Uhuquote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Julia: "Als ik dit had geweten, had ik dat niet gedaan"
Ja, zo werkt dat wel een beetje in het leven he. Als ik alles van te voren had geweten zat ik nu niet naar De Bondgenoten te kijken, maar lag ik omringd door vrouwen knapper dan Julia op een wittezandstrand in een tropisch oord met een paar miljard op de bank.
Fritsieeeeeeëquote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mag wel eens een ander liedje gaan zingen, dit wordt ik een beetje zat en dan vooral de Articuleershow
Ik heb werkelijk geen ideequote:
Oeh walgelijkquote:
Op zich raad ik Roma ook wel aan om te kappen met El Che. Zonder kaarten zelfs.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh walgelijk
Ze raad roma aan te kappen met Elche
Wie denkt zij dat ze is !
Als ze dat nou bij elk wel-of-niet-stel doet en ze geloven die bullshit, ga ik nog fan van d'r worden ookquote:Op maandag 2 juni 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh walgelijk
Ze raad roma aan te kappen met Elche
Wie denkt zij dat ze is !
Ja wat. Zo rolled Gen-Z.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, als Peter uitgeneukt is in de Loods verwacht hij dat het met Nr1 vriendin thuis gewoon doorgaat
en met Julia niet? Zij is alleen een wip in de loods daarbuiten is geen toekomst.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
Haha Peter. Wat een klaphark.
Ik wil met jou zoenen... wij voelen ons tot elkaar aangetrokken... ik vind het echt fijn hier met jou... ik heb een afspraak met iemand voor als ik weer buiten ben en daar heb ik echt een toekomst mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Julia:![]()
![]()
![]()
En Perla er nog eens overheen, want die kan niet slapen met kwijlgeluiden.quote:
Ja waar danquote:Op maandag 2 juni 2025 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
Je zal daar op die kamer liggen en dat geklef om je heen, nee dank je.
Zoek het uit, doe maar ergens anders.
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Manon is ook echt de persoon die je hierover in vertrouwen wil nemen
Goede castingquote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz raapt een ruggengraat op van de vloer.
Huh? Da's Julia's ruggengraat... wat doet die hier?
* Whuzz struikelt over de ruggengraat van Roma
Wat is dat met die vrouwen daar joh
Lengte valt niet te compenserenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat pruimenbekkie van Justin![]()
![]()
iets té veel filler
In de tuin ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja waar dan
Je bent allemaal geil en je zit opgesloten...
* Whuzz wijst naar de hoge hakken in Grey's schoenenkastquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lengte valt niet te compenseren
( of het gebrek eraan)
Die andere teams doen het zichzelf ook aan.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Haaien uitgedaagd, dus haaien pikken weer punten.
Kun je lang zoekenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz wijst naar de hoge hakken in Grey's schoenenkast
Wasdadan
6 of 8quote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Justin al gewonnen? het waren maar 3 vragen toch?
Pas de eerste foto, er zijn meer foto'squote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
3 vragen over dit onderwerp straks volgende onderwerpquote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ahquote:Op maandag 2 juni 2025 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pas de eerste foto, er zijn meer foto's
Beetje vroeg in de relatie voor buitenseks.quote:
Doet mij elke keer afvragen wie er mag spelen.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die andere teams doen het zichzelf ook aan.
Kan me niet schelen waar, niet naast iemand anders iig. Zou ik zelf ook niet doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Beetje vroeg in de relatie voor buitenseks.
"Seks naast Soury" aan bucketlist toegevoegdquote:Op maandag 2 juni 2025 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet schelen waar, niet naast iemand anders iig. Zou ik zelf ook niet doen.
Gekloot onder het dekbed, heb nog steeds mijn twijfels over de echtheid.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Seks naast Soury" aan bucketlist toegevoegd
Ja, maar dat maakt het feit dat Manon schijnheilig is niet onwaarquote:Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
tadadadada en ja hoor El Che over dat iemand schijnheilig is, nou jij bent de grootste
Tja, dat krijg je als je ouders je hatenquote:
100quote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Shit gemist.. hoeveel is Floortje kwijt?
Die heeft het uitgevondenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het feit dat Manon schijnheilig is niet onwaar
Het zal je verbazenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je ouders je haten
* Whuzz checkt de TSquote:
Die "leuke ouders" hebben hun baby anders wel "El Che" genoemd.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal je verbazen
Maar hij heeft echte leuke ouders
Die zelfs zijn nachtelijke capriolen mag Brijan niet veroordeelden
Combinatie van Elvis en ..quote:Op maandag 2 juni 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die "leuke ouders" hebben hun baby anders wel "El Che" genoemd.
Dat zou een strafbaar feit moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |