SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef Fred_B het volgende:
Klein eerbetoon in de TT aan twee gebruikers in deze SC die we wel missen![]()
Ik durf het niet te vragen dus even in een spoilerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen dus even in een spoilerStimmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn de nodige huwelijken door gestrand. Maar je krijgt er ook wat voor terugquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:02 schreef Strani het volgende:
Mooie TT @:fred_b en gefeliciteerd allemaal met onze prestatie! Hier hebben we heel veel voor moeten opgeven.
Vertel mij watquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn de nodige huwelijken door gestrand. Maar je krijgt er ook wat voor terug
Jij bent vergeten dat Fred inmiddels aan zijn vierde vrouw bezig isquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:08 schreef Strani het volgende:
@:fred_b hoe heb jij jouw relatie eigenlijk in stand kunnen houden met al die verleidingen in deze SC?
Oh ja en dat ze ook allemaal niet meer hier mogen posten zodra het huwelijk voltrokken isquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent vergeten dat Fred inmiddels aan zijn vierde vrouw bezig is
Ik ben door al die toewijding zelfs niet getrouwdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn de nodige huwelijken door gestrand. Maar je krijgt er ook wat voor terug
Staat in de huwelijks voorwaarden he. Deze SC gaat altijd naar Fred bij de afwikkeling.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en dat ze ook allemaal niet meer hier mogen posten zodra het huwelijk voltrokken is
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen dus even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |