SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Misschien dat die mensen het allemaal wat minder serieus moeten nemen of lekker slapen 's nachts. Als je leven afhangt van een dom spelletje op een forum gaat er iets niet goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende: [..] Ik vind het vooral niet eerllijk voor de mensen die een hele maand gestreden hebben en nu ineens ingehaald worden omdat het topic uren dichtgaat. Niet voor mij want krijg toch geen punten, maar wel voor alle anderen.
Nee het schandaal is pas als je heftig terug gaat vorderen en mensen daarover boos raken. Destijds was er eerst het bulgaren schandaal.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende: [..] Nog een toeslagenschandaal, woooo
die smiley moest hier staan. 800 mensenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee het schandaal is pas als je heftig terug gaat vorderen en mensen daarover boos raken. Destijds was er eerst het bulgaren schandaal.
Wat gebeurde er?
• Bulgaren kwamen kort naar Nederland, schreven zich in bij een gemeente (vaak met behulp van malafide tussenpersonen of uitzendbureaus), vroegen toeslagen aan bij de Belastingdienst (zoals zorg- of huurtoeslag) en vertrokken vervolgens weer naar Bulgarije, zonder ooit recht te hebben gehad op die toeslagen.
• De Belastingdienst keerde in veel gevallen het volledige jaarbedrag in één keer uit, zonder voldoende controle vooraf.
• In sommige gevallen werden valse huurcontracten en BSN-nummers gebruikt, en was er sprake van georganiseerde fraude.
Omvang:
• De schade werd geschat op tientallen miljoenen euro’s.
ingeschreven in Nederland.
Politieke gevolgen:
• Het leidde tot grote ophef in de media en politiek.
• Toenmalig staatssecretaris van Financiën Frans Weekers kwam zwaar onder vuur te liggen vanwege de gebrekkige controle op het toeslagenstelsel.
• Uiteindelijk leidde dit schandaal mede tot het aftreden van Weekers in januari 2014.
Gevolgen voor beleid:
• Er kwamen strengere controles op het aanvragen van toeslagen.
• Het systeem van toeslagen werd (deels) herzien, al bleek later dat het nieuwe beleid ook tot problemen leidde, waaronder de toeslagenaffaire die vooral Nederlandse ouders raakte.
je zou toch zeggen dat er ergens wel een belletje moet gaan rinkelen dat er iets niet in de haak isquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die smiley moest hier staan. 800 mensen![]()
Die rinkelen slapende ambtenaren dan ineens wakker. Voordat die van de schrik bekomen zijn is het geld alweer weg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat er ergens wel een belletje moet gaan rinkelen dat er iets niet in de haak is
800 Bulgaren in een huis, harige bedoeling zal dat geven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee het schandaal is pas als je heftig terug gaat vorderen en mensen daarover boos raken. Destijds was er eerst het bulgaren schandaal.
Wat gebeurde er?
• Bulgaren kwamen kort naar Nederland, schreven zich in bij een gemeente (vaak met behulp van malafide tussenpersonen of uitzendbureaus), vroegen toeslagen aan bij de Belastingdienst (zoals zorg- of huurtoeslag) en vertrokken vervolgens weer naar Bulgarije, zonder ooit recht te hebben gehad op die toeslagen.
• De Belastingdienst keerde in veel gevallen het volledige jaarbedrag in één keer uit, zonder voldoende controle vooraf.
• In sommige gevallen werden valse huurcontracten en BSN-nummers gebruikt, en was er sprake van georganiseerde fraude.
Omvang:
• De schade werd geschat op tientallen miljoenen euro’s.
• In één specifiek voorbeeld kwamen meer dan 800 Bulgaren op hetzelfde adres te staan ingeschreven in Nederland.
Politieke gevolgen:
• Het leidde tot grote ophef in de media en politiek.
• Toenmalig staatssecretaris van Financiën Frans Weekers kwam zwaar onder vuur te liggen vanwege de gebrekkige controle op het toeslagenstelsel.
• Uiteindelijk leidde dit schandaal mede tot het aftreden van Weekers in januari 2014.
Gevolgen voor beleid:
• Er kwamen strengere controles op het aanvragen van toeslagen.
• Het systeem van toeslagen werd (deels) herzien, al bleek later dat het nieuwe beleid ook tot problemen leidde, waaronder de toeslagenaffaire die vooral Nederlandse ouders raakte.
ja of dat inschrijven verloopt automatisch zonder dat men iets checkt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat er ergens wel een belletje moet gaan rinkelen dat er iets niet in de haak is
Gratis geld voor iedereenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
Wat dat betreft kun je beter een basisloon invoeren en alle toeslagen schrappen. Scheelt een hele hele hoop papierwerk en gedoetjes en je voorkomt een hoop fraude en misbruik van bepaalde toeslagen.
We noemen het beschaving maar het is vrij onnatuurlijk om mensen kunstmatig in leven te houden die zichzelf niet kunnen onderhouden, dat doen leeuwen, pinguïns, merels en mieren ook niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
Wat dat betreft kun je beter een basisloon invoeren en alle toeslagen schrappen. Scheelt een hele hele hoop papierwerk en gedoetjes en je voorkomt een hoop fraude en misbruik van bepaalde toeslagen.
Maar die beestjes kunnen ook geen huizen bouwen, autorijden of eten kokenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We noemen het beschaving maar het is vrij onnatuurlijk om mensen kunstmatig in leven te houden die zichzelf niet kunnen onderhouden, dat doen leeuwen, pinguïns, merels en mieren ook niet.
mieren kunnen wel indrukwekkende gangenstelsels bouwenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die beestjes kunnen ook geen huizen bouwen, autorijden of eten koken
Maar kunnen ze er vervolgens ledjes ophangen en een gezellige sushibar bouwen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mieren kunnen wel indrukwekkende gangenstelsels bouwen
Wij straks ook niet meer. Allemaal AI.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die beestjes kunnen ook geen huizen bouwen, autorijden of eten koken
Enge gedachte.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij straks ook niet meer. Allemaal AI.
Dan zijn wij ineens de mieren
Ja dan zijn we alleen nog maar bezig met tegen beter weten in robotjes in elkaar te trappenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zitten we allemaal te mierenneukenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we nu ook al, maar dan veel absurder.quote:
Hebben we dan ook zo'n dikke koningin?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar was dat voorbeeld niet voor twee volwassenen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben we nu ook al, maar dan veel absurder.
Dat iemand die niet werkt via toeslagen netto meer inkomen heeft dan ik als brave loonslaaf die toch al niet slecht verdient is gewoon verrot. Nou zou ik ook recht hebben op kindgebonden budget, dus het ligt iets genuanceerder, maar toch.
Sowieso vrij krom allemaal.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat iemand die niet werkt via toeslagen netto meer inkomen heeft dan ik als brave loonslaaf die toch al niet slecht verdient is gewoon verrot. Nou zou ik ook recht hebben op kindgebonden budget, dus het ligt iets genuanceerder, maar toch.
Nattekat heeft een kitten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we dan ook zo'n dikke koningin?
Dat is me niet duidelijk, want bijstand voor alleenstaanden is lager en voor samenwonenden is hoger.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar was dat voorbeeld niet voor twee volwassenen?
Snel gegaan met zijn Tinder-avontuur. Hoeft ook maar 1x raak te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft een kitten?
@bitterbal is zich fysiek en mentaal al aan het voorbereiden in thailandquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de ban van dimmy dan wel is opgeheven jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ik geen kindgebonden budget ontvang impliceert dat er één factor ontbreektquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft een kitten?
Altijd bullseye met die knulquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel gegaan met zijn Tinder-avontuur. Hoeft ook maar 1x raak te zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik geen kindgebonden budget ontvang impliceert dat er één factor ontbreekt
als jij zegt dat je recht zou hebben op dat budget kan dat 2 dingen betekenenquote:Nou zou ik ook recht hebben op kindgebonden budget, dus het ligt iets genuanceerder, maar toch.
Maar je bent een woordje vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik geen kindgebonden budget ontvang impliceert dat er één factor ontbreekt
Zou recht hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als jij zegt dat je recht zou hebben op dat budget kan dat 2 dingen betekenen
Pikstop?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel gegaan met zijn Tinder-avontuur. Hoeft ook maar 1x raak te zijn.
Is ze eindelijk terug, weegt ze 145 kiloquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de ban van dimmy dan wel is opgeheven ja
Er zijn nog wel meer dingen die niet kloppen aan dat lijstje. Ik denk dat dit een heel speciaal geval is. Je krijgt ook niet zomaar bijzondere bijstand. Het is maar in heel weinig gevallen zo dat meer werken leidt tot minder netto inkomen. Jij houdt echt wel een stuk meer over na aftrek van vaste lasten dan iemand in de bijstand.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is me niet duidelijk, want bijstand voor alleenstaanden is lager en voor samenwonenden is hoger.
Pilekki.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had hij wel slechte rubbers eronder.
Ik draai elke maand elk dubbeltje om daarna niet eens geld over te houden voor kleding, buffers opbouwen, andere zaken die af en toe gekocht moeten worden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer dingen die niet kloppen aan dat lijstje. Ik denk dat dit een heel speciaal geval is. Je krijgt ook niet zomaar bijzondere bijstand. Het is maar in heel weinig gevallen zo dat meer werken leidt tot minder netto inkomen. Jij houdt echt wel een stuk meer over na aftrek van vaste lasten dan iemand in de bijstand.
Dat laatste is gewoon een complot om mannen meer te laten schoonmakenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik las net weer dat mensen acute kanker krijgen van de pirk. Wat is dat nou weer. En van schoonmaakmiddelen en dan alleen vrouwen.
Tijd dat @Haags dat hele lijstje deeltquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer dingen die niet kloppen aan dat lijstje. Ik denk dat dit een heel speciaal geval is. Je krijgt ook niet zomaar bijzondere bijstand. Het is maar in heel weinig gevallen zo dat meer werken leidt tot minder netto inkomen. Jij houdt echt wel een stuk meer over na aftrek van vaste lasten dan iemand in de bijstand.
"Ga jij maar eens schoonmaken, nu mag jij kanker krijgen"quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een complot om mannen meer te laten schoonmaken
Ik zat er al op te wachten na het nieuws van dinsdag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik las net weer dat mensen acute kanker krijgen van de pirk. Wat is dat nou weer. En van schoonmaakmiddelen en dan alleen vrouwen.
Ik denk dat de lijst met dingen waar je geen kanker van krijgt inmiddels korter is dan de lijst met dingen waar je het wel van krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten na het nieuws van dinsdag.
Wij zijn hard nodig in de wereldquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ga jij maar eens schoonmaken, nu mag jij kanker krijgen"
We hebben maar een paar mannen nodig om alle vrouwen te bevruchten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn hard nodig in de wereld
Witte beschermende kleding dragen werkt vast ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat de lijst met dingen waar je geen kanker van krijgt inmiddels korter is dan de lijst met dingen waar je het wel van krijgt.
Het is niet echt bevorderlijk voor de mensheid als bijna iedereen halfbroers/zussen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben maar een paar mannen nodig om alle vrouwen te bevruchten.
Dit lijkt me vrij zwaar werk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben maar een paar mannen nodig om alle vrouwen te bevruchten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet echt bevorderlijk voor de mensheid als bijna iedereen halfbroers/zussen zijn.
Dat verwatert uiteindelijk wel weer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet echt bevorderlijk voor de mensheid als bijna iedereen halfbroers/zussen zijn.
Als je dat plan daarna wil herhalen nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat verwatert uiteindelijk wel weer.
neequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kunnen ze er vervolgens ledjes ophangen en een gezellige sushibar bouwen?
nou zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal is zich fysiek en mentaal al aan het voorbereiden in thailand
wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik draai elke maand elk dubbeltje om daarna niet eens geld over te houden voor kleding, buffers opbouwen, andere zaken die af en toe gekocht moeten worden.
Maar nee is echt een vetpot hoor!
Wel fijn om te weten waar de oorzaak ligt. Dan kan je daar iets aan doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik erachter ben hoe die mug van gisternacht binnen is gekomen. De hor in m'n woonkamer sluit niet goed af. Oeps.
Ga je final fantasy pre release doen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten waar de oorzaak ligt. Dan kan je daar iets aan doen.
ach nee toch meidquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik erachter ben hoe die mug van gisternacht binnen is gekomen. De hor in m'n woonkamer sluit niet goed af. Oeps.
Zekerquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten waar de oorzaak ligt. Dan kan je daar iets aan doen.
Nee, ik sla die set helemaal over. Misschien wat singles halen, zodra de hype voorbij is en de prijzen genormaliseerd zijn.quote:
Zo druk bezig met lullige opmerkingen maken dat je niet eens door hebt dat deze reactie totaal niet aansluit op mijn post.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik sla die set helemaal over. Misschien wat singles halen, zodra de hype voorbij is en de prijzen genormaliseerd zijn.
Maakt me niet uitquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo druk bezig met lullige opmerkingen maken dat je niet eens door hebt dat deze reactie totaal niet aansluit op mijn post.
Beetje efficiënt doen.quote:
Ik heb nooit FF gespeeld, dus ik heb er niks mee, ik ken de karakters niet en dergelijke en die prijzen ...quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de commander decks in de preorder staan. Twijfel nog om een boosterbox te halen.
Geen tijd voor de prerelease helaas.
Hor hor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nooit FF gespeeld, dus ik heb er niks mee, ik ken de karakters niet en dergelijke en die prijzen ...
Ja, waarschijnlijk door de vele versies dat ik er nooit aan begonnen ben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]hoe kan je nou nooit FF gespeeld hebben
Maar vooruit. Ja de prijzen zijn belachelijk. Ik heb de decks bij games island besteld, die zaten onder msrp. want grootste van duitsland met rechtstreekse inkoop bij wotc
immer en altijdquote:
ohquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk door de vele versies dat ik er nooit aan begonnen ben.
Wel makkelijk, maakt niet uit of je omvalt of niet. Nat ben je toch alquote:
Hihi nat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maakt niet uit of je omvalt of niet. Nat ben je toch al
Succes!quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:11 schreef Crack_ het volgende:
GoedemorgenSnel verslagje afknallen en terug naar bed en dan poging twee. Hopelijk is het dan droog en kan ik eindelijk fietsen
Hmm, ik zal het overwegen dan. Het water is wel maar 17 graden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maakt niet uit of je omvalt of niet. Nat ben je toch al
Als het goed is, wordt het droog vanmiddag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:11 schreef Crack_ het volgende:
GoedemorgenSnel verslagje afknallen en terug naar bed en dan poging twee. Hopelijk is het dan droog en kan ik eindelijk fietsen
Nou hier niet hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het goed is, wordt het droog vanmiddag.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we het ook over Emmen.
Das warmer dan de buitentemperatuur nuquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik zal het overwegen dan. Het water is wel maar 17 graden.
Ohwquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Iemand wees me er gisteren op dat ik misschien wel de eerste tekenen van een burn-out heb. Opgezocht, is pijnlijk accuraat.
Dus van mezelf moet ik nu verplicht de hele dag ontspannen. Daar ben ik niet zo goed in als ik gewoon goed uitgeslapen ben kom ik nu achter
Verplicht ontspannen is nou ook weer niet de juiste woordkeuze he?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Iemand wees me er gisteren op dat ik misschien wel de eerste tekenen van een burn-out heb. Opgezocht, is pijnlijk accuraat.
Dus van mezelf moet ik nu verplicht de hele dag ontspannen. Daar ben ik niet zo goed in als ik gewoon goed uitgeslapen ben kom ik nu achter
Verplicht ontspannen is niet hetzelfde als verplicht de hele dag stil zitten hequote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
En zonnig! En anders morgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het goed is, wordt het droog vanmiddag.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spam![]()
Hij moet wat ruimte delen met nieuwe puppy's en hij vindt het maar niets. Gelukkig voor hem is hij over 11 nachtjes enig hond.
[ afbeelding ]
De dagprijs voor meeste stapjes halen vandaag zat wel in mijn lijst der mogelijke bezighedenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verplicht ontspannen is niet hetzelfde als verplicht de hele dag stil zitten he
Oehhhhquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
De aalbessen beginnen voorzichtig een beetje rood te kleuren
En mijn roos staat in bloei
Wandelen in de regen kan juist ook heeeeel ontspannend zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dagprijs voor meeste stapjes halen vandaag zat wel in mijn lijst der mogelijke bezigheden
Maar het weer werkt niet mee. Ga wel naar de sportschool zo
Je moet de kunst van het smurfen lerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Stampen en springen in plassen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wandelen in de regen kan juist ook heeeeel ontspannend zijn.
Bijna niemand onderweg, getik van de regen om je heen, lekker schone lucht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast staat ook een roos, die komt wat later uit, maar zit al wel in de knop. Die krijgt roze bloemen
[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 29-05-2025 11:49:03 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En daarna lekker naar huis; schone, droge en warme kleren aan en met een kopje thee en een blokje pure chocola op de bank ploffenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stampen en springen in plassen.
Helemaalquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna lekker naar huis, schone, droge en warme kleren aan en met een kopje thee en een blokje pure chocola op de bank ploffen
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden welquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en @:nattekat aanrader misschien om te lezen:
Leef meer, denk minder door Pia Callesen.
Zeer cringe waardig boek door de strekking: stop gewoon met denken. Maar het heeft mij wel geholpen. O.a. met het loslaten van denken aan werk in privetijd.
Ja ik heb het hele boek uitgelezen met eengezicht. Debielste zelfhulpboek ever en toch het meeste geholpen. Heel stom.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]Mooooiii!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar naast staat ook een roos, die komt wat later uit, maar zit al wel in de knop. Die krijgt roze bloemen
En rozen bloeien heel lang toch, of niet?
Baby darling doll face honey
Zaterdag misschien 27 graden! Dan kan ik zwemmen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En zonnig! En anders morgenheb jij iets leuks op de planning?
same en het weer speelt hier ook wel echt een hele grote rolquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom te weinig buiten enzo terwijl ik weet dat ik het gelukkigste buiten ben. Een van de redenen waarom hont.
Denk dat het beestje je veel plezier en liefde zal gevenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom te weinig buiten enzo terwijl ik weet dat ik het gelukkigste buiten ben. Een van de redenen waarom hont.
Jaa ze kunnen heel lang bloeienquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden wel
[..]
Mooooiii!!
Ik ging voorheen met thuiswermen gewoon altijd met lunchtijd wandelen. Ook als het regende. Kon daarna toch thuis weer omkleden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same en het weer speelt hier ook wel echt een hele grote rol
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeer cringe waardig boek door de strekking: stop gewoon met denken. Maar het heeft mij wel geholpen. O.a. met het loslaten van denken aan werk in privetijd.
Ja ik heb het hele boek uitgelezen met eengezicht. Debielste zelfhulpboek ever en toch het meeste geholpen. Heel stom.
Denk minder is iets wat vrouwen over het algemeen goed afgaat toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Afdankertjes zijn de beste plantjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa ze kunnen heel lang bloeien![]()
En dat voor 2 afdankertjes van de Deka
Misschien moet ik dat ook eens proberen, moet nog steeds een goede jas kopen. Zal vast ook schelenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging voorheen met thuiswermen gewoon altijd met lunchtijd wandelen. Ook als het regende. Kon daarna toch thuis weer omkleden.
Heerlijk was dat. Bijna niemand in het park dan ook
Is dat niet het hoofdonderdeel van een burn outquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.
(schijnt dat ontkenning ook een teken is, maar ik ben hier wel redelijk van overtuigd)
Denk dat je gewoon af en toe wat meer rust in moet bouwen. Straks ga je weer als een bezetene trainen en komt het seizoen er weer aan dat je in het water ligt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.
(schijnt dat ontkenning ook een teken is, maar ik ben hier wel redelijk van overtuigd)
jaa ze zijn helemaal opgebloeidquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afdankertjes zijn de beste plantjeszolang het nog leeft komt het goed!
Ja ik had dan gewoon een regenjas aan en lopen maar. Echt heerlijk om te doenquote:[..]
Misschien moet ik dat ook eens proberen, moet nog steeds een goede jas kopen. Zal vast ook schelen
Als ik terug denk aan het boek denk ik nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden wel
[..]
Mooooiii!!
Hier wordt het straks juist droogquote:
Piekeren en dingen overdenken is niet gerelateerd aan sekse.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk minder is iets wat vrouwen over het algemeen goed afgaat toch?
Geen idee, ben geen expert. De rest van de tekenen liegen er echter niet om.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat niet het hoofdonderdeel van een burn out
Beter blijven hangen vanwege de hogequote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik terug denk aan het boek denk ik nog steeds![]()
Maarja wel geholpen met boodschappen in het boek zoals: je bepaalt zelf aan welke gedachte je aandacht geeft en negatieve gedachten zullen altijd blijven bestaan.
Het is dmv het boek wel beter binnengedrongen dan dat als iemand het tegen mij had gezegd.
Maar deneemt niet weg dat ik het nog steeds graag aanraadt aan mensen. Misschien juist omdat het zo
is.
Klinkt als een boek dat ik met een teiltje naast me zou moeten lezen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maarja wel geholpen met boodschappen in het boek zoals: je bepaalt zelf aan welke gedachte je aandacht geeft en negatieve gedachten zullen altijd blijven bestaan.
Het is dmv het boek wel beter binnengedrongen dan dat als iemand het tegen mij had gezegd.
Maar deneemt niet weg dat ik het nog steeds graag aanraadt aan mensen. Misschien juist omdat het zo
is.
Ja hier regent het al xe hele ochtend en trekt richting jouquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Oh hier zou het juist gaan regenen volgens mij.
Nou, we gaan het proberenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaa ze zijn helemaal opgebloeid
[..]
Ja ik had dan gewoon een regenjas aan en lopen maar. Echt heerlijk om te doen
Ik snap denk ik niet waarom je het zoquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen expert. De rest van de tekenen liegen er echter niet om.
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RIPquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier regent het al xe hele ochtend en trekt richting jou
Ja dat deed ik voorheen ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, we gaan het proberen![]()
Na avondeten is ook vaak fijn
Dit geldt voor alle mentale dingen natuurlijk, is altijd en grotendeels (denk ik) persoonlijkheid/gedrag/denkwijzes. Aanvulling: en dat is best fijn want daardoor kun je er iets aan doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.
Er zijn vaak ook wel een aantal persoonlijke eigenschappen die meespelen. En die zijn zeer persoonlijk. Wat ik in mijn omgeving bijvoorbeeld zie: niets uit handen willen geven, niet praten/klagen of hart luchten, gevoelens maskeren en people pleasing.
Niet werkdruk gerelateerd maar wel werk gerelateerd: werk is totaal in je comfortzone of teveel in je comfortzone, je voelt je niet gehoord/gesteund in je werk.
Dat soort dingen.
Werkdruk alleen en niet ontspannen zijn nooit 100% de reden dat je een burnout krijgt.
Bovenstaande allemaal gebaseerd op eigen ervaringen en meningen.
Ik denk teveel open deuren. En ik pakte mij review er nog hebben bij die ik toen geschreven heb. En misschien kwam het gewoon te hard binnen op basis van herkenning en doe ik nog steeds eenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, we gaan het proberen![]()
Na avondeten is ook vaak fijn
[..]
Ik snap denk ik niet waarom je het zovindt? Helemaal niet als het je zo goed heeft geholpen?
Daarom bestaat burn-out ook niet in elk ander land.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.
Er zijn vaak ook wel een aantal persoonlijke eigenschappen die meespelen. En die zijn zeer persoonlijk. Wat ik in mijn omgeving bijvoorbeeld zie: niets uit handen willen geven, niet praten/klagen of hart luchten, gevoelens maskeren en people pleasing.
Niet werkdruk gerelateerd maar wel werk gerelateerd: werk is totaal in je comfortzone of teveel in je comfortzone, je voelt je niet gehoord/gesteund in je werk.
Dat soort dingen.
Werkdruk alleen en niet ontspannen zijn nooit 100% de reden dat je een burnout krijgt.
Bovenstaande allemaal gebaseerd op eigen ervaringen en meningen.
inbouwen als routinequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat deed ik voorheen ook
Dat bestempelde ik als "reistijd"dus als lunchpauze wandelen en eind fan de dag laptop dicht en nog minimaal een uur wandelen als reistijd. En daarna kwam ik thuis en was ik vrij
![]()
Hmm, ja die hard binnen komen herken ik welquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk teveel open deuren. En ik pakte mij review er nog hebben bij die ik toen geschreven heb. En misschien kwam het gewoon te hard binnen op basis van herkenning en doe ik nog steeds eenom die reden.
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inbouwen als routine
[..]
Hmm, ja die hard binnen komen herken ik welmaar fijn dat het je heeft geholpen iig
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaanquote:
Het feit dat iemand die dat van dichtbij heeft meegemaakt mij erop wees was eigenlijk al heel waardevol. Ik kan er in ieder geval naar handelen, dus dat is nu even aan mijzelf. Dat is al zo simpel als eindelijk weer eens van m'n luie reet afkomen en weer gaan sporten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar een slim/goed idee om contact op te nemen met iemand?
Dat klinkt ook wel goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaan
Ja was lekkerquote:
Slechte opvoeding?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom bestaat burn-out ook niet in elk ander land.
Daar wordt gezocht naar de onderliggende oorzaak.
Vertel mij eens hoe een slechte opvoeding te maken heeft met wat wij een burnout noemen.quote:
en was het toen een soort bananenchocolademilkshake?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaan
Oh fijn, hopelijk werkt dat voldoende inderdaad en ben je snel weer blij katjequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat iemand die dat van dichtbij heeft meegemaakt mij erop wees was eigenlijk al heel waardevol. Ik kan er in ieder geval naar handelen, dus dat is nu even aan mijzelf. Dat is al zo simpel als eindelijk weer eens van m'n luie reet afkomen en weer gaan sporten.
FOK! Kon niet van die die Haribo colaflesjes afblijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
FOK zit hier keihard aan de drugs ofzo.
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe een slechte opvoeding te maken heeft met wat wij een burnout noemen.
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
FOK! Kon niet van die die Haribo colaflesjes afblijven
Zacht banaanchoco ijsquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en was het toen een soort bananenchocolademilkshake?
[..]
Oh fijn, hopelijk werkt dat voldoende inderdaad en ben je snel weer blij katje
Of tweequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou jezelf gewoon een muffin gunnen nu Nattekat.
Laat 4EverBlackEyed dit maar niet horen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dus we moeten niet @4EverBlackEyed mentionen dat je misschien muffins gaat eten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat 4EverBlackEyed dit maar niet horen.
Neequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten niet @:4everblackeyed mentionen dat je misschien muffins gaat eten?
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @LTVDK heeft niet getrakteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te maken(want is belangrijk voor vormen persoonlijkheid en persoonlijkheid zit overal in verworven) we hebben best een prestatiedruk in dit land en veel ouders zijn beetje van de oude generatie 'niet lullen maar poetsen' waardoor mensen extra druk (kunnen) ervaren etc
Niet? Wat karig van hem.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @:ltvdk heeft niet getrakteerd
Grote oorzaak in een overvloed aan informatie, schermpjes en dopamine. As simple as that.quote:
Ik val gewoon over het woord slecht, want daar heb ik andere associaties bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te maken(want is belangrijk voor vormen persoonlijkheid en persoonlijkheid zit overal in verworven) we hebben best een prestatiedruk in dit land en veel ouders zijn beetje van de oude generatie 'niet lullen maar poetsen' waardoor mensen extra druk (kunnen) ervaren etc
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet iets leren van je ouders? Dit is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.
Whehe.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet iets leren van je ouders? Dit is nieuw voor mij.
Dat goed mag je denk ik achterwege laten voor velen, maar ze doen hun bestquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.
echt hequote:
Het is al zo simpel als goede nachtrust.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.
Denk dat veel jongeren niet eens weten dat ze een grens hebben totdat ze gaan werken en veel ontspanning wegvalt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.
Oh, ja samequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik val gewoon over het woord slecht, want daar heb ik andere associaties bij.
Opvoeding in alle vormen en maten laten invloeden achter en niemand doet het 100% goed.
Het is vaker dat die grenzen wel worden aangegeven, maar dat de grenzen niet herkent worden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ooit een kitten krijg, is dit iets dat in mijn hoofd gebrand is om absoluut nooit aan te beginnen. Ik ben ook met best veel schermen opgegroeid, daar was niets mis mee, maar in de 00s had je nog geen hersenrot. Youtube was toen nog echt leuk in plaats van een algoritme.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:21 schreef kree het volgende:
ik weet iig he want zelf geen kinderen, maar mijn neefjes en nichtjes, dat toch de ouders dan tablet ff gebruiken als speen enzo dat ze ff niet lastig zijn.
Weet niet ze doen dat dan wel weer gereguleerd ofzo, dus ook niet hele dag. maar het is wel een makkelijke optie om ze ff stil te krijgen. werkt als magneet nl die tablets.
Ahjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
toch is dat makkelijker gezegd wss als gedaan. want mijn broertje is net als ik en zo nuchter als de pest erover en wij komen beide nog beetje uit tijd dat er geen mobiel was op je 16e ongeveer en wat er was beperkte tot sms.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ooit een kitten krijg, is dit iets dat in mijn hoofd gebrand is om absoluut nooit aan te beginnen. Ik ben ook met best veel schermen opgegroeid, daar was niets mis mee, maar in de 00s had je nog geen hersenrot. Youtube was toen nog echt leuk in plaats van een algoritme.
Misschien weet ik daarom ook wel iets beter hoe extreem het is afgegleden.
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat wist ik helemaal niet maar “burn-out” als reden tot ziekte bestaat alleen in nederland nog. Zweden is daar pas mee gestopt.
Dus kun je wel met stressomgaan!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
ik kan helemaal niet met stress omgaan , dat zag je al aan het wachten op dat stomme visum
Maar werkdruk zoals in de horeca doet mij dan weer niet zo heel veel.
nee het heeft dan denk ik idd met verschillende soorten te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus kun je wel met stressomgaan!maar niet alle stress even goed
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegen
[ afbeelding ]
Zweden doet het echt goed!!!!!
Zweden is sowieso een totaal kansloos land na de massale migratie van prutmensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegen
[ afbeelding ]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet zo heel goed wat er wordt bedoeld met stressquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het heeft dan denk ik idd met verschillende soorten te maken.
Misschien kan je dat wachten bv dan ook niet echt als stress omschrijven
wat heeft dat met je eigen bewering over zweden te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?
https://imgur.com/a/oodWSZX
Armoede, overlevingsdrang en honger werken prima tegen een burn-out.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?
https://imgur.com/a/oodWSZX
De landen met erg weinig klachten zijn nogal arm vergeleken met de top 5.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo heel goed wat er wordt bedoeld met stressik gebruik vaak het woord 'spanning' voor dingen die ik spannend vindt en wat druk mee bezig ben en stress gebruik ik als ik echt ergens last van hebt maar geen idee of dit klopt met wat het inhoudt
En je kunt leren omgaan met bepaalde situaties, daar zijn we als mens best goed in gelukkig
[..]
wat heeft dat met je eigen bewering over zweden te maken
'bij zweden doen ze niet meer aan burn-out klachen!!! is echt een onzin-ding van NL1!!'quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De landen met erg weinig klachten zijn nogal arm vergeleken met de top 5
kan wel, maarja, of dat nou helpt bij je burn-out klachenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja in thailand hoef je ook niet aan te komen met een burn out nee
Nee. Je snapt het niet. Zweden was lange tijd het enige land naast nederland waar burn-out bestond als medische reden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'bij zweden doen ze niet meer aan burn-out klachen!!! is echt een onzin-ding van NL1!!'
- laat plaatje zien waarin zweden juist kei veel burn-out klachten hebben
'ja maar dat heeft andere redenen'
lolwat
Hebben ze daar geen sociaal vangnet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja in thailand hoef je ook niet aan te komen met een burn out nee
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Je snapt het niet. Zweden was lange tijd het land naast nederland waar burn-out bestond als medische reden.
Zweden is daar onlangs mee gestopt.
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steeds
Big Pharma!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.
Nou ja Nederland bestaat gewoon uit totale watjes hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.
Nou nogmaals.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steeds
de overheid wil ons kapot maken!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
ze pakken ons alles af!!!!!11quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Noemt probleem op.
Dat is allemaal de schuld van migranten!!!!!
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Noemt probleem op.
Dat is allemaal de schuld van migranten!!!!!
poep pies plas HOOR JE MIJquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal zwakkelingen! Zie mij stoer en sterk zijn!!!!
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaar
zwakkelingquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?
En ja kans groot dat er ook buitenlandse mensen zitten ja, want ik woon in Wageningen. Ik maak daar geen probleem van.
Waarom ga je met hem überhaupt een discussie aan, je verspilt alleen maar je eigen tijd en energie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ja kans groot dat er ook buitenlandse mensen zitten ja, want ik woon in Wageningen. Ik maak daar geen probleem van.
Dopaminequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ga je met hem überhaupt een discussie aan, je verspilt alleen maar je eigen tijd en energie.
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes danquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel te vroeg want ik heb pas om half 9 een afspraak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaar
Je kent Wageningen niet he? Dus houd je mond maar gewoon.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes dan
jouw kink is het zijn van een slaaf?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes dan
Jawel, ken het redelijk goed zelfs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent Wageningen niet he? Dus houd je mond maar gewoon.
quote:Psychiaters hechten meer belang aan het DSM, het handboek van psychiatrische stoornissen, aldus Vinkers. Echt grote problemen rond burn-outs zijn volgens hem niet opgelost. “Er is nog steeds geen goede medische definitie en psychiaters weten niet goed wat het is. Er is dringend meer onderzoek nodig.”.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.hrpraktijk.nl(...)l-erkend-als-ziekte/
[..]
Ahja het grote boek der onwaarhedenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb een kerel in casus en die heeft een burn-out (derde maand nu) omdat zijn hondje dood is gegaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ahja het grote boek der onwaarheden
Heb je een burn-out?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga buiten wandelen want deze onzinshow kan ik gewoon niet aan/zwakkeling
noem je UItStraling nu een vrouw??quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.
Ja als je de werkgever wenst te naaien moet je zorgen dat je geen eigen baasje bent.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik geen burn-out kan hebben want ik ben zzp'er.
Niets serieus op ingaan joh, die houden samen een kwart van alle psychiaters in Nederland bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.
Zet hem op!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met mijn zwakke gestel nog even wat gereedschap halen enzo om mijn klusje af te maken.
*hapt naar adem, van deze vraag moet ik wel weer een week bijkomenquote:
Pas maar op dat je er geen burn-out van krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga buiten wandelen want deze onzinshow kan ik gewoon niet aan/zwakkeling
nopesquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen sociaal vangnet?
Is wel werkverdringing. Vroeger hadden we daar halfjes voor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
ik vind die ramenlikker echt zo'n uitvinding
Vroeger was wekker ook een echt beroep, stond er een halve aan je raam te roepen om 05:30 dat je op moest staan om te werken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Is wel werkverdringing. Vroeger hadden we daar halfjes voor.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
zo maar lunchen. Heb toastjes met gerookte zallum en brie
Dit lijkt me echt een heerlijk beroep. Denk dat je wel vaak uitgescholden wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was wekker ook een echt beroep, stond er een halve aan je raam te roepen om 05:30 dat je op moest staan om te werken.
#trots.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder het woord errepels geleerd.
nu nog de rest van het groene boekjequote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder het woord errepels geleerd.
Misschien is de makelaar wel 1 van de lurkers hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik vertelde gisteren aan de makelaar over de vissers en dat ze palingbeestjes vangen en ze keek helemaal niet raar op
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is de makelaar wel 1 van de lurkers hier
Volgende keer een glaasje malle cola aanbieden en over snorrensmeersel en blije fanten beginnen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik vertelde gisteren aan de makelaar over de vissers en dat ze palingbeestjes vangen en ze keek helemaal niet raar op
Denk dat 'palingbeestjes' nog wel vrij simpel was vergeleken met de rest van de Fok!-woordenbrij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zekerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer een glaasje malle cola aanbieden en over snorrensmeersel en blije fanten beginnen.
vreemd gerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik bonkjes en sliertjes ook thuis, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Wie zou het dan zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zeker
In combinatie met spaghetti zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik bonkjes en sliertjes ook thuis, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Bonkjes en sliertjes heb ik elders ook wel gelezenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes heb ik elders ook wel gelezen
Maar denk ook niet dat dat heel erg wordt gewaardeerd als ik daar thuis over begin
Lijkt me erg lastig als je iedere keer moet disassocieren als je naar de wc moet of voor het douchen ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.
Wil je nu zeggen dat dat allemaal gelogen is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.
Klinkt ook als iemand waar je zwager veel lol aan beleefd in bed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vakantie is dat altijd wel leuk. Laatste keer had ze ergens last van en toen moest ik m'n muziek luisteren ofzo want ik mocht totaal niet horen wat ze daar deed. Ik loop gewoon te toeteren op de wc zonder haar even te waarschuwen maar oké.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig als je iedere keer moet disassocieren als je naar de wc moet of voor het douchen ofzo
En die loopt altijd juist enorm te ruften overal.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt ook als iemand waar je zwager veel lol aan beleefd in bed.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die loopt altijd juist enorm te ruften overal.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent de zwager opeens?quote:
Gelooft je zus in karma?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent Gerries zwager?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |