Che
Toen ik begon met zoeken naar het plaatje nog niet, maar doet er verder niet toe.quote:
Niet die dikke tieten toevallig?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ok, goed. Manon is dus liegbeest, maar aangezien ze mooie... ogen heeft heb ik haar vergeven.
Dat is weer ZO oppervlakkig 5th!quote:
Ohw sorry. ik denk ook rechtlijnigquote:Op maandag 2 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is weer ZO oppervlakkig 5th!
Die tel ik slechts mee als twee bonuspunten
Hebben ze geen internet daar?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Nou, dat was hem alweer.
Zakenreisje, dus tot donderdag!
Nou ja!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Nou, dat was hem alweer.
Zakenreisje, dus tot donderdag!
Vast wel, maar dit is het type "wham-bam-thank you mam" zakenreis.quote:
Aah je hebt eenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit is het type "wham-bam-thank you mam" zakenreis.
Invliegen, zooi meetings, uitvliegen, uithuilen
Ah.. da's idd minder, ik ben ook wel eens weg maar dan voor de lol.. in de natuur van Portugal.. soms géén internet da's ook uithuienquote:Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit is het type "wham-bam-thank you mam" zakenreis.
Invliegen, zooi meetings, uitvliegen, uithuilen
Supersneu kind met enorm veel issues...quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
Roma: Ik wil neuken
Che: Ik wil slapen
Roma: Dit vind ik niet leuk.
Che zei "tering", dat is een ziekte. Geel!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
tadadadada en ja hoor El Che over dat iemand schijnheilig is, nou jij bent de grootste
Jaaaa want Manon en liegenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:03 schreef Gia het volgende:
Justin zegt dat hij 3 getuigen heeft die zeggen dat Manon had gezegd dat ze 'taal' zouden gaan doen, maar Floris zegt dat hij dat gehoord heeft, maar niet dat hij dit van El Che gehoord heeft. Hij bevestigt wel leuk dat Manon dat gezegd heeft, terwijl hij eerder tegen El Che zei dat hij dat niet gehoord had.
Ik denk dat El Che een opmerking van Manon verkeerd geïnterpreteerd heeft en daar nu iets heel groots van gemaakt heeft. Waarom? Maakt het wat uit wie welk uitdagingsduel kiest?
De Vossen moeten nog en daar is 'taal' voor over. Het zou slim zijn om tegen de nummer 3 te gaan, want dan loop je het meest in als je wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
Even Offtopic dingetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
Even Offtopic dingetje
Hou het maar gewoon oftopic, wil hier geen politiek gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En El Che die iets verkeerd interpreteert gebeurt ook nooit......quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa want Manon en liegen
dat gebeurt nooooooit
ik moet me vergissen maar volgens mij lieten ze gisteren toch echt een stukje zien waarbij Manon precies zei wat Elche beweerdequote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En El Che die iets verkeerd interpreteert gebeurt ook nooit......
Krijgen we ook dát weer..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Met de streams straks, lekt toch alles weer uit dus het maakt toch niets uit.
Toch maakt dat juist haar leuk😁quote:Op maandag 2 juni 2025 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Supersneu kind met enorm veel issues...
Dat is helemaal niet zeker, ze hebben zelfs een bericht geplaats dat je niet alles moet geloven wat op SM gepost wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Met de streams straks, lekt toch alles weer uit dus het maakt toch niets uit.
We gaan gewoon een topic doen voor alles, scheelt een hoop mod werk en gezeurquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Krijgen we ook dát weer..![]()
COS alles over de streams
SC alles over DBG behalve de DBG
TV uitzending voorzeggen verboden
Dat had niets te maken met het stream gerucht maar meer met doodsverklaringen van ex deelnemers op specifiek FB.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zeker, ze hebben zelfs een bericht geplaats dat je niet alles moet geloven wat op SM gepost wordt.
Nou er is verder nog helemaal niets bekend over het streamen van DBG nog geen persbericht over uitgegaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had niet te maken met het stream gerucht maar meer met doodsverklaringen van ex deelnemers.
Is ook helemaal niet waar. Van die nep site, waar Robert hartklachten had, Esther een advocaat in de armen nam en daarna was overleden enz...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zeker, ze hebben zelfs een bericht geplaats dat je niet alles moet geloven wat op SM gepost wordt.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet waar. Van die nep site, waar Robert hartklachten had, Esther een advocaat in de armen nam en daarna was overleden enz...
Verschil is wel dat Senna heel lang netjes daarin bleef en het vriendschappelijk hield, afstand bewaarde op alles meer dan vriendschappelijk, steeds communiceerde dat ze het niet wilde en zich daar behoorlijk aan hield, tot ze er echt niet meer omheen kon dat ze smoorverliefd was geworden. Daar is best een aardige tijd overheen gegaan. Floris was de initiator en niet zij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:17 schreef sjaakspark het volgende:
De verhaallijn tussen Peter en Julia doet me wel denken aan Floris en Senna, die zeurde ook steeds over haar lover buiten de poort
Volgens mij wilde je me quoten maar ging dat niet goedquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
In Peter z’n geval vind ik dat wel wat anders, die kent die meid die ie thuis heeft volgens mij al een stukje langer, en ziet haar echt als nummer 1. Plus, híj́ zoekt Julia constant op, hij is wel echt de initiator geweest en sinds ze wat meer connectie kregen veel sneller overgegaan op actie.
Nee dus, Peter kent die meid ook niet lang.
Maar wat maakt het uit, we kunnen er wel wat van vinden. Maar ze moeten het samen maar uitvogelen.
En wat betreft diemensen die hele tijd roepen over script, ga GTST kijken dat is gescript.
Oh over díe Geert gaat het. Ik snapte het al niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon oftopic, wil hier geen politiek gedoe
Meh. Roma-Che, Peter-Julia boeien me niks. Gister volop doorgespoeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:24 schreef Willewa het volgende:
Vind dit wel een leukere cyclus dan de vorige trouwens, die was érg taai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |