abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 13:44:58 #276
388664 crew  Dotteke
pi_217838551
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat had niet te maken met het stream gerucht maar meer met doodsverklaringen van ex deelnemers.
Nou er is verder nog helemaal niets bekend over het streamen van DBG nog geen persbericht over uitgegaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217838556
Kan nog komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217838561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet zeker, ze hebben zelfs een bericht geplaats dat je niet alles moet geloven wat op SM gepost wordt.
Is ook helemaal niet waar. Van die nep site, waar Robert hartklachten had, Esther een advocaat in de armen nam en daarna was overleden enz...
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 13:46:54 #279
388664 crew  Dotteke
pi_217838569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Is ook helemaal niet waar. Van die nep site, waar Robert hartklachten had, Esther een advocaat in de armen nam en daarna was overleden enz...
Dat dus ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217838571
We gaan het zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217839761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 08:17 schreef sjaakspark het volgende:
De verhaallijn tussen Peter en Julia doet me wel denken aan Floris en Senna, die zeurde ook steeds over haar lover buiten de poort
Verschil is wel dat Senna heel lang netjes daarin bleef en het vriendschappelijk hield, afstand bewaarde op alles meer dan vriendschappelijk, steeds communiceerde dat ze het niet wilde en zich daar behoorlijk aan hield, tot ze er echt niet meer omheen kon dat ze smoorverliefd was geworden. Daar is best een aardige tijd overheen gegaan. Floris was de initiator en niet zij.

En niet geheel onbelangrijk; dat was ook iemand die ze nog maar net 2 weken kende en nog minder dan een handvol keren had gezien.

In Peter z’n geval vind ik dat wel wat anders, die kent die meid die ie thuis heeft volgens mij al een stukje langer, en ziet haar echt als nummer 1. Plus, híj́ zoekt Julia constant op, hij is wel echt de initiator geweest en sinds ze wat meer connectie kregen veel sneller overgegaan op actie.

Anyway, Julia moet Peter ook niet weer gaan blamen, want ze zoekt het zelf ook echt op. In eerste instantie had ze zeker nog wel een klein beetje een punt (al was ie toen ook al best duidelijk geweest volgens mij), maar zelfs nadat ie nu echt superduidelijk is geweest blijft ze toch zelf doorgaan, ondanks dat ze weet dat ze pijn zal krijgen 😅 .

En tja Peter snap ik ook niet, als je nr 1 thuis zit en de kans bestaat dat zij het toch niet tof vindt dat je op tv erg innig wordt met een andere meid. Lijkt me toch tricky. Hij leek zich nog (enigszins laat) te bedenken, maar gaat toch direct weer door ook. Maar ja, er bestaan natuurlijk mensen die open relaties enz prima vinden (ook daar snap ik weinig van want in the end speel je altijd met vuur en gaat er iemand gekwetst worden denk ik). Maar kan zijn dat Peter en z’n nummer 1 er zo instaan natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Willewa op 03-06-2025 16:17:17 ]
Leh-kùr
pi_217840098
In Peter z’n geval vind ik dat wel wat anders, die kent die meid die ie thuis heeft volgens mij al een stukje langer, en ziet haar echt als nummer 1. Plus, híj́ zoekt Julia constant op, hij is wel echt de initiator geweest en sinds ze wat meer connectie kregen veel sneller overgegaan op actie.

Nee dus, Peter kent die meid ook niet lang.

Maar wat maakt het uit, we kunnen er wel wat van vinden. Maar ze moeten het samen maar uitvogelen.

En wat betreft diemensen die hele tijd roepen over script, ga GTST kijken dat is gescript.
pi_217840388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 16:48 schreef DilanoNirvana het volgende:

Nee dus, Peter kent die meid ook niet lang.

Maar wat maakt het uit, we kunnen er wel wat van vinden. Maar ze moeten het samen maar uitvogelen.

En wat betreft diemensen die hele tijd roepen over script, ga GTST kijken dat is gescript.
Volgens mij wilde je me quoten maar ging dat niet goed ;)

Maar ja, dat was niet het enige argument wat ik gaf natuurlijk. Peter is veel meer een initiator dan Senna dat was. Echt veel meer imo. Daar ligt ook een flink verschil imo.

En wat je verder zegt over mensen die ‘script’ roepen, vind ik idd ook. Geloof ik niet in en imo bullshit ;)
Leh-kùr
pi_217840423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hou het maar gewoon oftopic, wil hier geen politiek gedoe :P
Oh over díe Geert gaat het. Ik snapte het al niet. _O-
Hotapnyc
pi_217840462
Vind dit wel een leukere cyclus dan de vorige trouwens, die was érg taai.
Leh-kùr
pi_217840473
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 17:24 schreef Willewa het volgende:
Vind dit wel een leukere cyclus dan de vorige trouwens, die was érg taai.
Meh. Roma-Che, Peter-Julia boeien me niks. Gister volop doorgespoeld.
Hotapnyc
pi_217840750
Gisteren was weer een ouderwetse tijdopvulling met die kruidenboter-gate. En deed me denken aan de eerste cyclussen waarin buiten de opdrachten niet veel gebeurde alleen maar gezeur over eten.
Zag op lovereality dat ze gisteren zijn begonnen met de knockouts, dus dat zou vrijdag nog met de aflevering mee kunnen, maar ze hebben nog een uitdagingsduel te goed dus het zou zomaar eens volgende week pas kunnen zijn dat we de finale week gaan zien.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 18:34:36 #288
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217840982
Gaan nog saaie weken worden als het weer van Kruidenboter-gate achtige showtjes moeten komen.. alle spannende zaken zijn al afgelopen, er wordt niet meer geneukt omdat de geloofwaardigheid al overboord was..hun wanhoop om nog iets gluiperigs te verzinnen voor tv beelden is weer voelbaar.. Enog hoop is er nog of Febo wat indringerder inpraat op SlooMaa&Deem om hun Lesbo-act meer invulling te geven

De rest.. tsja welke rest, die doet braaf de spelletjes en in de hoek zitten :{
pi_217841461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gaan nog saaie weken worden als het weer van Kruidenboter-gate achtige showtjes moeten komen.. alle spannende zaken zijn al afgelopen, er wordt niet meer geneukt omdat de geloofwaardigheid al overboord was..hun wanhoop om nog iets gluiperigs te verzinnen voor tv beelden is weer voelbaar.. Enog hoop is er nog of Febo wat indringerder inpraat op SlooMaa&Deem om hun Lesbo-act meer invulling te geven

De rest.. tsja welke rest, die doet braaf de spelletjes en in de hoek zitten :{
Of gescripte gesprekjes al rondjes lopend in de tuin :Y
  dinsdag 3 juni 2025 @ 19:32:36 #290
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217841560
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 19:23 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Of gescripte gesprekjes al rondjes lopend in de tuin :Y
MIsschien een 3e extra lang reclameblok er tussen proppen, om de leeglooptijd op te vullen ;)
pi_217841609
bah bah net als de finale in het begin, waarheid of niet...
  dinsdag 3 juni 2025 @ 19:40:21 #292
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217841629
De Slangen buitenspel proberen te zetten door ze geen enveloppen te geven?
pi_217841637
Wat een gedoe, paar afleveringen gemist maar zag van de week ergens in een herhaling iemand slayend weglopen omdat Manon echt wel had gelogen :'( Wat een drama's :N
you tokkie to me?
pi_217841650
Roma is altijd eerlijk :P
  dinsdag 3 juni 2025 @ 19:43:44 #295
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_217841658
Demi heeft schijt en geeft toch aan de slangen :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217841666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Demi heeft schijt en geeft toch aan de slangen :')
Dat gezicht van Flo :{
you tokkie to me?
  dinsdag 3 juni 2025 @ 19:45:43 #297
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_217841677
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 19:44 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Dat gezicht van Flo :{
:D Als dat geen stampvoeten wordt..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217841689
Wat een dom spel. Je hebt niet eens een kans om iets te doen aan winnen of verliezen.
pi_217841717
Het was de bedoeling dat de slangen onder zouden eindigen tja niet alles kun je regelen
pi_217841729
Roma snapt eindelijk dat je daar niemand kan vertrouwen (voor vandaag in ieder geval)
you tokkie to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')