...Cher?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Combinatie van Elvis en ..
ik weet het niet meer
Elvis + wat zijn pa zei toen hij de bevalling zag. "TJEZUSquote:Op maandag 2 juni 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Combinatie van Elvis en ..
ik weet het niet meer
Verhipquote:
Nee was wat andersquote:
Ze waren naast fan van Elvis ook fan van het GTST karakter 'Che'quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was wat anders
Ben het echt kwijt
Gevonden
Een personage uit gtst
Che
Dus... Che is.... Che?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was wat anders
Ben het echt kwijt
Gevonden
Een personage uit gtst
Che
Staat er ookquote:Op maandag 2 juni 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze waren naast fan van Elvis ook fan van het GTST karakter 'Che'
[ afbeelding ]
(Neen, das geen grap, dit zei hij echt tijdens zijn introductie!)
Ik heb even geen woordenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee was wat anders
Ben het echt kwijt
Gevonden
Een personage uit gtst
Che
Toen ik begon met zoeken naar het plaatje nog niet, maar doet er verder niet toe.quote:
Niet die dikke tieten toevallig?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Ok, goed. Manon is dus liegbeest, maar aangezien ze mooie... ogen heeft heb ik haar vergeven.
Dat is weer ZO oppervlakkig 5th!quote:
Ohw sorry. ik denk ook rechtlijnigquote:Op maandag 2 juni 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is weer ZO oppervlakkig 5th!
Die tel ik slechts mee als twee bonuspunten
Geen tekstquote:
Hebben ze geen internet daar?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Nou, dat was hem alweer.
Zakenreisje, dus tot donderdag!
Nou ja!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Nou, dat was hem alweer.
Zakenreisje, dus tot donderdag!
Vast wel, maar dit is het type "wham-bam-thank you mam" zakenreis.quote:
Aah je hebt eenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit is het type "wham-bam-thank you mam" zakenreis.
Invliegen, zooi meetings, uitvliegen, uithuilen
Ah.. da's idd minder, ik ben ook wel eens weg maar dan voor de lol.. in de natuur van Portugal.. soms géén internet da's ook uithuienquote:Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar dit is het type "wham-bam-thank you mam" zakenreis.
Invliegen, zooi meetings, uitvliegen, uithuilen
Supersneu kind met enorm veel issues...quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
Roma: Ik wil neuken
Che: Ik wil slapen
Roma: Dit vind ik niet leuk.
Che zei "tering", dat is een ziekte. Geel!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
tadadadada en ja hoor El Che over dat iemand schijnheilig is, nou jij bent de grootste
Jaaaa want Manon en liegenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:03 schreef Gia het volgende:
Justin zegt dat hij 3 getuigen heeft die zeggen dat Manon had gezegd dat ze 'taal' zouden gaan doen, maar Floris zegt dat hij dat gehoord heeft, maar niet dat hij dit van El Che gehoord heeft. Hij bevestigt wel leuk dat Manon dat gezegd heeft, terwijl hij eerder tegen El Che zei dat hij dat niet gehoord had.
Ik denk dat El Che een opmerking van Manon verkeerd geïnterpreteerd heeft en daar nu iets heel groots van gemaakt heeft. Waarom? Maakt het wat uit wie welk uitdagingsduel kiest?
De Vossen moeten nog en daar is 'taal' voor over. Het zou slim zijn om tegen de nummer 3 te gaan, want dan loop je het meest in als je wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
Even Offtopic dingetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
Even Offtopic dingetje
Hou het maar gewoon oftopic, wil hier geen politiek gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En El Che die iets verkeerd interpreteert gebeurt ook nooit......quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa want Manon en liegen
dat gebeurt nooooooit
ik moet me vergissen maar volgens mij lieten ze gisteren toch echt een stukje zien waarbij Manon precies zei wat Elche beweerdequote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En El Che die iets verkeerd interpreteert gebeurt ook nooit......
Krijgen we ook dát weer..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Met de streams straks, lekt toch alles weer uit dus het maakt toch niets uit.
Toch maakt dat juist haar leuk😁quote:Op maandag 2 juni 2025 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Supersneu kind met enorm veel issues...
Dat is helemaal niet zeker, ze hebben zelfs een bericht geplaats dat je niet alles moet geloven wat op SM gepost wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Met de streams straks, lekt toch alles weer uit dus het maakt toch niets uit.
We gaan gewoon een topic doen voor alles, scheelt een hoop mod werk en gezeurquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Krijgen we ook dát weer..![]()
COS alles over de streams
SC alles over DBG behalve de DBG
TV uitzending voorzeggen verboden
Dat had niets te maken met het stream gerucht maar meer met doodsverklaringen van ex deelnemers op specifiek FB.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zeker, ze hebben zelfs een bericht geplaats dat je niet alles moet geloven wat op SM gepost wordt.
Nou er is verder nog helemaal niets bekend over het streamen van DBG nog geen persbericht over uitgegaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had niet te maken met het stream gerucht maar meer met doodsverklaringen van ex deelnemers.
Is ook helemaal niet waar. Van die nep site, waar Robert hartklachten had, Esther een advocaat in de armen nam en daarna was overleden enz...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zeker, ze hebben zelfs een bericht geplaats dat je niet alles moet geloven wat op SM gepost wordt.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet waar. Van die nep site, waar Robert hartklachten had, Esther een advocaat in de armen nam en daarna was overleden enz...
Verschil is wel dat Senna heel lang netjes daarin bleef en het vriendschappelijk hield, afstand bewaarde op alles meer dan vriendschappelijk, steeds communiceerde dat ze het niet wilde en zich daar behoorlijk aan hield, tot ze er echt niet meer omheen kon dat ze smoorverliefd was geworden. Daar is best een aardige tijd overheen gegaan. Floris was de initiator en niet zij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:17 schreef sjaakspark het volgende:
De verhaallijn tussen Peter en Julia doet me wel denken aan Floris en Senna, die zeurde ook steeds over haar lover buiten de poort
Volgens mij wilde je me quoten maar ging dat niet goedquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:48 schreef DilanoNirvana het volgende:
In Peter z’n geval vind ik dat wel wat anders, die kent die meid die ie thuis heeft volgens mij al een stukje langer, en ziet haar echt als nummer 1. Plus, híj́ zoekt Julia constant op, hij is wel echt de initiator geweest en sinds ze wat meer connectie kregen veel sneller overgegaan op actie.
Nee dus, Peter kent die meid ook niet lang.
Maar wat maakt het uit, we kunnen er wel wat van vinden. Maar ze moeten het samen maar uitvogelen.
En wat betreft diemensen die hele tijd roepen over script, ga GTST kijken dat is gescript.
Oh over díe Geert gaat het. Ik snapte het al niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon oftopic, wil hier geen politiek gedoe
Meh. Roma-Che, Peter-Julia boeien me niks. Gister volop doorgespoeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:24 schreef Willewa het volgende:
Vind dit wel een leukere cyclus dan de vorige trouwens, die was érg taai.
Of gescripte gesprekjes al rondjes lopend in de tuinquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gaan nog saaie weken worden als het weer van Kruidenboter-gate achtige showtjes moeten komen.. alle spannende zaken zijn al afgelopen, er wordt niet meer geneukt omdat de geloofwaardigheid al overboord was..hun wanhoop om nog iets gluiperigs te verzinnen voor tv beelden is weer voelbaar.. Enog hoop is er nog of Febo wat indringerder inpraat op SlooMaa&Deem om hun Lesbo-act meer invulling te geven
De rest.. tsja welke rest, die doet braaf de spelletjes en in de hoek zitten
MIsschien een 3e extra lang reclameblok er tussen proppen, om de leeglooptijd op te vullenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of gescripte gesprekjes al rondjes lopend in de tuin
Dat gezicht van Floquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Demi heeft schijt en geeft toch aan de slangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |