quote:
Op dinsdag 3 juni 2025 08:17 schreef sjaakspark het volgende:De verhaallijn tussen Peter en Julia doet me wel denken aan Floris en Senna, die zeurde ook steeds over haar lover buiten de poort
Verschil is wel dat Senna heel lang netjes daarin bleef en het vriendschappelijk hield, afstand bewaarde op alles meer dan vriendschappelijk, steeds communiceerde dat ze het niet wilde en zich daar behoorlijk aan hield, tot ze er echt niet meer omheen kon dat ze smoorverliefd was geworden. Daar is best een aardige tijd overheen gegaan. Floris was de initiator en niet zij.
En niet geheel onbelangrijk; dat was ook iemand die ze nog maar net 2 weken kende en nog minder dan een handvol keren had gezien.
In Peter z’n geval vind ik dat wel wat anders, die kent die meid die ie thuis heeft volgens mij al een stukje langer, en ziet haar echt als nummer 1. Plus, híj́ zoekt Julia constant op, hij is wel echt de initiator geweest en sinds ze wat meer connectie kregen veel sneller overgegaan op actie.
Anyway, Julia moet Peter ook niet weer gaan blamen, want ze zoekt het zelf ook echt op. In eerste instantie had ze zeker nog wel een klein beetje een punt (al was ie toen ook al best duidelijk geweest volgens mij), maar zelfs nadat ie nu echt superduidelijk is geweest blijft ze toch zelf doorgaan, ondanks dat ze weet dat ze pijn zal krijgen 😅 .
En tja Peter snap ik ook niet, als je nr 1 thuis zit en de kans bestaat dat zij het toch niet tof vindt dat je op tv erg innig wordt met een andere meid. Lijkt me toch tricky. Hij leek zich nog (enigszins laat) te bedenken, maar gaat toch direct weer door ook. Maar ja, er bestaan natuurlijk mensen die open relaties enz prima vinden (ook daar snap ik weinig van want in the end speel je altijd met vuur en gaat er iemand gekwetst worden denk ik). Maar kan zijn dat Peter en z’n nummer 1 er zo instaan natuurlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Willewa op 03-06-2025 16:17:17 ]